1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si/sau inchidere centralizata la A4 B8 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Paulik92, 27 Aug 2012.

  1. Adadu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2020
    Locație:
    Wesseling
    Masina:
    Audi A4 B8 2009
    Stimabile domn Cristi si stimati useri/colegi, rezolvarea a fost cu mult mai simpla si gratuita chiar. Dar, asta e in Germania. Pe scurt cum s-a rezolvat.

    Pentrut ca tot platesc 160 €uro anual la ADAC (ACR-ul nemtesc), la sugestia unui tip de la un service unde m-am adresat cu aceeasi problema (ciudat, dar nemtii chiar sunt corecti), am apelat la ei explicandu-le exact problema mea, adica nu mai pot deschide masina.
    Jumatate de ora mai tarziu a aparut un tip amabil, a incercat cate una-alta, nu a functionat. Intr-un moment de inspiratie maxiiiima i-am sugerat sa incerce sa bage cheia in contact si sa apese (sa simuleze pornirea masinii, oricum nu porneste daca nu e apasat ambreiajul, dar se activeaza computerul si tot ce mai sunt luminite prin bord). Cu o pernuta pneumatica (aceeasi cu care se ridica si usile metalice la instalare) si cu o tija pe care a fixat cheia in asa fel incat sa intre in contact, dupa cateva incercari a reusit si masina, mai bine zis computerul masinii s-a activat. A coborat cu o alta tija geamurile si cam asta a fost.

    Explicatia a fost cat se poate de simpla: ambele chei le-am avut la manunchiul de chei al masinii de serviciu (pe rand) si fiind mereu tinute in buzunar pe toata perioada cat muncesc, si-au anulat codul, cel mai probabil pentru ca au stat cu diverse butoane apasate in continuu pentru cine stie cat timp.

    Cheia emite semnal, dar daca nu exista si un receptor in zona are sistem de siguranta si anuleaza orice semnal, dar isi revine daca e bagata in contact.

    Tind sa cred ca explicatia unui neamt scolit intensiv 3 ani si cu o experienta de peste 25 ani in domeniul asta despre o masina nemteasca este mult mai aproape de adevar. In concluzie, eu sunt de parere, ca nu are nici o relevanta de unde am cumparat yalele, ca sunt sau nu originale, nu este obligatoriu sa le cumpar de la reprezentanta. Eu muncesc din greu pentru banii pe care ii am si nu vreau sa ii arunc inutil.

    Am scris toata povestea asta pentru ca si altii ce poate vor fi in aceeasi situatie sa stie ca exista mereu mai mult de o solutie pentru rezolvarea unei probleme.

    Oricum va multumesc pentru timpul acordat citirii postarii mele. Toate cele bune.
     
    rosu_ghe și Iulian06 apreciază asta.
  2. crpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A4,1.8 TFSI,2010
    Nu va faceti probleme daca la cumpararea unei masini la mana a doua nu aveti toate cheile. Computerul de bord va spune cate chei sunt memorate si daca vreti le stergeti pe toate (cu VCDS-ul ) dupa care o salvati doar pe cea primita la cumpararea masinii. Nimic mai simplu si mai sigur. Evident ... daca vreti ... comandati si a doua cheie la reprezentanta. In concluzie ... nu va impacientati degeaba.
     
  3. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare,
    Doresc sa îmi schimb cheia din motive de uzura și am găsit o cheie noua și doresc sa știu dacă pot muta interiorul din cheia mea in cea noua dacă este plug &play sau trebuie ceva codari și modificări de software ? Eu am desfăcut cheia mașini mele și cred ca va funcționa dacă pun componentele mele in noua cheie cu tot cu Cip cu tot. Mulțumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu de fapt vrei sa schimbi carcasa si atat. Asta trebuia sa spui. Poti muta interiorul tau din cheia veche in cheia noua fara alte complicatii.
    Ai grija cu manipularea (scoaterea) cipului din cheia veche, sa nu il spargi sau sa se crape.
     
  5. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Da , pai asta am si spus , eu doresc sa îmi mut lama mea pe carcasa noua cu tot am văzut ca este un șurubel mic ce tine lama cred ca se poate desface si muta in carcasa nouă
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai zis ca vrei sa schimbi cheia, nu carcasa. Reciteste-ti postul.

    Cheia nu are interior si exterior, are carcasa si placa electronica. Lama este irelevanta, se poate muta sau se poate taia cea noua la orice atelier de chei.

    Si ca sa iti raspund la intrebare, da, se poate face fara probleme ceea ce vrei tu.

    P.S.:

    Cheia aia cu lama “blank” este de pe Aliexpress, costa vreo cativa €uro si calitatea este pe masura.
    Odata ce renunti la cea OE, pe cea AM o vei schimba odata pe an.

    Mai precis +2 €uro transportul 10 Day Delivery. Eu am cumparat de la mai multi, dar cei de la KeyYou au cea mai buna calitate.

    upload_2021-8-21_12-58-39.jpeg
     
  7. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am reușit sa schimb carcasa fără nici o problema, din ce am observat carcasa are cod de original pe ea , acum am cheie de facelift și nouă.

    Poza cu noua cheie (carcasa). Eu am dat 65 de lei pe dar interesant ca are cod de original pe ea
     

Distribuie pagina asta