1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai eu vreau sa-mi schimbe bujia. Nu vreau sa-mi dea chiuloasa jos, asta e clar. Nu vor sa-mi presteze acest serviciu....acest prestator de servicii ?
    Nu-i nimic,...scris la OPC si gata. Aia abia asteapta sa-i aive la mana, sa fie un motiv de scarmanat. A, si le cer sa-mi plateasca si motorina daca imi refuza operatia, pentru ca eu imi fac programarea pentru schimbarea unei bujii, iar cei care imi fac programare garantat nu o sa-mi spuna prin telefon de semnat nu stiu ce...
    Dar nu cred ca ajung aici, pentru ca am prieteni acolo. Am fost deunazi si am stat langa masina. Deci,...incerc sa ma descurc. Sunt OK,...atat cat e interes. :)
    Dar sa nu fim negativisti,...e doar o bujie. Sa nu cobim. :)
     
  2. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    sper sa ai noroc sa nu fie bujia plina de calamina si sa poata iesi usor.
    eu doar ti'am povestit ce am patit eu la 2 reprezentante.
     
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    E corect ce ai spus. Sa nu crezi ca vreau sa te contrazic. Nu nu nu. Stiu cum e cu reprezentantele. Ma crezi ca am sarit in barca Audi si pentru ca am pe cineva din interior ? Pai nu se mai poate frate cu nebunii astia.
    Multumesc pentru urare. :)
    La fel si tie, sa-ti mearga masina mult si bine, sa aiva parte doar de "apa-paie si bataie". :)
     
  4. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    stii cat de jepcari sunt astia??? mie pt o cadare la climatronic imi cerau 450 lei,pt ce?????? le'am dat 120 cat a costat diagnoza si atat. le'am zis daca nu le convine ,sa isi scoata ''codarea'' si ajungeam in buc. si cu suma care le'am dat'o lor o rezolvam tot la reprentanta.
    daca nu stiam cat se ia in buc ,poate ca le dadeam ,dar tinand cont de asta ...
     
  5. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    Salut Baieti, Si Eu Am Aceeasi Problema ,am Curatat Clapeta ,si Nimic,problema E Ca In Interiorul Clapetei Se Afla Motorasul Ala Electronic,si Trei Rotite, Una Mica Si Doua Mai Mari ,cea Mare Cu Forma Aia Ciudata Nu Este Deloc ,,,,,cine A Avut Masina Cred Ca A Dato Jos ,,,,,curios Ca Masina A Mers Perfect Vreo 15000 De Km,,,,si Deodata Nu Mai Vrea ,nu Trage , Am Deschis Capota Si Mi-am Dat Seama Ca , In Timp Ce Accelerez Furtunul Ala Gros De Dupa Clapeta ,care Duce La Intercooler Se Stringe Ca Si Cum Intercoolerul Ar Fi Inchis ,,,,sau Nu Ajunge Aer In El,,,sau Nu Este Suficient Aer,,sau Turbina Nu Spinge Destul Aer In Acest Furtun Si Cind Accelerez Se Stringe Ca Un Bidon Cind Tragi Aerul Din El.nu-mi Dau Seama Ce Poate Fi. Poate Vreunul Sa-mi Dea Vreo Explicatie????
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai cred ca nu au gasit rotita noua, pentru ca aia veche o fi avand rotita mai mica fara dinti, au incercat sa vada cum merge fara si fiind infundat traseul pe ici pe colo, era numai bun debitul de aer. Numai bun sa tina pana o vinde.
    Nu ti-am dat vreo explicatie solida sau o solutie, dar cred ca trebuie sa cumperi piesa cu totul.
    Sau daca ai de unde sa faci rost de rotita, cureti bine pe acolo si poate merge.
    O sa ma bag si eu prin locurile alea sa vad cum sta treaba...
    Numai bine...
     
    Ultima editare: 14 Noi 2010
  7. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    deocamdata ,multumesc, dar de unde naiba sa iau rotita asta.sau da-mi un site de unde pot sa cumpar valvola asta, pentru a6 2,7 tdi, v6 ,120 kw, anul 2005 ,s-line , berlina, mersi mult. si tu crezi ca furtunul ala se stringe din cauza asta?
     
  8. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    hai sa iti spun cum sa faci ,sa vezi daca iti merge sau nu clapeta:
    scoti furtunul de cauciuc care intra in clapeta,pui pe cineva sa porneasca motorul si tu sa te uiti sa vezi daca clapeta schiteaza vreo miscare. atunci cand opresti motorul ea trebuie sa inchida aerul ce duce in motor.
    ps: concomitent cu turatia se deschide si ea!
     
    Ultima editare: 15 Noi 2010
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    As cauta pe ebay motors, dar habar n-am ce sa caut. Nu-i stiu denumirea. Au aia pe acolo si ochi de om, dar sa stii ce sa cauti. Poate e bine sa incerci pe la dezmembrari, pana una alta.
    Pe la nemti am gasit astea, dar recunosc ca nu stiu exact cum arata demontata, ca sa o recunosc in poze.
    http://shop.ebay.de/i.html?_kw=audi&_kw=a-6&_kw=drosselklappe
    http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=Audi+A6+4F++TDI+Drosselklappe
    sau
    http://motors.shop.ebay.com/i.html?...tle&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313
    Daca o vezi pe acolo (poate mai cauti), macar sa-ti faci o idee cat costa la ei noua sau SH. Daca nu ai cont nu o sa-ti arate costurile de transport, dar daca de ex. e din Germania, ar ajunge pe la 20E. Dar parerea mea e sa o cauti la noi, ca sa vezi ce cumperi. La urma urmei e o rotita de platic, nu o chestie complicata, dar mai stii ?

    Apropo. Daca umblam acolo, e bine sa ungem rotitele alea cu o vaselina de mecanisme fine ? Nu cred sa ajunga acolo gaze sau mizerii ca sa o imbacseasca, dar poate ii face bine, ma gandesc.
    A folosit cineva metoda asta ?
    Nu am vazut una fara dinti, dar daca se intampla fenomenul asta si nu unul de uzura, inseamna ca dintii aia, ca sa se rupa, se "incaleca", nu ? Altfel nu-mi explic. Chiar, cineva care a deschis acolo si si-a gasit rotita fara dinti, i-a gasit imprastiati pe acolo ? Daca nu, inseamna ca totusi e o uzura.
     
    Ultima editare: 15 Noi 2010
  10. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    vezi ca era un coleg care a si descris (poze) operatiunea de demontare si curatare ,care a gasit o rotita cu dintii ''varza''.
     
  11. bubuftb

    bubuftb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    Salut,
    As dori sa stiu si eu daca este normal sa fie joc in clapeta de la supapa egr,sau aceasta ar trebui sa fie fixa pe ax.Am desfacut aceasta supapa,am curatat-o de depunerile de calamina aparute acolo si am observat ca aceasta clapeta are urme de uzura si chiar joc pe ax.
    Este normal?
     
    Ultima editare: 22 Noi 2010
  12. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    a făcut cineva operațiunea asta prin Timișoara ca să mă poată ajuta și pe mine, să mă asiste să nu fac ceva mai rău :D
     
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    am sa revin cu poze cat de curind despre curatarea clapetei de acceleratie/aer si cu admisia celor doua parti a motorului V6. :readit:
     
  14. adrianciocirlie 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.o quatro 4f 2005
     
  15. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    schimbi injectoarele si scapi de fum. asa a rezolvat'o un coleg de forum cu un a8 ,care avea aceleasi simptome.
     
  16. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    salut Adrianciocirlie . nu ai nicio sansa. eu am incercat tot ce este posibil pina acum iar rezultate nu sunt. asa ca ne paste un set de 6 injectoare. poate ne unim mai multi colegi de aici si nu numai si poate reusim sa scadem din pret. ieftine sigur nu vor fi si nici nu gasim. asa ca am putea face o lista cu injectoare iar eu sau altcineva nu ma deranjaza sa se ocupe de comanda si achizitionarea lor pentru fiecare masina in parte. dupa cum poate stiti fiecare masina are codul ei pentru injectoare. cam asta este cu fumul, cu bilbiiala la rece sau la cald a motorului si etc. totul = injectoare 6 bucati :faint::faint::faint: astept sa vedem cine si ce vrea. cu cati suntem mai multi cu atit mai bine pentru pret/bucata. o seara frumoasa domnilor. P.S. poate mai vor si altii injectoare nu numai proprietarii de motoare 3.0 :(
    cod injectoare pentru masina mea cu motor BMK este 059130277BD
    FITI FOARTE ATENTI LA CODUL CORECT AL INJECTOARELOR !!!
     
    Ultima editare: 28 Noi 2010
  17. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Din cate am verificat eu in ETKA, codul pentru A6 cu BMK este 059130277AH.
    Cel cu "BD" in coada apare doar pentru A8 (ASB si BNG) F>>4E-8-011 000.
    Cel cu "AH" la A8 (ASB si BNG) F 4E-8-011 001>>.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2010
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    Andy eu am fost special la Porsche sa iau acest cod cu talonul in mina. deci seria asta mi-au dat. daca nu este bine sa vezi ce aliniere fac eu cu ei si sa vezi cui ii pun sa plateasca totul. chiar o sa ma duc din nou zilele astea si o sa cer o factura proforma cu cod cu tot iar dupa sa te ti ce le voi face eu daca nu este bine.:asskicking::box::eiertritt::busted_cop:
     
  19. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Asa am vazut aici:

    Untitled-1.jpg Untitled-2.jpg Untitled-3.jpg
     
  20. adrianciocirlie 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.o quatro 4f 2005
    salut,
    sunt interesat de inlocuirea injectoarelor pt. ca si eu am aceeasi problema cu fumul, intrebarea este daca tu ai inlocuit injectoarele dupa catalogul asta?
     

Distribuie pagina asta