1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Multumesc frumos de sfaturi, o sa curat si accea nara după ce citesc tot sa nu gresesc ceva
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca eroarea persista, ai urmatorii pasi de facut.

    1. Verifici tija de plastic a actuatorului de pe clapeta EGR-ului sa fie intreaga, mai ales la capat (mai are prostul obicei sa se rupa si nu isi mai face treaba). POZA 1
    2. Dai tot sistemul EGR jos si il cureti luna (clapeta din poza 1 si racitorul din poza 2)
    3. Inlocuiesti supapa EGR cu una Pierburg 7.00309.07.0 - POZA 3

    Poti incerca sa cureti si aceasta supapa, dar nu cred ca problema ta este de acolo. - POZA 4

    Tot sistemul EGR arata ca in POZA 5, vezi acolo si teava care duce catre clapeta de acceleratie.
     
  3. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Să ști că am problema la clapeta din poza nr 1, a fost ruptă tija si refăcută dar cam joacă acolo,o sa incerc sa o refac sa sa iau alta noua.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu o sa gasesti actuatorul respectiv separat, o sa trebuiasca sa iei alta clapeta si sa demontezi actuatorul de pe ea.

    Cauta sa cumperi 059 131 063 D.
     
  5. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Ok

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  6. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    A mai apărut ceva...ma dispera

    [​IMG][​IMG]
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Prima eroare este din cauza clapetei de admisie, citeste topicul dedicat.

    Nu te supara dar ai cumparat cel mai ieftin 3.0 TDI care l-ai gasit ?
     
  8. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Nu,masina a mers perfect pana intr-l seara cand a inceput cu egr-ul si de atunci tot asa cu egr-ul, dar de tras trage foarte bine

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu EGR-ul, cu admisia, cu ESP-ul ...

    Incearca sa le rezolvi treptat treptat.
     
  10. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Da incerc sa le rezolv treptat, treaba cu esp-ul nu mă prea deranjează atâta timp cât nu se agraveaza iar in timp o rezolv, esential este sa scap de probleme de pe admisie, egr,clapete etc!
    Oricum a fost dubios cu masina ca pana sa o cumpăr acum facut vreo 2000km iar după alți 2000 a picat pompa de frână si actuatorul de la turbo instant! Pana in acel moment masina mergea perfect, adusă din germania,carte service, totul la zi, brate discuri suspensie schimbate, practic eram cam.totul nou pe masina dar poate asa a fost sa fie!


    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  11. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Unde trebuie mai exact opturat egr-ul la țeava aia învelită care iasa din clapeta si ar mai trebuie la intrarea în admisie? Ma poate ajuta cineva cu poza explicită?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar la teava care pleaca din clapeta trebuie obturat.
     
  13. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Am obturat teava si furtunul de vacum si din nou acceasi eroare ,, Flux prea mic de aer"". De la ce sa fie si ce ar mai trebui sa ii fac?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu ti se pare normal atata timp cat tu te tot joci la EGR posibil defect, nefiind anulat din soft ?
    Eu ti-am zis mai sus ce ai de facut, de ce nu pui in aplicare ?

    Tija actuatorului EGR o ai rupta si refacuta (nu stiu cat de bine), narile nu le-ai curatat (nu stii daca sunt infundate sau nu), supapa EGR-ului nu stii daca este in stare buna sau defecta, erori pe admisie ai, etc.

    Tu crezi ca noi putem ghici ce se intampla acolo ?
     
    hnick apreciază asta.
  15. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    daca eu am anulat fizic egr-ul adică am opturat furtunul de vacum si țeava de pe admisie nu ar trebuii sa mai am probleme cu acele nari sau orice are legătură cu egr-ul?
    Ma gandesc ca ar mai trebui o anulare si din soft a egr-ului ca sa scap complet de eroare.

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te gandesti bine.

    P.S Pentru a 2-a oara, obturat.
     
  17. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Deci ar trebui doar anulare din soft si am sper sa scap
     
  18. Maryan88

    Maryan88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Ramnicu valcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 170 cp 2009
    De 2 zile mi-a apărut și mie aceeași eroare in bord,am pus-o pe un tester si mi-a dat erorile astea... știe cineva ce poate fi ??
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza sa face cu VCDS nu cu cea ai facut tu. Schimba senzorul de presiune diferentiala. Invata ce inseamna DPF si asa mai departe.

    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca nu au nici o legatura cu acest topic. Citeste aria asta, fara sa pui intrebari, ca sa inveti.
     
  20. Virlan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2011
    De o luna ma zbat si eu cu 2 erori...prima a fost EGR insufficient flow...iar de curand mi a mai aparut si DFP Clogged. Am dat jos valva EGR si am curatat o. La drum intins apare check. In oras foarte rar. Nu stiu de unde sa incep, dar citind forumul am sa pornesc de la curatarea narilor si a tevii care duce in EGR. Aceasta masina (3.0 cdya 2010) are racitor egr sau filtru egr? Mai trebuie altceva curatat la egr? Multumesc!
     

Distribuie pagina asta