1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. ciuvete 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1998
    65 ron/bucata. nu cred ca pot pune situl sa nu fiu banat
     
  2. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Nu cred ca e problema
     
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Mai,...mai sunteti/apareti multi care sa-mi faceti in ciuda ? Acum ?
    Dupa ce mi-am cumparat admisii noi ? :)
    De cand e forumul asta,..taman acum, dupa ce mi-am cumparat eu admisii apar si rezolvari...:think: Ba si kituri de reparatie...:idea:
    In fine,..vad ca intarzie informatia in ceea ce priveste adresa de achizitie,...nu stiu cat o tine o astfel de operatiune,..cert e ca daca tot am admisii NOI,...e bine nu ? :)
    Pentru masina cu siguranta muuult mai bine...;)
    Serios vorbind,...la admisiile vechi nu am mai facut mare lucru si daca tot a aparut pe piata un astfel de kit,...doresc si eu detalii...
    Multumesc...
     
  4. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Mda. La fel si eu. Doar ce le-am schimbat pe amandoua. Am dat 1200€ si aflu acum ca este chit de reparatie. Super tare. Dar daca tot se poate sa le reparam pe cele vechi, de ce nu? Poate mai scoate si noi o parte din parleala. Rugam pe domnul ciuvete sa ne dea mai multe informatii.
     
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Fratica,...da' ai dat un pic de malai la treaba asta,...aproape dublu. Ma gandesc ca ai rezolvat-o "afara". Brrrrr....
    Acum sa speram ca nu o sa ne cada ca unora, dupa 30.000-50.000 de km. :drag:
    Si daca da, din 4 facem noi doua,...din cauza asta nu le arunc pe alea vechi. Dar sa vad cat tin si masina... :think:
     
  6. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Am mai facut totodata si schimbul de ulei la cutie si am lasat niste "cascaval" la service. Partea buna la clapete este ca am garantie 2 ani fara limita de km. Din pacate tind sa cred ca, calitatea pieselor nu se ridica la standardul la care ar trebui. Dovada e ca la nici 50 de km facuti dupa operatiune am si avut probleme cu una din ele(defect mecanic zic ei).
     
  7. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai analizand problema, mecanic ar cadea primele acele tije mici. Lagarele mai greu si inclin sa cred ca sunt si mai greu se reparat. Nu stiu exact.
    La mine, pe langa tija, ultimul lagar avea un mic joc,..dar muuult mai mic fata de ce-am vazut pe youtube la unul. Deci daca ar fi o tija, cred ca se poate rezolva mai usor...
    In fine, eu habar nu am cata garantie am, scrie pe factura, dar pana acum merg bine. La unii cica au sarit tijele,..le-au gasit sarite dupa cativa km efectuati.
    Asta e,...vedem pe parcurs...
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Dec 2012
  8. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Ieri facand putina ordine prin masina imi aduc aminte de clapete si zic ia sa arunc o privire. Tija de la clapeta din dreapta este sarita de la loc sau are rupta urechea. Ma gandesc ca am dat atatia amar de bani pe niste piese de o asa proasta calitate. Ma asteptam la mai mult de la niste piese originale. Dezamagitor.
     
    Silviuivan apreciază asta.
  9. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    pana la urma exista kit de reparatie sau asa, aruncam nada ca politicienii
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Hary exista kit de reparatie dar nu este un kit oficial distribuit de fabrica. Mie cel mai bun kit instalat si care l-am vazut, pana acum, este cel care il are cata181 montat pe masina lui.
    Este un kit foarte bine realizat si fara posibilitatea de a se mai strica vreodata. Poata intra si in el pe forum, vede acest topic si va da mai multe detalii.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 9 Dec 2012
  11. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Prea multe detalii nu pot să vă dau în momentul de față datorită: 1 lipsei de timp fizic deoarece ieri mi-au venit pe lume cei doi baieți :) și 2 din cauza vremii care nu cred ca ma lasa sa fac poze. Oricum sper să îmi fac timp cât de curând pentru ceva poze. Totuși cine dorește să rezolve problema și este din București sau aproape, mă poate contacta și poate vedea live despre ce este vorba.
     
  12. ciuvete 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1998
    neavand acces la calculator nu am putut sa va dau situl. kitul de reparatii l-am cumparat de aici: http://www.fauve.ro/set-reparatii-clapeta-admisie-v6.html
    Nu stiu cat va tine reparatia dar asa cum zicea si colegul G@bryel in afara de ce contine acest kit constructiv nu au schimbat prea multe la noua clapeta.
    Nu am rulat foarte multi km (cam 800km) de cand le-am montat dar nu mi s-a mai aprins becul.va tin la curent in caz ca reparatia a esuat
     
  13. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Tija, siguranța și mansonul sunt OK, dar cu tija orizontală pe care sunt clapetele ce se întâmplă? Să vezi ce joc frumos își făcuse ea la mine, ți-e mai mare dragul. Pentru aia nu este kit de reparație?
     
    Silviuivan apreciază asta.
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    E pe aici pe undeva, un coleg care spunea ca a rezolvat si cu lagarele alea...
    Spunea ceva de niste bucse teflonate. Am cerut atunci ceva detalii dar a murit din fasa discutia.
    Da, cred in ceea ce priveste tija cu clapete, trebuie recurs la alte metode de "intinerire", mai mult sau mai putin ortodoxe.

    Un pic off-topic...
    Avand in vedere ca la mine tija cu clapete avea un foaaarte mic joc la ultimul lagar, de 1-2mm,...Ciuvete,...te urasc !
    Unde ai umblat pana acum ? :)
    O sa cumpar si eu asa ceva, pentru ca admisiile mele vechi sunt OK in rest.
    Merci de pont.
    (sa vezi ce vanzari fac astia acum, ca or sa cumpere si unii care inca nu au probleme,...doar asa, preventiv)
     
  15. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Să știi că nu văd o rezolvare totală a problemei doar schimbând tija. Asta deoarece în cazul în care apare joc la manșonul de la motoraș nu te ajută acest kit... este doar pastilă de paracetamol la pneumonie...
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Corect...
    Am vazut si eu la unul un joc la tija cu clapete de mai avea un pic si sarea de acolo. Ce sa-i mai faci la aia cu o tija noua?
    Daca ai noroc si buba e de la tija,..te-ai scos, sa recunoastem asta.
    Am spus, la mine inca era totul bine pe acolo, deci aveam sanse sa fie de bine.
    In rest, Dumnezeu cu mila,...se poate face "reparatia" care am facut-o eu :),...acum doar sa tina.
     
  17. zbarcica 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6, 2.7 tdi, 2005
    salut

    Tocmai am reparat un "caz" de galerie cu clapete: am facut o noua bucsa (duramid), am strans putin clema care strange manivela pe corp (joc zero). Tijei (fiind modelul cu fanta) i-am dat o gaurica de 2 mm, surub cu piulita stransa atat cat sa se miste pe manivela fara sa aiba joc. Am pus oja pe surub (sa nu se desfileteze)
    Acum ca am vazut ca exista tija, clema si manivela, ca piesa de schimb. As opta pentru ea dar bucsa trebuie refacuta. Treaba la un strung de 10 minute.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2013
  18. juga_gsm3

    juga_gsm3 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2009 2.7 V6
    Am si eu aceeasi problema la un A6 2009 2.7 v6 cod motor CANA. Mi s a aprins martorul in bord, am bagat testerul si imi da eroare la clapeta admisie bancul 1. Iin fine, ma intereseaza daca este aceeasi clapeta ca la motoarele de 3000 si daca se potriveste de la un Q7. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Ian 2013
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Galerie

    Salut. Dupa cum o sa vezi in fotografii, nu prea se mai potrivesc galeriile dinainte de 2009 cu ce ai tu acum pe masina adica in cazul motorului tau CANA, mufa motorasului ce actioneaza clapeta are 5 pini nu 4 ca la noi, asa ca trebuie sa tii cont si de asta. Poti sa pui una de Q7, nu conteaza daca este 2,7 sau 3,0 atata timp cat codul motorului corespunde sau mai bine zis mufa motorasului este cu 5 pini, cum este a ta de pe masina.
     
  20. zbarcica 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6, 2.7 tdi, 2005
    salut

    juga_gsm3 eroare ca nu atinge vreo limita (superioara sau inferioara) ? ia vezi actuatorul face ceva ? cumva doua curse in slow-motion ? Daca da, atunci este de la clapete. Mai exact joc in bucsa axului sau in bieleta.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Ian 2013

Distribuie pagina asta