1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. Xayron88

    Xayron88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 tdi bpp
    IMAG0513.jpg Buna tuturor, am un 2.7 tdi
    Lower Stop not Reached
    P3135 permanent
    Tija are joc cam mare bank 1am comandat kit nou sper sa rezolv cu asta, am sa va tin la curent
     
    Ultima editare: 17 Iul 2017
  2. Xayron88

    Xayron88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 tdi bpp
    Azi a venit kitul si am schimbat tija, cca 1:30 de minute demontat montat admisie bank 1, am platit la Audi in Austria 15 euro.
    Ca si efect imediat sa inbunatatit motorul trage mult mai bine la turatii joase.
     
    Ultima editare: 18 Iul 2017
    dinu_b apreciază asta.
  3. Flop90 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6,3000,2005
    Salut,de ceva timp am o problema la un Audi A6 de 3000, fabricatie 2005,se aprinde martorul portocaliu ca o buclă(acoladă) și nu mai trage mașina deloc,trebuie oprita o perioada de cateva minute sa isi revină ....
    Mă poate ajuta cineva cu un raspuns ?
    Multumesc !!
     
  4. Flop90 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6,3000,2005
    Salut,aceeasi problema am si eu la un Audi A6 din 2005 motor 3000 diesel,eram curios daca ai rezolvat problema si cum !!Mersi frumos .
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te si fa o scanare. Problema ta nu e din cauza galeriilor.
     
  6. Catalin.Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Salut,
    Am un A6 3.0 Tdi si de vreo 2 saptamani mi s-a aprins check engine, am pus-o pe tester si este galeria de admisie de pe partea stanga. Am comandat-o astept sa ma sune mecanicul cand ajunge piesa.
    Intrebarea este: daca din cauza acestei galeri este posibil sa scoata putin fum negru da doar in sarcina si la turatii mai mari, pentru ca pe loc in N daca o turez la maxim nu scoate deloc. Multumesc.
     
  7. meubibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 b8, 2.7tdi, 2008, multitronic
    Salut, sunt în uk și am un audi a4 b8 2.7 tdi cu această problemă intake manifold bank 1 codul erorii e 7156-p2015 . Mecanicul mi-a găsit pe ebay ansamblul de piese care costa 140 lire și kitul de reparații care costa 60 de lire. Credeti ca e necesar sa iau ansamblul cu totul? Sau e suficient doar kitul. Trebuie să mă uit după un cod de piesă ceva? Sau se potriveste oricare daca e pentru motorul de 2.7 sau 3.0 tdi!? Vad ca lumea vorbeste pe aici ca au gasit si pe la 12-18 euro kitul, unde il gasiti asa ieftin? Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai toate detaliile in topic inclusiv link-uri. Citeste integral topicul.
     
    dorin4x4 și meubibi apreciază asta.
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    In reprezentanta Audi.
     
    meubibi apreciază asta.
  10. meubibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 b8, 2.7tdi, 2008, multitronic
    Salut. Tocmai ce am terminat de citit tot topicul, însă ori am omis eu ceva ori chiar nu e specificat nicăieri, acel kit ori ansamblu de piese e compatibil pentru ambele motoare de 2.7 si 3.0?
     
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    sunt la fel din cate retin, cele de 3.0 sunt la fel si pe 2.7.
     
    meubibi apreciază asta.
  12. meubibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 b8, 2.7tdi, 2008, multitronic
    Merci de raspuns.
     
  13. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Buna! Eu am eroarea "
    Intake Manifold Runner Control
    P3134 - 001 - Upper Stop not Reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 78.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.68 V
    Duty Cycle: 12.6 %
    Duty Cycle: 80.9 %
    Duty Cycle: 80.9 %
    Temperature: 83.7°C
    Stie cineva exact despre ce e vorba? Multumesc!
     
  14. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    HasuMihai și Aurel G apreciază asta.
  15. meubibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 b8, 2.7tdi, 2008, multitronic
    Salut din nou. În ce parte a motorului e bank 1? Masina e cu volan pe dreapta , însă cred ca ar trebui să fie la fel ca la cele cu volan pe stânga, nu ? Multumesc
     
    blinki2009 apreciază asta.
  16. meubibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 b8, 2.7tdi, 2008, multitronic
    Salut, am schimbat kitul de la bank 1 și parca tot se aude zgomotul care era înainte. Nu mai apare nici-o eroare în schimb. La voi înainte de a schimba kiturile aveati un sunet mai aparte de prin zona motorului care se aude doar cand e turata în cuplu masina? Multumesc.
     
  17. roy22ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4
    Ce parere aveti de anulare din software a acestor clapete?A facut cineva?Chestii pro/contra

    Thks
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    o poti face dar pierzi din cuplul la turatii joase.
     
  19. roy22ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4
    Ăsta e singurul minus?Cred că încerc atunci.. să vedem ce se întâmplă.Cred că este un avantaj in acest sens că nu am dpf din fabrică
     
  20. StereCornel 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2013
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi Q7, 2007/ Skoda Superb 2007/ BMW 524td 1991
    Salut, ai putea sa-mi spui te rog daca ai returnat clapetele vechi si daca da cum? Este posibila achizitionarea clapetelor si fara returnarea clapetelor uzate? Multumesc!
     

Distribuie pagina asta