1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta acceleratie motoare benzina - curatare - adaptare - diverse probleme

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de alinto, 6 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Stie cineva cum se adapteaza clapeta de acceleratie la motor 1.6 cu VCDS ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Oct 2012
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi la pagina 7 a acestui topic.
    Citeste intotdeauna topicul, mai ales daca contine multe pagini in mod evident s-a mai discutat problema si rezolvarea exkista insa trebuie sa o cauti.
     
  3. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Imi cer scuze, acele indicatii m-au ajutat foarte mult pentru A4B5, acum am intrebat pentru un a3 I hatchback-- AKL, dar nu am fost foarte explicit, greseala mea . Inca o data imi cer scuze.
     
  4. koria

    koria 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5 motor 1.6 an fabricatie 1996
    Salutare tuturor,
    As dori si eu sa ma apuc singur de curatarea clapetei de acceleratie pentru ca imi oscileaza la relantiu si se accelereaza cu intarziere. Am citit acest topic si 90% acuma stiu ce trebui sa fac dar ce nu am gasit pe acest topic este ca nu stiu ce spray sa folosesc pentru firele de contact ca sa le curat si pentru curatarea clapetei de acceleratie. Imi puteti spune exact ce spray-uri trebui sa cumpar va rog ? Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2012
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Spray de curatat discurile de frane, sau mai scump - spray de contact.
    Firele nu trebuie curatate, daca te uiti sunt impecabile. Tie iti oscileaza din cauza mizeriei din corpul clapetei.
     
  6. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    koria Cu spray de contacte eu zic ca este cel mai sigur sa cureti mufele. Nu uita sa resetezi dupa ce ai curatat si ai montat clapeta ca altfel sunt 90% sanse sa nu ai nici un rezultat pozitiv din contra o sa ai parte de surprize, sa se tureze motorul mai mult de cat te asteptaI :readit:
    Informeaza-te pe topic pas cu pas despre ce este vorba si cum se procedeaza. Nu este greu si eu am fost in aceeasi situatie, nimeni nu s-a nascut invatat. ;)
    Bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2012
  7. koria

    koria 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5 motor 1.6 an fabricatie 1996
    remywilde ms frumos pentru sfat..dar imi poti spune si mie cum se numeste spreyul pt contacte sau de unde il pot lua...iar pentru resetare cred ca voi folosi resetarea clasica cu oprirea motorului si punerea contactului pentru ca nu am vag.com dala sa pun pe ea...salut
     
  8. koria

    koria 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5 motor 1.6 an fabricatie 1996
    Am si eu o mare dilema si nu stiu ce sa mai fac. Am inlocuit fisele vechi cu un set de fise BERU si un set de bujii NGK, am curatat astazi clapeta de acceleratie si tot degeaba, tot imi oscileaza la relantiu si se tureaza asa in lag in reprize nu stiu cum sa ii zic. Dupa curatarea clapetei nu am facut procedura aceea de activarea clapetei si merge cum mergea inainte. Sfaturi idei ?
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Oct 2012
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Faci tu cum faci si vrei sa scapi de diagnoza. Ei bine nu poti scapa.
    Adapteaza clapeta si scaneaza masina pentru a vedea ce alte probleme mai sunt.
     
  10. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Am dat jos clapeta de acceleratie s-o curat si spre surpriza mea arata ca noua, nu avea nici macar o pelicula subtire de ulei sau altceva, putin praf pe partea exterioara unde inchide, am desfacut si partea cu mecanismul si acolo al fel totul curat, cu toate astea am dat cu un spray de contacte iar pentru clapeta am folosit un spray special ca sa nu zic ca le-am cumparat degeaba. Am dat si in mufe cu solutie dar degeaba, la montaj martorul de motor tot sta aprins, acesta fiind singurul lucru, in rest masina se comporta normal fara nici cea mai mica oscilatie a turometrului.
    O sa-i fac o resetare plus adaptare maine sa vad daca se mai aprinde acel martor iar daca o s-o faca atunci o sa dau comanda de o clapeta noua.
     
    Ultima editare: 27 Noi 2012
  11. koria

    koria 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5 motor 1.6 an fabricatie 1996
    spre deosebire de tine la mine este cu totul invers eu am curatat si imi oscileaza si tu ai gasito curata si iti sta becu aprins...pune un tester pe ea si vezi ce zice...salutare
     
  12. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    La testare a dat "eroare senzor pozitie clapeta", cod P2015.
    Am schimbat pana si garnitura dintre clapeta si admisie, comandata de la reprezentanta, deci cu alte cuvinte chiar mi-am dat interesul sa fac treaba buna, dar asa cum am spus am ramas surprins sa vad ca era aproape luna clapeta cand am demontat-o.
     
    Ultima editare: 27 Noi 2012
  13. koria

    koria 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5 motor 1.6 an fabricatie 1996
    nu stiu ce sa zic...dar la mine am curatato si e ca noua si tot imi oscileaza la relantiu
     
  14. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Se pare ca problema asta o au multi posesori de A4 B5 cu motoare pe benzina,dar solutia n-a fost inca gasita.Am incercat toate metodele descrise pe forumul asta si nimic....
     
  15. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Poate este de la altceva la tine, curata/schimba si senzorul de la debimetru, eu l-am comandat si pe asta cu toate ca la mine nu oscileaza absolut nimic.
     
  16. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Gata am facut si resetarea toatala a erorilor, adaptarea clapetei plus inca multe altele printre care si bateria care se pare ca in curand o sa trebuiasca sa cumpar una noua, dupa toate acestea la scanare a aparut o singura eroare....P201500 INTAKE MAINFOLD RUNNER POSITION SENSOR/SWITCH RANGE PERFORMANCE....deci ma duc la reprezentanta sa imi iau clapeta, lol
    Cand am demontat-o mi s-a parut mie ciudat ca nu se inchidea perfect clapeta, iar din teste a reiesit ca nu isi face vacuum complet, poate s-o fi slabit arcul care inchide claptea, dar nici cu degetul daca o impingeam parca nu se inchidea perfect, nu inteleg de ce toata lumea se plange de clapete si Audi nu ia masuri, ma duc acum sa dau cateva sute de euro ca nu am ce face cu ei altceva, nici la o masina low end nu mi se pare normal sa apara anomalii de genul asta dar la o masina pret de catalog de aproape 40k?!?!!?!!
     
    Ultima editare: 29 Noi 2012
  17. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Mi-am cumparat claptea de acceleratie noua nouta originala de fabrica si dupa montare/resetare erori/adaptare si vreo cateva ore de mers, acum de dimnineata la pornire mi-a aparut iar martorul in bord, la fel, fara alte probleme de oscilatii sau altceva, doar martorul luminos aprins.....deci inseamna ca si clapeta veche era buna.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2012
  18. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Atentie pentru cei ce si-au schimbat clapetele de acceleratie dar nu au rezolvat nimic, am fost iar la reprezentanta si se pare ca nu trebuia schimbata clapeta de acceleratie, ci clapeta de admisie, care se gaseste in interiorul adimisiei...lucruri diferite, vb strict de benzina, la motorina clapeta de acceleratie are functie dubla daca nu ma insel, dar la benzina este altceva.
    O sa comand clapeta de admisie care are acelasi pret, deci distractia ma costa aproape 1000$.M-am lacomit la 300 Ron si am ales service-urile de duzina, cred ca de acum o sa ma duc doar in reprezentanta!
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Dec 2012
  19. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    In legatura cu clapeta, la A4-le meu (1.6) rareori mai face figuri. Adica calc ambreiajul turometru cade la 800-900 si apoi se ridica la 2000 dupa care scade treptat.... Ambreiajul fiind calcat sau masina scoasa din viteza. Poate fi de cla clapeta?( murdara sau mufe murdare) sau ca am umblat cu benzina putina??
    Mentionez ca in timpul in care se tura singura, o turam eu mai tare revenea la normal.
    Dupa 1 minut de mers facea la fel. Fenomenul nu dureaza mult. Isi revine, dar sunt foarte curios care sunt cauzele.
     
  20. ady2000 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2013
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    audi A4B5 1,6 1995
    Salut,
    Tot incer sa fac adptarea si nu reusesc. Poti sa scrii te rog exact pasii cum ai facut ? Eu am incercat 01 motor-adaptare 10-val 00-salveaza val 00 apoi 08-grupul 098 - setari de baza si eroare nu este accesibil. Nu stiu ce sa mai incerc
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2013
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta