1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A6 4F 2005 2.7 TDI la o scanare cu vag-com a dat eroare la clapeta de acceleratie, ma poate lamuri cineva de aceasta clapeta, se repara, se schimba, unde se situeaza si ce efecte are asupra mersului masinii. mentionez ca in bord nu am niciun bec aprins. va multumesc
     
  2. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Se inlocuieste!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Turbocip, dar care sunt efectele defectarii acelei clapete ? eu nu simt nimic masina se comporta bine.
     
  4. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    nu te zgaltie cand opresti motorul?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Zgaltaitu il am de cand am cumparat masina. Am crezut ca este ceva normal :). Clapeta asta e de vina ? Asta e singura chestie ce afecteaza sau are legatura si cu mersul motorului ? Imi cer scuze ptr. intrebari. ms
     
  6. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    schimba clapeta si ai sa vezi ce oprire lina a motorului ai!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stii cumva un cod sau un pret estimativ ?
     
  8. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    4EO 145 95O C
    eu am luat una sh la vreo 130 euro ,si de 1 an isi face treaba inca bine
     
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    O parere va rog...
    Dupa ce mi-au demontat la reprezentanta toata tubulatura aia de plastic si EGR-ul, ca sa vad daca sunt infundate, dupa montare, mi-a dat PENTRU PRIMA DATA eroare la o clapeta de acceleratie. Pana atunci, nu. Doar "Insuficient flow". Cunoasteti povestea.
    (Imi aparea martorul "Check engine", dar am curatat "clapeta de acceleratie" si a disparut.)
    Sunt sanse ca de la demontat tubulaura aia sa fi miscat ceva pe acolo ?
    Faza frumoasa e ca acum martorul se aprinde fara sa-mi dau seama daca de la accelerari sau dupa mers normal, masina merge perfect si daca o las in garaj 2-3 zile, plec cu ea avand martorul stins.
    Ma gandesc ca nu e o eroare continua, sau grava. Cand am pus auto-diagnoza pe ea imi dadea alte coduri de eroare, ceva cu semnal implauzibil, clindru...12. Dupa acel cod si eroare, de le reprezentanta nu au stiut sa-mi spune ce ar fi, pentru ca ei lucreaza cu alte softuri.
    Am vorbit la un service de pe la mine, cand au pus VAG-ul pe masina avand martorul aprins si confirmand problema cu admisia si mi-au spus ca daca ma gandesc sa le inlocuiesc, le aduc cu 1000 de lei bucata, orginale, dar trebuie sa fie apoi "decodate" la reprezentanta, ca ei nu pot.
    Si-au dat cu parerea in cazul meu, ca admisia doar e ... aproape pe duca si ca in final nu o sa scap de inlocuire. Neafectand comportamentul motorului, inca ar mai merge, cica. Era doar o parere, nu garantau ca asa ar fi 100%.
    Pretul ar fi excelent, zic eu.
    Ce spuneti ? Sunt sanse sa nu fie totusi dusa admisia ? Sa fie altceva ? Vreun senzor,..daca ar avea unul atasat pe acolo ?
    La naiba, as fi preferat sa fie o erore permanenta, sa stiu ce am de facut, la sigur.
    Citeam undeva ca admisia chiar daca lucreaza, senzorul "vede" ca nu revine la pozitia setata (pentru ca nu admite nicio toleranta) si da eroare ca fiind dusa. Am auzit ca incepe sa creasca consumul, ca le blocheaza pe "deschis", ca motorul nu mai trage bine pana in 3000 de rotatii, dar la mine asa ceva nu se intampla.
    Tijele alea lucreaza...
    Habar nu am daca sa ma apuc de cumparat, ca la reprezentante imediat iti propun inlocuirea...
    E ciudat ca dupa ce a umblat ala pe acolo (am stat langa el si nu demontat si admisia), sa apara ca din senin problema asta, atunci, la o "umblatura" si nu in timpul utilizarii...
    Asta ma intriga si ma pune pe ganduri, ca poate e altceva...
    Multumesc mult...
     
    Ultima editare: 10 Aug 2012
  10. alex.laur

    alex.laur 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    G@bryel am avut si eu aceeasi problema la galeriile de admisie . Poti sa mai mergi asa cu ea daca nu simti pierderi de putere si nu ai inca banii necesari pentru reparatie . Problema este ca de fiecare data cand o sa ii stergi eroarea o sa iti reapara , poate sa iti apara fie dupa 1 km , fie dupa 50 , depinde de valoarea pe care o atinge la inchidere/ deschidere clapeta . Chestia naspa este ca se schimba cu totul , adica galerie + actuator . Nu exista "decodare" pe care o pot face cei de la audi , ele vin setate direct din fabrica ( galerie + actuator ) . Eu am incercat prima data asa cum ti-au sugerat si tie mecanicii aia si nu s-a putut .
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Aug 2012
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Aha, e clar...
    Naspa...
    Am intrat in club, ca sa zic asa... :) La naiba...
    Bine ca mi-ai spus ca nu trebuiesc codate, decodate, naiba sa le ia, ca ma mai faceam de ras pe acolo, dar oricum, dupa montaj, daca vedeam ca totul e OK, stateam linistit.
    Tocmai am venit din concediu, si totul e neschimbat dupa 2500 de km. Consum de 8%, dar am avut si parte de munti, trafic, autostrada mai putin, in mare cam tot ce poti intalni. Am mers la pas, dar si cu 220 la ora. Inca merge, nu afecteaza nu nimic.
    Sa vad daca imi trebuie codurile admisiilor pentru comanda, desi, dupa datele masinii si ale motorului ar trebui sa fie OK doar atat.
    Daca totusi o sa trebuiasca, o sa cer pe aici cuiva...
    Sper sa fie cu adevarat originale, la 1000 de lei bucata. Ar fi si culmea sa faca vreo prostie, ca mor cu ei de gat...
    Am auzit niste preturi pe la reprezentanta de m-a durut capul...
    Multumesc mult pentru lamuriri, sunt foarte importante, mai ales ca ai avut aceasi problema...
     
    Ultima editare: 10 Aug 2012
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cam mic pretul pentru ceva nou si original. Oricum, am postat mai devreme codurile galeriilor "imbunatatite calitativ" , montate de mine si pe care ar trebui sa le confrunti cu cele oferite de acel service. Mare atentie!
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Da, tin minte ceva ceva, ca am vazut pe aici, o sa "sap" topicul...
    Si da, asta m-a lovit si pe mine frontal, cu 1000 de lei clapeta.
    Eu eram oarecum suparat de situatie, vorbeam mai mult cu mine ca trebuie sa intru pe mana reprezentantei, ca am auzit niste preturi "frumoase", la care mecanicul a spus ca de ce sa ma duc la reprezentanta ?
    De curand au montat ei asa ceva la un alt Audi si au adus piesa, ca doar una a schimbat respectivul, la 1000 de lei. Originala, originala.
    Am ... incetat sa vorbesc cu mine, normal...si mi-a mai venit rosu in obraz, sa zic asa. :)
    O sa ma duc zilele astea sa intreb concret ce si cum.
    Sper sa nu fi fost o vorba spusa aiurea. Dar baiatul e mecanic bun si stie multe detalii. Totusi am acum o urma de indoiala, pentru ca am aflat despre aceste admisii ca nu trebuiesc, dupa montare, "codate" cu VAG-ul, sau cu ce-o mai fi avand aia pe acolo. O fi fost vreun caz izolat, sau nu, ramane de vazut.
    In fine, acum, la reprezentanta mi-au spus concret ca nu lucreaza cum trebuie clapeta din dreapta, cum stai la volan. In functie de cat costa, o sa vad daca le schimb pe amandoua. Preferabil asa ar trebui, dar trebuie sa iau si baterie,..le mai las si eu pe rand. Bine ca am fost in vacanta... :)
     
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Mda, a fost vorba doar de motoras...
    Eu stiam ca nu se gasesc separat, partea electrica si cea mecanica,..dar se pare ca nu e asa.
    Nu stiu ce poate fi uzat, urechile tijei ce misca acele clapete, lagarele in care se misca tija cu clapete,...habar nu am.
    Am gasit pe ebay, in diferite combinatii...
    M-ar tenta sa iau toata partea mecanica, cu tot cu tija ce face legatura la motoras. Dar nu stiu daca fac bine. Sunt si SH, de la masini ce au intre 45.000 si 85.000, zic ei, accidentate.
    Daca intr-o pagina anterioara se gasesc codurile admisiilor mai noi, imbunatite (059 129 711 CK si 059 129 712 BQ ), codurile pentru cele vechi sunt :
    059 129 711 T
    059 129 712 H
    Asta asa, ca fapt divers, daca cineva se hotareaste sa caute SH-uri, pentru ca sunt mai numaroase.
    Eu deocamdata, 90% sunt pornit pe unele noi...
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Putin probabil sa fie de vina motorasul, cu exceptia cazurilor in care s-a ars si nu misca deloc sau daca s-au stricat pinioanele din mecanism. Ti-a desfacut cineva galeria ca sa verifice jocul axului cu clapete?
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai da, se pare ca la ala motorasul a fost cu probleme, nu mai functiona.
    Cat despre verificare, nu am facut-o.
    Cand am desfacut sa vad cum sta treaba de la clapeta de acceleratie la EGR si galeriile de admisie, vazand ca arata totul binisor,...am renuntat la curatare si implicit in a baga degetele pe la clapetele alea. Chiar imi era frica sa le misc, sa le apas.
    De frica ce mi-a fost sa umblu pe acolo, dupa montarea tubulaturii,...a inceput sa dea eroarea. :)
    La ce te referi exact ? Spune-mi si o sa sar pe problema. Oricum, de acum nu prea mai am multe de pierdut. Ma gandesc sa incerc si treaba aia cu sarmulita bagata prin urechile tijei, dar sa vad unde pot da niste gauri asa de mici si precise.
    Daca ai vreun pont ceva, te rog sa ma luminezi. Mai toate parerile duc spre inlocuire.
    Sunt ciudate admisiile astea...
    Da-le incolo, ca prea nu-ti dau sanse...
     
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Chestia cu sarmulita in capatul tijelor, merge suta la suta. Am facute vreo 3 masini aici in Arad si merg de vreo 5 luni fara probleme.
     
    paradisul apreciază asta.
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Oh man,...ma pui pe treaba si e bine. :)
    Nu stiu cum sa fac, as vreau sa aflu ceva detalii, ca sa stiu ce sa-i spun unui meserias de pe la mine.
    Cu ce si cum ai dat gaurile alea, ce fel de sarma ai folosit ?
    Cum ai fixat-o la capete ?
    Ma gandesc ca acea sarmulita, la mijlocul ei, e iesita in totalitate in interiorul urechii, nu ? In poza e zona unde e patratul albastru.
    Deci prin ureche sa dau 2 gauri.
    Mi-e frica de acel material, imi pare foarte casant.
    A...la capete cum ai fixat sarmulita ?
    Sarmulitele alea fac mai grea procedura de montare a tijelor la locul lor ?
    In ce priveste "jocul" ce trebuie sa-l aibe acele urechi dupa montaj, cred ca trebuie doar sa se poate misca usor, fara sa "tina" ceva...
    Nu m-am uitat cu atentie la capetele de la motoras si de la axul cu clapete.
    Daca sunt tot din plastic inseamna ca sarma o sa le uzeze oricum, mai repede si in final tot o sa pice, nu ? Dar de data asta din cauza lor.
    Oricum e bine si asa, pentru ca iti da timp sa te pregatesti de schimbare.

    Imi dau seama ca pun multe intrebari deodata, dar daca tot vreau sa ma apuc de treaba,...mai mai ca te fac (rog) prin asta sa faci un tutorial. Daca mai pun 2-3 intrebari,...o sa cer informatii si despre niste chestii la care nici nu te-ai gandit. :)
    Daca nu am vazut, e mai greu sa-mi fac o idee (asa ca te rog sa ma intelegi si sa ai un pic de rabdare cu mine) si nu vreau sa stric ceva si mai tare.
     
    Ultima editare: 20 Aug 2012
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Exact cum ai aratat tu in poza , asa se face. Iti trebuie un burghiu foarte subtire si multa grija. Si ar fi bine ca burghiu sa il bagi intr-o masina dinaia pe baterii ca sa nu mearga foarte tare.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    "Sarmulita" e buna daca ai joc in capatele tijei, daca nu... M-am uitat la tijele mai multor galerii inlocuite (pana in 100.000 km) si niciuna nu avea joc, insa joc radial foarte mare aveau axele cu clapete. Poti verifica tijele tale si poate poti rezolva cu aceasta metoda.
     

Distribuie pagina asta