1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. greavum86 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI quattro 2005 BMK
    Salutare,
    Am desfacut panoul de la climatronic pentru a schimba butoanele uzate, iar cand l-am pus inapoi display-ul care imi arata gradele nu mai functioneza, nu se mai aprinde afisajul. Daca s-a mai intalnit cineva cu asemenea problema va rog ajutati-ma.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2012
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Rezolvarea cea mai buna este sa il desfaci din nou si sa verifici daca ai pus la loc totul asa cum era inainte sa il desfaci.


    P.S. Ar fi primul S4 diesel pe care il "vad"... masina ta este A4, nu S4... modificati profilul ca sa poti fi ajutat mai usor.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2012
  3. greavum86 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI quattro 2005 BMK
    Scuze ovidiutm , am rectificat greseala , le-am pus la loc exact cum au fost le-am dar tot nu se vede afisajul , nu pot sa imi dau seama ce are.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In ideea in care nu ai zgariat circuitul pe integrata, important e sa ai introduse toate cablurile si magistralele de date.
    Acuma, la tine banuiesc ca e iluminat pe led smd (personal nu am desfacut modelul tau de climatronic) asa ca e cam greu sa se arda ledul. Totusi, daca nu ii dai de cap, nu ar strica sa apelezi la cineva care sa iti masoare circuitele, respectiv sa vada daca nu cumva s-a ars ledul sau nu face bine contact.
     
    Cioban Adrian ionut apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    greavum86 mesajele s-au mutat in topicul indicat si unde trebuia sa scri de la inceput. Daca mai postezi aiurea pe unde crezi tu de cuviinta mesajele or sa fie sterse si tu o sa fi penalizat. Te rog, mai multa atentie datat viitoare unde scrii mesajele. Multumesc.
     
  6. andrewdrw 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2001,1.8 t (AVJ-150 CP) Quattro
    Salut,
    Am si eu o problema cu clima :( freon are, senzor presiune bun, ambreiaj compresor bun si pe VAG nu da nicio eroare. Cand pornesc clima pornesc ventilatoarele dupa radiatoare fara compresor si baga aer de afara. Inainte cand mergea cand nu mergea, ceea ce imi spune ca nu e compresorul dus, iar acum nu mai vrea deloc sub nicio forma. Singura chestie pe care nu am inlocuit-o ar fi panoul de comanda din interiorul masinii. Oare sa fie de la el problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Aug 2012
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista posibilitatea sa faci diagnoza pe modulul de clima. Ca sa ghicim ce are masina este mai greu.
    Cand mai scri mesaje fa referire si la tipul de masina despre care vorbesti. Modifica profilul in mod mai clar cu tipul de masina pe care il detii (an fabricatie, tip auto, cod motor) ca sa nu mai stam sa ghicim despre ce masina vorbesti. Ia ca exemplu profilul meu.

    O seara buna
     
  8. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    @macristian1 - Omul a spus clar ca a facut diagnoza si citez '' pe vag nu da nici o eroare ''
    @andrewdrw - Poti incerca sa faci o proba cu alt modul de climatronic de pe masina unui prieten\cunostinte .
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mea Culpa. :(
     
  10. andrewdrw 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2001,1.8 t (AVJ-150 CP) Quattro
    sincer,nu am niciun prieten cu a4 b6,iar acum sunt la tzara si e mult mai greu de gasit o masina dupa care sa iau:( maine voi incerca alt compresor,am gasit la cineva si vreau sa imi ies din pareri,daca tot nu merge ma duc la porsche ca mai mult cheltui asa,pe freon,piese aiurea,timp si frig tot nu face... multumesc de raspunsuri:)
     
  11. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Din cate vad colegul Andrewdrw esti din Bucuresti. Daca vrei te pot ajuta eu cu panoul de clima sa scapi de dubii......vii si il dam jos de pe masina mea si vedem daca de acolo e buba. Toata operatiunea nu ar trebui sa dureze mai mult de 15 minute dar macar stii daca de acolo e problema sau cauti problema mai departe.
     
  12. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Salutari. Am si eu o problema cu clima. Masina este A4 B6 1.9 TDI AVANT motor AVB 101 cp. De doua zile nu mai baga aer rece nici pe LO. Am pus Vag-Com-ul si nu apare nici o eroare. Presiune de agent are (7 bari pe vag-com), am verificat si la supapa. Ventilatia functioneaza normal, clapetii functioneaza si ei in functie de comenzile pe care le dau pe panou, temperatura in bord o arata real. Am mers in urma cu doua zile vreo 800 km pe ECON si cand am ajuns in Galati si am dat pe AUTO nu a mai bagat aer rece. Ma puteti ajuta cu un sfat. Repet am pus Vag-com-ul si ca si eroare pe Klimatronik imi da doar senzorul de temperatura de incalzirea in scaune, scaunul soferului, intermitent, dar pe asta il stiu de cand am luat masina ca nu imi merge incalzirea in scaun la sofer. Deci ceva pareri legate de clima?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe instalatia de aer conditionat (pe una din conductele de aer existente in compartimentul motor) exista/ai un filtru. Demonteaza-l si curata-l, se aduna multa pilitura de la compresor si este retinut de acel filtru. Mai poate fi de vina si vaporizatorul (adica radiatorul de aer conditionat din fata masinii), poate fi infundat sau mai poate fi filtrul uscator sau supapa de presiune de pe compresorul de aer conditionat. Te sfatuiesc sa mergi la cineva care se pricepe. Bafta
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cand ai schimbat ultima data freonul ? Cred ca stii ca este recomandat sa se schimbe din 2 in 2 ani ! Daca nu l-ai schimbat niciodata mergi la un service autorizat sa-ti faca o curatare a instalatiei de climatizare , sa-ti schimbe uleiul de la compresor si freonul si ai mari sanse sa-si revina ! Crede-ma ca am patit si eu exact aceeasi poveste la B7-le meu ( singura diferenta este ca mie imi dadea eroare senzorul de presiune din cauza freonului care era foarte uzat ) . Bafta !
     
  15. andrewdrw 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2001,1.8 t (AVJ-150 CP) Quattro
    Salut otelea,
    Problema ta o aveam si eu, singura chestie care ti-ar putea-o remedia ar fi un alt compresor. Exact ca tine aveam si eu presiunea 7 bari. In momentul cand e cuplat compresorul, presiunea trebuie sa creasca oricat de vechi ar fi freonul. In mod normal pana undeva in jur de 20 de bari cu plus minus cativa bari.
    Nu are treaba freonul ca e vechi, ca nu stiu ce, freonul l-am schimbat de 4 ori, am pus alcool in instalatie sa o curete, dar ce nu i-am facut...compresorul nu mai lucreaza. Si la mine tot dintr-o data nu a mai bagat frig si nu imi venea sa cred ca mi-a cazut, dar uite ca asa a fost. Bafta. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Sep 2012
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E adevarat ca 7 bari e prea putin (nu iti va merge veci clima cu 7 bari) insa nu inseamna ca e stricat compresorul. E posibil sa nu mai ai freon destul.
    Asa cum au spus colegii mei, se verifica filtrul si se scoate tot freonul pentru a se introduce din nou. Freonul nu se uzeaza ci se evapora. Cand nu mai este suficient in instalatie nici presiunea nu mai urca.
     
  17. andrewdrw 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2001,1.8 t (AVJ-150 CP) Quattro
    Daca ai prea putin freon in instalatie senzorul indica o presiune mult prea mica. De obicei cand mai raman cam 100 g de freon, intra in ECON si nu mai da comanda compresorului, asta inseamna ca e o presiune mult prea mica. Dar la 7 bari are suficienta presiune cat porneasca.
    La el nu intra in modul ECON, ii arata ca merge compresorul si daca avea ceva infundat si compresorul baga, trebuia sa ii dea afara ca facea presiune mult prea mare. Tocmai ce m-am lovit de problema asta ,am fost la toti ,,meseriasii'' ca n-am freon ca nu e vidata bine ca nuj stiu ce...abureala. Am desfacut compresorul si era varza.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Sep 2012
  18. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Otelea, verifica si ambreiajul compresorului, e un punct vulnerabil si are prostul obicei sa cedeze! Unii colegi au gasit fulia cazuta in scutul masinii, a mea se invartea in gol. Am avut o idee si am gasit o solutie ingenioasa si l-am reparat, timp estimat cam 5 ore. Am facut deja 3 mii de km si tine!
     
    Benicuta apreciază asta.
  19. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Multumesc de sfaturi! Deci, instalatia a fost verificata si compresorul schimbat in Aprilie. Atunci am facut si curatatrea instalatiei, care se face cu ulei nu cu alcool ( cu un aparat special - a durat aprox. patru ore), s-a curatat si filtrul si s-a verificat si instalatia la presiune si vacuum (asta a facut-o acel aparat special pentru asa ceva) a costat cu tot cu inlocuirea compresorului 400 euro; totul a fost OK. Acum din ce spuneti voi am sa verific daca axul compresorului se invarte; daca nu se invarte am doua posibilitati, ori ambreiajul ori a pocnit axul compresorului intre rulmenti. Astazi am vorbit cu cel care a facut in Aprilie curatarea si inlocuirea compresorului si verificarea instalatiei si mi-a spus sa ma duc la el ca e de datoria lui sa remediueze problema daca e din cauza compresorului. Urmeaza sa ma deplasez la Bucuresti si sa vedem care e cauza. Voi vedea care e cauza si care a fost solutia de remediere.
     
  20. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Stie cineva daca se poate repara potentiometrul G113 (Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap) de la V71 ? Multumesc!
     

Distribuie pagina asta