1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Multumesc. Dacă nu greșesc narile sunt in chenarul verde,(atașez o poza cu modelul meu) dacă nu demontez ajung sa curat acolo ? Cred că nu prea este loc.

    P.S.

    Fără supărare sunt si eu la început, de asta intreb atât.

    20181006_135327.jpg
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum sa cureti daca nu demontezi ? O sa impingi toata mizeria in teava care duce catre EGR.
     
  3. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Păi, ai spus că nu,nu trebuie sa dau galeria jos.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu trebuie, dai jos doar teava de deasupra care racordeaza cele 2 galerii intre ele.
    Teava aia de aluminiu nu este admisia.

    Dupa cum intrebi, eu as lasa asta pe mana service-ului.
     
  5. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    am facut operatiunea saptamana trecuta ... si nu recomand daca nu ai putine cunostinte de mecanica... eu am reusit sa rup un surub la EGR , nu am reusit sa-l dau jos fiind cel original de fabrica in schimb am curatat teava de aluminiu din poza cu clapeta de acceleratie si sa schimbat total mersul masinii am scapat si de eroare...
     
  6. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Despre țeava asta vorbeam eu. Tub/ teava admisie. Am gresit si am spus galerie. Faptul că le incurc denumirile nu inseamna ca am două mâini stangi.
    Totul este clar acum. audi66, MrFler multumesc pentru intervenție.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai eu nu am de unde sa stiu ca zici una si te gandesti la alta. :)
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  8. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Ca sa scot tubul trebuie sa desfac conductele de motorină. După montare, dau la automat pana porneste sau necesita amorsare?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca desfaci suruburile negre de pe teava (cele in care se fixeaza capacul motor), nu trebuie sa desfaci nici o conducta.
     
  10. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Da? Super! Eu văzusem ca se desfac conductele. Multumesc frumos!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Normal asa ar trebui, dar treaba cu suruburile capacului este un "tweak" testat de mine. Trebuie sa te chinui putin dar iese.
     
  12. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Revin cu pareri după curatare clapeta si tubul de legatura dintre cele două galerii:
    Am scos clapeta si nu mi s-a parut chiar asa murdara (voi pune câteva poze). Am curățat numai cu bremsenreiniger si a iesit bine-nu perfec. Apoi am scos tubul (aici m-am chinuit câteva minute ca nu am vrut sa desfac conductele de motorină dar pana la urma am dat doar una jos si a iesit relativ usor) si nici acesta nu mi s-a parut chiar murdar, spalat tot cu bremsenreiniger, am curatat un pic ,,nara" ca eu una singură am gasit-aici avea un pic mai multă funingine.
    Tubul avea o buna porțiune cu urme de ule, cred, insă încă o dată spun - nu de speriat.
    Ideea este alta, m-am uitat la clapetele din galerii si nu mi-au placut deloc cum arată, adică aveau depuneri si pe o parte si pe cealalta. Inauntru nu chiar curat - depuneri uniforme si umed de ulei -cred. Am incercat sa mișc una si nu am sesizat decât un foarte mic joc-puțin spre deloc.
    Fac o paranteza si spun aici ca mecanicul cand mi-a schimbat tijele actuatoare mi-a spus că s-a uitat la galerii si clapetele sunt curate.
    Acum am văzut cu ochii mei si înclin să cred ca stia si cand am mers cu eroare EGR mi-a propus sa controleze coolerul EGR care acum sunt convins ca la control imi iesea- TREBE nou domle!!!
    Clar a fost ultima dată ca ne-am văzut.
    Revenind la masina- după montare tub si clapeta pot sa spun ca nu sesizeze nici o schimbare - poate doar posibil placebo - la oprire motorul se oprește mai lin.
    În rest masina merge ca inainte accelerează, schimba usor nu sunt alte probleme. De la ultima eroare am 1200 km si totul perfect.
    Rezumat: imi comand kit reparație clapete si la prima eroare dau jos tot curat si schimb.
    În nici un caz nu cred ca am probleme la cooler. Zona EGR si cooler este curata.

    20181017_104255.jpg 20181017_104341.jpg 20181017_123433.jpg 20181017_112200.jpg 20181017_112240.jpg 20181017_111920.jpg
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca aveti posibilitatea, fierbeti admisiile si tubulatura in apa cu soda, ies ca noi, fara efort. :)
     
  14. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Dacă merge asa...încercăm, posibilitate avem!
    Intreb acum- avem un procent apa-soda...
    Admisiile se fierb după ce scot tijele cu clapetele si ce bucsi mai sunt pe acolo...
    Fierbere in clocot si verificare pana sunt curate, ceva riscuri, sa am grija la ceva sau in cazan si focul mare?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am fiert admisiile (fara bucse si tije) si tubulatura de legatura intr-o tava cu marginile de vreo 20-25cm pe un aragaz gen cum sunt cele de camping.

    Le lasi sa fiarba pana se curata singura toata mizeria.
    Nu mai retin cata soda am folosit raportat la cantitatea de apa, dar nu am pus exagerat.

    P.S Daca le pui in cazan, fixeaza-le pe niste lemne (sau faci un tripod si le agati) astfel incat admisia sa nu aibe contact direct cu materialul cazanului.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  16. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Ce parere aveti de curatarea galeriei de amisie in baie de ultrasunete? A facut cineva acest lucru?
     
  17. SB23KTA

    SB23KTA 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Medias - Romania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0tdi 2007
    Buna.Vineri am dat jos EGR de pe A6 2.0 2007.Aveam eroare in bord,stiam ca e de acolo,in fine.Acum astept EGR nou.Cand l-am demontat am constat ca furtunul aproximativ gros care se conecteaza la clapeta de acceleratie e plin de ulei iar in partea cealalta(nu stiu cum se numeste) unde se prinde EGR si clapeta e plina incaperea/galeria de mazga groasa si ulei.se recomanda inaintea montatului inapoi a EGR si clapeta sa desfac si acolo sa spal/curat?e normal sa fie ulei&mazga in acel loc?care sunt riscurile sa stric ceva daca demontez si curat?am vazut ca e prinsa respectiva galerie cu 6/8 suruburi cap imbus.am atasat si poze pentru o parere.multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia este galeria de admisie. Citeste ce am scris eu despre ce trebuie sa faci de fiecare data cand se umbla acolo si se monteza un EGR nou (nu o mizerie SH deoarece EGR se cumpara intotdeauna nou).
     
  19. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salutare,

    Cu un cod la racitorul de EGR ma poate ajuta cineva pentru 3.0 TDI CDYC ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima revizie pentru masina ta este 059 131 515 ET.
     
    MrFler apreciază asta.

Distribuie pagina asta