1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Ce parere aveti de curatarea galeriei de amisie in baie de ultrasunete? A facut cineva acest lucru?
     
  2. SB23KTA

    SB23KTA 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Medias - Romania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0tdi 2007
    Buna.Vineri am dat jos EGR de pe A6 2.0 2007.Aveam eroare in bord,stiam ca e de acolo,in fine.Acum astept EGR nou.Cand l-am demontat am constat ca furtunul aproximativ gros care se conecteaza la clapeta de acceleratie e plin de ulei iar in partea cealalta(nu stiu cum se numeste) unde se prinde EGR si clapeta e plina incaperea/galeria de mazga groasa si ulei.se recomanda inaintea montatului inapoi a EGR si clapeta sa desfac si acolo sa spal/curat?e normal sa fie ulei&mazga in acel loc?care sunt riscurile sa stric ceva daca demontez si curat?am vazut ca e prinsa respectiva galerie cu 6/8 suruburi cap imbus.am atasat si poze pentru o parere.multumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia este galeria de admisie. Citeste ce am scris eu despre ce trebuie sa faci de fiecare data cand se umbla acolo si se monteza un EGR nou (nu o mizerie SH deoarece EGR se cumpara intotdeauna nou).
     
  4. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salutare,

    Cu un cod la racitorul de EGR ma poate ajuta cineva pentru 3.0 TDI CDYC ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ultima revizie pentru masina ta este 059 131 515 ET.
     
    MrFler apreciază asta.
  6. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Buna seara, si mie mi s-a aprins in bord martorul acela, celebrul motoras. Precizez ca masina merge normal, putin la plecarea de pe loc are un mic lag. Oare sa ma apuc sa curat clapeta de acceleratie? Din ce am citit aici nu e o treaba foarte complicata. Mulțumesc!
     
  7. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Ieri s-a stins singur, cred ca am nimerit un lot prost de motorina :-( ... Am facut plinul, am mers cam 50km si s-a stins.
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Daca este o eroare sporadica/intermitenta, dispare singura dupa 10 ori de pus contactul.
     
    Daniel Condescu apreciază asta.
  9. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Mda... Dupa cateva zile a reaparut motorasul, iar azi s-a prins si becul acela ca o rezistenta(lumina intermitent) iar masina nu mai tragea. Parca nu mai avea turbo... Am oprit, am pornit motorul din nou si a mers normal, dar la fel cu motorasul aprins. Am atasat si o poza cu martorii aprinsi. Trebuie sa merg la un tester sa vad ce eroare imi apare. A mai patit cineva asa?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza. Pe ghicite nu stie nimeni
     
    Daniel Condescu apreciază asta.
  11. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    cum se verifica daca racitorul de la EGR este busit?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Demontandu-l.
     
  13. Virlan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2011
    E capsulat la motor cod CDYA. L-am demontat eu. Trebuie altul (2.500 lei) sau EGR Off cu 100 Euro ;). A doua varianta e mai buna pentru mine. :)
     
  14. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    eu am CDYC este la fel capsulat?
     
  15. Andrei Preda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 3.0 tdi Quattro, motor ASB, 2007
    Salut,

    Cum pot sa-mi dau seama daca masina din semnatura are facut EGR off?
    Dupa capul meu, daca pe diagnoza apare eroare (cauzata de acele nari infundate), sistemul este functional...sau nu...?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Depinde, daca eroarea este intermitenta sau permanenta.
    Daca ai narile infundate, e la mintea cocosului ca EGR-ul nu isi face treaba pentru care a fost proiectat.

    Daca ai EGR Off facut corect (atat din soft cat si fizic), cauta sa vezi daca are o placuta de metal chiar acolo la nari, unde se imbina cu teava ce duce la EGR (langa clapeta de acceleratie).
    Uita-te si pe furtunul de vacuum ce intra in actuatorul EGR-ului sa nu aibe vreo bila de rulment in el sau sa nu fie obturat cu vreun surub si lasat liber.
     
  17. Andrei Preda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 3.0 tdi Quattro, motor ASB, 2007
    Multumesc de raspuns.

    Am sa despart problema EGR in doua: Hardware si Software.

    Anulare hardware isi facuse singura (narile erau infundate).
    Software nu stiu.
    Eroarea era intermitenta (001025 flux prea mic). Am sters erorile si voi vedea dupa cateva zile cum se prezinta.

    Am intrebat de anularea EGR pt. ca nu stiu prea multe despre masina dar " un prieten al unui prieten" il stie pe fratele celui care se zvoneste ca ar fi facut EGR off la masina asta.
    Cum pot verifica zvonurile ?

    Daca este anulat EGR-ul din soft ar fi posibil sa apara eroare? (dupa mintea mea, nu. Dar poate gresesc)
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Tu esti serios ? Tocmai ti-am zis cum poti verifica.

    Daca ti-a facut EGR Off din soft, obligatoriu a facut si fizic, ti-am zis unde sa te uiti si ce sa verifici.
     
  19. Andrei Preda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 3.0 tdi Quattro, motor ASB, 2007
    Si daca a fost bou ala si a facut doar din soft? Asta intreb cum verific.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca aveai EGR off, nu mai avea ce cauta eroarea aia acolo. Deci linisteste-te.
     

Distribuie pagina asta