1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta acceleratie motoare benzina - curatare - adaptare - diverse probleme

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de alinto, 6 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. fernando2008 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2010
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi a4, 2.0 , 2002
    Ce instalatie electrica a clapetei daca e noua pusa ? si tot aceleasi erori da, bine asta dupa aproape o luna de mers cu cea noua , nu stiu ce sa-i mai fac. O sa-i comand si calculatorul ECU sa vedem ce mai face.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iun 2012
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca ai incerca sa gandesti putin inainte sa pui intrebari stupide ti-ai da seama ca ma refeream la firele care intra in mufa clapetei. Tu ai schimbat clapeta nu instalatia electrica a masinii.
     
  3. fernando2008 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2010
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi a4, 2.0 , 2002
    =))) sorry am obs , m-am uitat si sunt ok firele care intra in mufa , so ?
     
    menumorut apreciază asta.
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Da cu spray de contacte electrice in mufa si adapteaza clapeta din nou.
     
  5. fernando2008 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2010
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi a4, 2.0 , 2002
    O sa incerc maine sa dau cu sprayul la mufa , dar am dat si cand aveam vechea clapeta si tot nimic. Merci oricum campary pentru sfaturi.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2012
  6. jl12w7 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1.8 2003
    Am curatat si eu clapeta de acceleratie si am vazut ca era desprins un furtun de la cotul acela de plastic care se mufeaza cu clapeta.
    Cand m-am uitat mai bine cred ca venea din motor mai de jos cam sub admisie si avea un guler rupt.
    Stie cineva ce este acel furtun, ca eu nu l-am mai pus la loc.

    Codul motor este ADR.
     
  7. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    Am curatat si eu clapeta de acceleratie, am calibrat-o, de vreo 2 luni toate bune si frumoase nu mai oscila dupa operatiune. Acum de 2 zile iarasi a inceput sa oscileze. Ce sa fie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iun 2012
  8. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Sa fie o diagnoza initial!
    Vezi ce iti da ca erori si urmareste valorile in blocurile de masura , pe engine ... sa fie in parametrii.
     
  9. grasu_xxl

    grasu_xxl 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a3,1.6 101 cp
    Clapeta motor akl

    Salut,
    As vrea sa stiu daca la motoarele AKL audi a3 din 1998 de 1.6 benzina se reseteaza clapeta de acceleratie ? eu am curatat-o si cand pornesc motorul, sta perfect la relantiu dar cand o turez ramane turata undeva pe la 1600 de rotatii. Ma puteti ajuta cu un raspuns ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iul 2012
  10. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    Salut prieteni,
    Detin si eu un Audi A4 B5 L 1.8T din 1996 si as vrea sa curatat clapeta de la acceleratie. Am citit pe forum mai multe pareri si explicatii care mi-au prins bine, dar cand am deschis capota la masina mea am observat ca la mine difera din ceea ce am vazut in pozele afisate de alti colegi.
    La mine cumva este amplasata in fata si am acces la ea fara sa mai demontez vasul, furtune si mai stiu eu ce minuni. Problema e ca m-a bagat in ceata si am zis mai bine nu demontez nimic pana ce nu va intreb si daca aveti buna vointa de a imi explica cam ce ar trebui sa fac.
    Singurul furtun pe care l-am demontat a fost cel gros dar in rest nu vad nimic decat o mufa electrica amplasata cumva deasupra. Va multumesc si un raspuns mi-ar fi de mare folos.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iul 2012
  11. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    :)Postasem acum o zi problema mea la curatarea clapetei de acceleratie;)astazi am rezolvat-o!!Am reusit si am demontat-o am curatat-o binesi surpriza....:)treaba brici...nu mai oscileaza turatiile la relanti,nici cand merg cu ea si scot din viteza si franez brusc la un semafor sau la o intersectie!!Inainte de a porni la drum e bine sa fie resetata!!Am vazut ca si la 90 de grade se comporta la fel de bine fara sa oscileze!!!La masina mea Audi A4 B5 1.8T AEB din 1996 am observat ca este mult mai simplu decat la alte modele pentru ca clapeta de acceleratie este in fata!!!!Va multumesc pentru toate tutorialele si pozele pe care le-ati postat pentru ca mi-au fost de mare ajutor:)
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asa este, la 1.8T este in fata cu un acces foarte usor. La 1.8 simplu aspirat si la 1.6 e mai putin accesibila.
    Ma bucur ca mai e cate cineva care vine si cu feedback-uri despre urmarile curatarii si multumiri si tot tacamul. Parca asa e mai mare dragul oricui sa impartaseasca din experienta proprie. :applaus:
     
  13. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Am curatat de curand clapeta de acceleratie si ulterior am adaptat-o pe canalul 098( ADP OK, dar de fiecare data cand pun contactul din zona clapetei se aude un suierat pentru 8--10 secunde dupa care se opreste . Este normal chiar daca am adaptat-o???
     
  14. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Salut. Am un A4 B5 din 95, 1.6 ADP, am si eu o problema si nu stiu sigur daca este de la clapeta de acceleratie. Din ce am observat eu simptomele sunt cam asa: pornire greoaie uneori, imediat cum o pornesc motorul sta turat pe la 1200-1300rpm, in mers pe la 60km/h daca o dau pe liber uneori sta turata pe la 1500-1600rpm, iar cand incetinesc scade si turatia la normal. I am curatat clapeta anul trecut cand aveam fluctuatii la relanti, apoi a fost totul OK ...dar acum de vreo 2 saptamani am problema asta si ma intreb daca este de la clapeta si daca trebuie sa o curat din nou. Multumesc celor ce ma pot ajuta.salutare
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ti-ai raspuns singur. Fluctuatiile sunt din cauza clapetei murdare insa pornirea greoaie, s-ar putea sa aibe un alt vinovat. Scaneaza masina.

    P.S. Avantajele Romaniei pline de praf si cu benzina de buna calitate (not) se reflecta in curatari mai dese ale clapetei, iar 1 data pe an nu cred ca e mult.
     
  16. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Multumesc ovidiutm ... se pare ca trebuie sa curat clapeta din nou, iar in ceea ce priveste locatia unde stau eu, strada abea acum se asfalteaza si cum trece o masina ies nori imensi de praf...bina spus avantajele Romaniei. Am sa incerc sa curat cat mai curand posibil clapeta si am sa va tin la curent. multa bafta
     
  17. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Salutare.. Astazi am reusit sa dau jos clapeta si sa o curat, intradevar era cam murdara; dupa care am montat o si i am facut adapatare clasica cum scria pe la pag 7-8. Problema e ca pornirea este tot greoaie, iar imediat ce o pornesc sta turata la 1200rpm timp de un minut dupa care revine la relanti...apoi cand o turez se aude ca si cum ar da rateuri... Stie cineva de la ce ar putea fi?
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aceeasi cauza pentru care iti porneste greu. Suspiciunile mele s-au confirmat. Ai facut diagnoza cum ti-am zis?
     
  19. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Nu am reusit inca sa i fac diagnoza, dar sper ca in zilele urmatoare sa ajung pe la un service.
     
  20. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Am curatat si adaptat clapeta de acceleratie cu VCDs( ADP OK) , ,insa cand pornesc masina turometrul fluctueaza de doua trei ori pana se stabilizeaza .Fluctuatiile sunt undeva intre 700-- 1000.Acest lucru se intampla cand motorul este cald. Cand este rece ( prima pornire) turometrul sta la 1200 apoi scade pana undeva la 900. Apoi cand plec de pe loc la viteza mica daca iau piciorul de pe acceleratie se simte o zvacnire , ca de altfel si in momentul in care accelerez usor . Aceste fluctuatii se simt si in momentul in care schimb viteza indiferent cat de usor as da drumul la ambreiaj( Sa fie oare din cauza clapetei sau sa fie vreo problema la cutia de viteza???? De la ambreiaj nu cred sa fie deoarece am schimbat tot kitul ( max. 15.000 km- rulati) Mersi
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta