1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clima si climatronic la audi A6 C4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Bogdan205, 13 Mar 2009.

  1. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Multumesc pentru sfaturi. Dupa ce mi'au luat 6 luni sa descopar tainele motorului si toate hibele pe care le are ma lovesc de altele acum :-) Omul cat traieste invata. O sa salvez pozele si cum se incalzeste afara ma apuc de lucru . Intr'o buna zi o sa reusesc !
     
  2. zlaty

    zlaty 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi 100 2,5 TDI Motor AAT 116CP
    Imi zice si mie cine stie va rog,unde se afla filtru polen la audi100 C4?E posibil sa nu aiba asa ceva?Am desfacut torpedoul si nu este niciun loc pt filtru,este decat caloriferul si pe afara pe la parbriz la fel.Multumesc anticipat!
     
  3. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Filtrul de polen se afla in partea pasagerului cum deschizi capota sub plasticul protector.
     
  4. syc@

    syc@ 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B5 1.8T Quattro EX:A4, 1.9TDIAvant '97, A6 2.5TDI Avant'96; A4 Avant1.9tdi
    Secrete Clima A6 C4

    Salutare,
    Clima ascunde diverse secrete apasand simultan butonul de recirculare si de voleti superiori.
    Sunt 56 de canale daca am retinut bine.
    Canalul 17 este viteza masinii.
    Daca ati descoperit ce inseamna celelalte canale va rog sa postati sa aflu si eu.
     
  5. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Ai aici tot ce te interesează (şi chiar mai mult).
     
  6. syc@

    syc@ 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B5 1.8T Quattro EX:A4, 1.9TDIAvant '97, A6 2.5TDI Avant'96; A4 Avant1.9tdi
    Multumesc de informatie ;)
     
  7. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Salutare,
    Incep prin a va descrie o problema la climatronicul unui Audi A6 C4 an fabr. 1997, 2.5 TDI 116cp si anume:
    -la apasarea butonului cel cu fulgusorul acesta nu ramane aprins si se stinge dupa 1 sec.
    -se aude pentru foarte scurt timp cuplarea compresorului dar tot la fel in jur de 1-2 sec. concomitent cu apasarea butonului
    -presiune in instalatie este,nu pierde freon doar simptomul expus mai sus.
    Aveti ceva sfaturi sa ma ajutati in caz ca v-ati mai intalnit cu o problema asemanatoare?
    Multumesc,
     
  8. zlaty

    zlaty 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi 100 2,5 TDI Motor AAT 116CP
    robert28 Verifica daca iti functioneaza ventilatorul de clima, acela din dreapta masini, daca nu iti porneste de aceea se opreste compresorul. Si eu am avut aceiasi problema si ventilatorul a fost problema la mine.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Aug 2012
  9. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Zlaty am intrat cu vag-comul pe modulul de climatronic si am gasit urmatoarea eroare 01270-A/C Magnetic clutch (N25)-Speed Deviation too high.Dupa eroare ar trebui sa schimb cuplajul electromagnetic din compresor dar nu este el de vina ci senzorul de viteza care este atasat de compresor,nu mai citeste viteza de rotatie.Oricum dupa mai multe verificari se pare ca trebuie schimbat compresorul +uscatorul,din compresor a iesit si ceva negreala din el cand am scos senzorul afara.Bafta!
     
  10. georgica... 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2005
    Salut, la un A6 C4 din 1995, 2.5 TDI 140 CP, nu mai baga in habitaclu rece...foarte-foarte putin, doar daca ti mana langa gurile de ventilatie se simte putin, masina incarcata cu freon de 1 zi, presiunea buna, compresorul cupleaza, ventilatoarele merg, conducta e calda nu e rece si dintr-o data nu mai baga rece ...am facut si diagnoza si nu da nimica erori. Ma puteti ajuta cu un sfat va rog! Poate fi radiatorul infundat (dar asa de pe o zi pe alta mi se pare ciudat) sau rupte clapetele alea ce comuta intre rece-cald?
     
  11. georgica... 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2005
    Problema rezolvata....clapeta care da drumul aerului din exterior, cea de la filtrul de polen era blocata.
     
  12. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Revin cu 2 intrebari:
    -ce cantitate de freon intra in instalatie pentru ca nu mai am acel sticker in care se specifica cantitatea maxima admisa?
    -cat ulei intra in compresor?
    Multumesc,
     
  13. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Atasez un fisier cu cantitatea de freon necesara umplerii instalatiei de A/C pentru A6 C4.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2012
  14. papyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a6 v6 2001
    sal

    Problema mea este clima: baga caldura dar nu cum trebuie, abia se simte :(. Am fost la mecanic si mi-a spus sa ii bag o anumita solutie sa curete filtrele, sau ceva de genul. Ma poate ajuta cineva sa imi zica ce ar putea fi ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2012
  15. Cristian V 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a6 2600 benzina 1996
    doctoru', te implor trimite-mi si mie manualul ala ca mai am un pic si mor langa masina!!! S-a rupt un stut de la aeroterma si trebuie sa o schimb si nici un mecanic nu vrea sa se bage sa o dea jos! O schimb si singur daca aflu cum se demonteaza fara sa stric masina ( a6 avant 1996 2,6 ABC 110kW ) la care tin foarte mult!

    Nr meu de telefon este 0725 414 084

    Te rog din suflet ajuta-ma ca a venit frigul si nu mai merge numai cu incalzirea din scaune, se aburesc geamurile.

    Cu multumiri anticipate,

    Am un A6 avant 1996 2,6 benzina ABC 110kW la care s-a stricat caloriferul de la aeroterma si trebuie schimbat. Nenorocirea este ca nimeni nu vrea sa se bage sa il schimbe ( iar de service Porsche nu am bani ) si am citit ca l-ati ajutat pe doctoru' cu un manual. Va rog din suflet ajutati-ma si pe mine, ca il desfac singur dar mi-e frica sa nu stric ceva si tin foarte mult la masina.

    Cu multumiri anticipate,

    Cristian
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2012
  16. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
  17. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    De curand am schimbat si eu caloriferul de caldura.Pot sa zic ca implica treaba de jumatate de zi cel putin.
    Trebuie scoasa consola centrala,torpedoul si plasticul de sub volan ce acopera tabloul cu relee.Dinspre exterior trebuie date stergatoarele jos cu tot cu motoras si de scos tot ce tine de caldura,vacuumuri furtunele ce vin de la motor.
    E treaba migaloasa.Imi pare rau ca nu am facut poze atunci,puteti gasii aici un tutorial http://www.wikihow.com/Remove-and-Replace-the-Heater-Core-(Matrix)-in-a-'92-'98-Audi-C4-(100/A6/-S4/S6-).
    La diesel mai trebuie desfacut si caloriferul electric de incalzire suplimentara care are o mufa cu 3 fire si o masa legata de caroserie prin zona consolei centrale.
     
  18. petru_xxl 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    radauti
    Masina:
    audi 90 2.2l 1986
    Piese lipsa

    Am o problema foarte grava. De curand am achizitionat un Audi 2.5tdiAEL din 1995. L-am cumparat cand era mai frig afara asa ca nu am avut nevoie de aer rece, zilele astea cand am dat clima pe 0 grade baga o caldura de ma coceam in ea, asa ca am inceput sa bag mana pe sub torpedou sa vad daca nu are vreo clapeta ceva, surpriza un cot care baga aer la parbriz nu era deloc, iar clapeta care redirectioneaza aerul catre picioare si parbriz era libera(nu avea nuca de la motorasul ala pe ea) cand am fixat-o nu a raspuns la nici o comanda, am redirectionat manual aerul spre parbriz si am lasat-o asa. Urmarind acest thread am vazut fotografiile cu clapeta care redirectioneaza aerul cald-rece, am dat fuga in garaj si cand ma uit ce sa vezi alta surpriza piese lipsa si furtunele de la vacumuri scoase, nu am nici cea mai mica idee de unde vin si unde sa le cuplez furtunele decat cel din imagine numerotat cu 1(se observa furtunasul cazut langa el). Problema cea mare e ca am si o mufa care spanzura degeaba pe acolo, presupun ca avea un motoras ceva care din pacate nu mai este acolo.
    Rugamintea mea este sa-mi explice cineva cum vin cuplate furtunele, unde pot gasi un motoras de ala care imi lipseste si daca e influentata din cauza asta si clapeta care redirectioneaza aerul catre parbriz-picioare. Fotografiile a trebuit sa le tai dar poate se intelege ceva din ele.

    Va multumesc.
     
  19. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Din pacate sunt nevoit sa scriu si eu pe acest topic. Acum 1 saptamana am fost si am incarcat instalatia cu freon si ulei, pana aici totul ok, fara pierderi de freon sau alte probleme.
    Dupa ce am incarcat instalatia am pornit clima si inca de la inceput m-am trezit ca am niste vibratii din partea compresorului de toata frumusetea. In 5 minute clima s-a oprit sau mai bine zis s-a decuplat compresorul iar dupa o testare cu VAG-COM am primit o eroare de genul A/C Magnetic Clutch (N25).
    Neavand incotro m-am apucat si am demontat compresorul de pe masina ca sa testez cuplajul compresorului si spre surprinderea mea acesta functiona foarte bine, am zis sa scot senzorul de viteza de pe corpul compresorului sa vad in ce stare este si cand l-am scos s-a scurs un lichid negru si ceva tablite ca si cum ceva s-a rupt in el.
    Am desfacut compresorul si am gasit in el pistoanele blocate in cilindri datorita faptului ca nu avea ulei suficient in el. Daca doreste cineva poze cu dezsamblarea compresorului si ii sunt de ajutor o sa pun.
    In concluzie, vibratiile compresorului se transmiteau catre motor datorita faptului ca acesta nu avea ulei suficient in el pana a ajuns sa se blocheze pistoanele in el. Eroarea care este posibil sa o primiti este legata de cuplajul electromagnetic al compresorului.
    Bafta!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mai 2013
    paraschiv marian apreciază asta.
  20. erazan

    erazan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2012
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a 6 c 4 1996
    Am un audi a 6 din 1996 si am probleme cu clima. Instalatia este incarcata cu freon raceste corespunzator, dar cand turez motorul in sarcina, dintr-o data baga aer fierbinte. Am fost la toti specialistii si nu poate nimeni sa rezolve situatia.Poate ati intampinat si voi aceeasi problema iar un raspuns mi-ar fi de mare ajutor.
     

Distribuie pagina asta