1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta de acceleratie A4 B5 - curatare - adaptare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Ionut_GJ, 13 Feb 2011.

  1. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Va salut!! O intrebare va rog ...se poate schimba motorasul de pe clapeta de acceleratie la un A4b5 1.6 ADP din 96'?? Multumesc!!
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Nu prea merge cu lipituri pe la clapeta. Cel mai simplu pui alta clapeta
     
  3. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Ok...ms frumos!!!
     
  4. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Nu se gaseste doar motorasul pas cu pas ce face corp comun cu clapeta, doar intreg ansamblul!
     
  5. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cand nu are omu ce face isi gaseste de lucru. Azi am inlocuit clapeta de acceleratie ( clapeta mea avea partea unde vine cablul de acceleratie sparta) cu o clapeta asa zisa moarta am curatato montat pe masina adaptata cu vagcom si minune sa transformat masina radical. Trage mult mai bine si raspunde mult mai repede la accelerari bruste. Daca cu clapeta veche in panta nu avea vlaga acum trage de ma impinge in scaun. Adaptare am facuto dupa un tutorial gasit pe net la ros tech.
    Se face asa:
    Contactul pus ; se intra pe engine ; mesuring bloks se intra pe canalul 098 se da clic pe go si va incepe sa citeasca va arata in ultima casuta ADP run dupa cateva secunde va arata ADP ok se asteapta cam 15 secnde si se da done go beak si sa adaptat. Este posibil ca la unele masin sa trebuiasca sa ii dati o cheie. Si apoi sa iti citeasca clapeta.
     
    Ultima editare: 2 Sep 2016
    Lordrobyn apreciază asta.
  6. reazidealth 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    a4b5
    A4 B5 1.6 AHL 1998 de 4 luni mi se tot opreste ocazional motorul cand schimb vitezele sau daca sta pornita la relanti si dupa, porneste foarte greu. Se intrerupe si in mers pentru o secunda, face cam de 2 -3 ori pe minut. Si cateodata turatia sta la 400 -500 rpm. Cateodata porneste inecat , catodata ca si cum nu ar avea nimic,

    Am schimbat:
    - senzor turatie arbore motor, sonda lambda, bobina inductie cu modulul electronic, fise, bujii, senzor temperatura apa
    Am curatat clapeta de acceleratie si am incercat sa o adaptez cu un cablu vag12.12 clona si nu am reusit sa conectez cablul la laptop(imi apare unknown device)

    De la curatarea clapetei simptomele s-au schimbat masina parca trage mai bine. cum tragea inainte dar acuma in loc de intreruperile dese masina trage in valuri(adica nu constant se accelereaza mai tare cand vrea si se plafoneaza parca cand vrea).

    Asa ca am mers la service sa o adaptez. Surpriza 2 electricieni mi-au sups ca nu trebuia sa umblu la clapeta ca am dereglat-o si ca se poate adapta numai cu ceva coduri care nu le au. si ca solutia ar fi sa schimb clapeta, un altul a zis sa ma duc la reprezentanta.
    Am mers la reprezentanta in Oradea am cerut calibrare clapeta acceleratie si au zis ca nu au program sau soft ceva de genu pentru masina asa veche.
    Dupa alte 2 service-uri care m-au refuzat pe motiv ca nu au mai facut, nu stiu face unul mi-a facut test motor si a zis ca toate valorile sunt in grafic chiar clapeta de acceleratie functioneaza bine si e adaptata.
    Am insistat sa o adapteze oricum dar a refuzat (ma gandesc ca ii era frica sa nu o deregleze). Noroc ca motorul se oprise cand se lauda ca ii in parametri si a detectat doua erori una implausibile senzor ax came si cealalta lipsa semnal senzor arbore cotit G28 care il shimbasem si pe care nu le putea sterge. Electricianul a zis ca is fire intrerupte sau contacte oxidate.

    Am venit acasa am schimbat senzorul g28 cu cel vechi, curatat toate mufele ce le-am vazut cu wd-40 si suflat cu aer comprimat si cand scot relele din bord sa le curat si pe alea 3 dintre ele mi se par cam „incalzite"
    sa zic asa. Pun ceva poze cu ele.
    Am verificat firele de la cei doi senzori pana in ecu nu erau intrerupte(le-am si miscat in timpul verificari nu is intrerupte 100 la suta.)

    Tin sa mentionez ca atunci cand motorul se opreste in mers sau la relanti nu se stinge nimic in bord doar cade turatia la 0.

    Ma gandesc sa imi cumpar maine un alt vag clona si sa incerc eu sa adaptez clapeta.

    Ce parere aveti de rele ii posibil sa fie de la ele moartea subita a motorului? si povestea cu senzorul g28?
     
    Ultima editare: 13 Oct 2017

Distribuie pagina asta