1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Salutare.
    De ieri sunt noul proprietar al unui a6 4f 2,7 quattro. Inainte sa iau masina am fost, am vazut-o si avea martorul motor aprins. M-am inteles cu omul ca rezolva treaba si iau masina. Ieri am fost dupa masina, totul era in regula. Dupamasa am mai curatat putin masina am mai testat una alta iar la un momentdat am pornit motorul. In acel moment mi s-a reaprins martorul motor inpreuna cu low batery. Intrebarea mea este daca se poate ca acel martor motor sa se fi aprins din cauza bateriei, a fost doar o simpla coincidenta?
    Anteproprietarul mi-a spus ca a schimbat 2.... nu stiu ce sunt, dar va dau codul 059 129 086 D; m-am uitat pe masina dar nu par a fi schimbate, adica sunt vechi, se vede clar pe ele. M-ie frica sa nu fi facut altceva decat sa fi sters erorile. Din pacate inca nu am numere pe masina si nu pot merge la un tester si traiesc asa, putin in suspans; deaceea cer ceva pareri sau chiar sfaturi de la voi pana reusesc sa ajung la un tester.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2012
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Acel cod e de la un motoras de la admisii. Se pot lua si SH (noi cica sunt vreo 1000 de lei bucata, doar motorul), ca de obicei la admisii cade partea mecanica, tija aia mica, sau lagarele de la tija cu clapete.
    Nu poti sti sigur ce a facut. Deci chiar daca ele nu sunt noi, sa te uit la suruburi, pe la furtune, sa vezi daca au fost "miscate".
    El poate spune multe, ca poate, dar daca intelegerea a fost ca o cumperi doar daca rezova problema, e clar ca nu a rezolvat-o. Cel putin asa pare.
    Sunt foarte mari sanse sa fi sters doar eroarile si atat. Spera si el sa tina un timp asa, cat sa nu mai poti emite pretentii ulterioare.
    Poti chema pe cineva cu o interfata sa vezi ce are, dar asta trebuia tu s-o faci inainte de a pleca cu ea de langa proprietar.
    Bafta...

    (daca sunt probleme cu admisiile si masina e excelenta in rest, cazi la intelegere sa scada 1000E si o rezolvi, ca atat e la reprezentanta,...daca te-ai duce acolo)
     
    Ultima editare: 4 Noi 2012
  3. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Probabil asa era cel mai bine, dar acum e prea tarziu pt asta. Maine o sa fac demersurile pt inmatriculare si pe urma o sa merg si la un test. Multumesc de raspuns.
     
  4. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    SALUT DUPA PAREREA MEA AR PUTEA FI VDO control, schimbare-a lungul clapeta (conducta de admisie), Stânga Dreapta
    Producator Cod produs: A2C59513862
    Mod de operare: electronic
    poziția de montare: stanga
    poziția de montare: dreapta
    Restricții Producator: tester ec VAS6395A
    de asamblare: Aer de alimentare
    Utilizare: schimbare-a lungul clapeta (conducta de admisie) Vehicule: Audi: A4, A6, A8, Q7 VW: Phaeton, Touareg oet numere de referință: Audi: 059 129 086 D 059 129 086 M VW: 059 129 086 D 059 129 086 M EAN-Cod: 4103590945211
    [​IMG]
     
  5. Mac 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.0TDI,2006
    Salut

    Pentru schimbarea clapetelor admisie bank1,2 cu unele pe rulmenti si tije din aluminiu va dau numarul de tel.0730661844. va da garantie si cu tot cu montaj costa 1800lei.
     
  6. djviper1981 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Q7
    pai si unde e smecheria ca eu le fac cu 100€ bucata si evident cu garantie.rezolvarea nu e in folosirea rulmentilor ci cu totul in alta parte.
     
  7. Mac 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.0TDI,2006
    Pai daca tija daca este din aluminiu si la capete are rulmenti iar la mijloc filet stanga dreapta pentru reglaj (limita cursei motorasului). La fel partea de jos la clapete reparata. Ce tine mai bine la frecare rulmentul sau teflonul ?

    In alta parte unde sa repari ? si la tija ce ii faci daca isi face joc (se ovalizeaza interiorul si iese de sus sau de jos cand isi face cursa motorasul) Cel mai bine repari cu totul ca sa nu mai ai joc deloc.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2012
  8. djviper1981 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Q7
    Si de jocul din galerie ce faci cu el ? crede-ma ca am facut sute si pe parcurs am tot am imbunatatit. Nu contest ca nu e bine cu rulmenti pentru ca si eu pun dar mai devrem sau mai tarziu ai sa vezi ca piesa de jos capata joc mare in galerie si ori nu mai merge, ori sare direct de acolo.
    Repet, vorbesc in cunostiinta de cauza. Am ditamai service-ul si nu imi permit sa dau buleala nicidecum. Mai ales ca sunt si intr-un oras mic.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2012
  9. Mac 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.0TDI,2006
    Mentionez ca nu le fac eu dar am tot proiectul.Se fac modificari si la galerie partea de jos normal. Am facut 138 de mii km dupa reparatie si am avut probleme la racitor.S-au demontat si galeriile dar nu exista nici un joc pentru ca s-a modificat tot. Am sa fac niste poze sa le vedeti
     
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Auzi-ti ? De ce ati aparut acum, dupa ce le-am cumparat ? :)

    Si eu ma gandeam, ca pe langa jocul de la tija mai e si cel din admisie. La mine, la ambele, avea un pic de joc doar ultimul lagar (din capatul admisiei, nu de lanja tija),...deocamdata.
    In topic e o referire si la teflonarea lagarelor, iar daca se poate si asta,...chiar nu se merita sa cumperi admisii,...prea curand. :)
    Asteptam detalii...
     
  11. rbscotland 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 Avant quattro 3.0 TDI - MY2006
    AUDI A6 C6 - clapeta acceleratie (4E0145950J)

    De cateva zile s-a aprins check engine.
    Dupa parerea mea, odata cu un zgomot (clantanit) in momentul in care OPRESC motorul.
    Am fost la mecanic si mi-a spus ca am o problema la clapeta de acceleratie (ca sa nu existe confuzii, codul ei este 4E0145950J, schimbat in 4E0145950H incepand cu 2011).
    Mi-a explicat ca trebuie schimbata urgent intrucat printre altele, in cazul total nefericit in care se intampla ceva cu turbina, motorul nu mai poate fi oprit, se tureaza la maxim si...bye-bye.
    In afara de asta mi-a spus ca o sa faca o curatare a valvei EGR.
    Aveti mai multe info despre aceasta clapeta acceleratie?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    rbscotland citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial. Bafta
     
  13. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Buna seara. Un prieten imi spunea azi ca i-ar spus un mecanic ca sa anuleze acele clapete adica mai exact partea mecanica. Sa scoata tija cu clapetele acelea mici care deschid si inchid, operatiunea fiind in deplina siguranta ca nu se intampla nimic rau. Sincer sa fiu sunt cam sceptic si nu prea imi vine a crede si deaceea intreb si eu: ati mai auzit asa ceva pana acum? Spune respectivul mecanic de aceeasi problema si la ceva bmw dar la acela se defectau si era posibilitatea de a le trage in cilindrii si deteriora motorul. E prima data cand aud asa ceva. Voi ce parere aveti?
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Este ca si cum ai spune sa anulezi turbina care iti face probleme - parerea mea este ca nu am auzit o aberatie mai mare ca aceasta, cind aud de asa mecanici incepe sa ma manince capul:puke2:
     
    crazy_be84 apreciază asta.
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Intr-adevar, foarte bun mecanicul....In primul rand, clapetele de la Audi nu pot fi dislocate si aspirate in motor ca si cele de la BMW, avand o constructie diferita, dar nu mai intru in amanunte, iar in al doilea rand rolul lor in functionarea eficienta a motorului in regimuri mici si medii este destul de mare. Deci, nu recomand "extirparea de organe".
    [/B]
     
  16. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    salut

    Nu stiu ce sa spun. Am auzit multe discutii de genul asta. Se mai spune si valvola pop off. Si ca se poate face ceva de genul cum ai spus. Eu te sfatuesc sa cauti un meccanic adevarat.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2012
  17. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Eu doar ce le-am schimbat la reprezentanta pe amandoua. La doar o zi dupa ce am scos-o din service mi s-a aprins din nou martorul in bord, am fost mi-au facut o scanare si surpriza! Una din ele este cu un defect mecanic. Sapt viit o schimba. Nu planuiam sa pun asa ceva in aplicare oricum, dar zicea acel mecanic si ma intrebam daca ati auzit si voi de asa ceva.
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Uite chiar asa,...daca tot ajungi pe la ei din nou, intreaba care-i treaba cu readaptarea/reglarea noilor admisii. Se face sau nu ? Iar daca se face ce imbunatatiri aduce toata treaba asta ?
    Eu inca nu am ajuns pe la ei sa intreb sau sa o fac,...masina merge bine,...asa ca nu stiu ce sa cred. Raman pe mana lor, daca or sa spuna ca trebuie sau nu facuta operatiunea asta...
    Numai bine...
     
  19. ciuvete 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1998
    Si eu am avut probleme cu galeriile de admisie (ambele). din fericire problema mea era pe partea mecanica. am cumparat de pe un site set reparatii pentru clapeta admisie si s-a remediat. din ce am inteles de la mecanicul care s-a ocupat ca se face un joc intr-o bucsa de actionare a motorasului galeriei de admisie. setul a venit complet cu tija cu bucsa si cu siguranta
     
  20. cataudi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    pamplona
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2006
    Salut.De unde le ai cumparat si cit au costat.
     

Distribuie pagina asta