1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nou cauta la baietii din aria prestari servicii, o sa iti dea cateva preturi pe OE si aftermarket.
    Sh cu garantie mai mult de 30 de zile nu cred ca ai sa gasesti, sunt totusi piese cu o vechime de peste 10 ani, nu o sa iti garanteze nimeni ca iti merge X ani.
     
  2. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Salutari.
    Am si eu o promblema.

    Mi-am cumparat o aeroterma noua aftermarket (aia originala s-a stricat).
    Piesa are acelasi cod, se potriveste perfect in incaperea aia din spatele torpedoului, dar am probleme cu mufa:

    Aeroterma aftermarket are un tata cu 5 picioruse, dar mufa mama care trebuie sa intre in ea are 6 gauri, din care doar 4 sunt active.
    Cand pun aeroterma, nu ajunge curent la ea, sau ceva de genul. Aia orginala merge, bineinteles.

    Uitati si poze:

    Aeroterma aftermarket, aia noua:
    http://imgur.com/k9Oo4LL

    Aeroterma originala:
    http://imgur.com/9iEfP3o

    Mufa care intra in aeroterma (4 gauri metalice, pentru 4 picioruse):
    http://imgur.com/o8esrVc

    Aveti idee ce-as putea face?
    Multumesc mult!
     
  3. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    nimic? nimeni? :(
     
  4. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Ultima editare: 30 Iul 2015
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Deci mi-am facut 1000 de nervi si nu mai pot, ma doare si capul.
    Aerul conditionat scoate un miros urat asa ca mi-am schimbat filtrul de polen si mi-am cumparat un spray destul de scumput care ar distruge ciuperca de pe instalatie.
    Problema e ca nu inteleg pe unde trebuie sa-l bag.

    Am 2 variante mari si late. Scot filtrul si bag furtunul pe air intake, dupa care il pun sa traga aer de afara, pun pe economy si dau la maxim la racoare. Nu gasesc air intake-ul.
    Daca setez sa arunce aer doar prin cele 4 gauri din bord, tot imi arunca aer si pe la lacasul filtrului de polen si imi arunca spray-ul inapoi in cabina.

    Varianta 2 este cea prin care pun economy, recirculare, dau aer rece la maxim, si dau cu spray-ul pe la cabin air intake.
    Problema e ca nu inteleg pe unde isi face recircularea prin masina. Am testat toate gaurile posibile si nu simt la nici una ca mi-ar "suge" mana. Oriunde dau cu spray, nu il trage.

    Am tot cautat pe net si nu gasesc abosolut deloc, ori nu stiu exact cum se traduce in engleza. Nu gasesc pe unde imi recircula aerul din interior.
    HELP!
     
  6. sarcea_florin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a3 2.0tdi 2004
    Salut!

    Am si eu o problema la un A3 2.0 tdi fab. 2004. Am facut de curand un upgrade la panoul de clima de la modelul facelift, cel cu butoanele din aluminiu. Dupa ce am montat panoul care a fost plug&play, adica mufele s-au potrivit perfect, exista o problema la butonul AC care in mod normal ar trebui sa fie echivalent cu buton ECON de pe panoul prefacelift.
    Ideea este ca cu panoul nou nu imi mai porneste compresorul iar la apasarea butonului AC de pe panoul nou se inchid toate clapetele de aer.
    Din ce am inteles pentru a face ca panoul nou sa functioneze pe modelul prefacelift trebuie facuta o inversare de fire la mufele din spate si niste adaptari din VCDS.
    Multumesc anticipat daca ma poate ajuta cineva sa fac modificarile.
     
    Sebisebisebi apreciază asta.
  7. beginner20 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 2006
    Clima A3

    Detin un audi a3 2.0 2006 recent achizitionat si am observat ca nu imi baga caldura in partea dreapta la picioare (baga mai mult aer rece decat cald).in rest totul merge ok.aveti vreo idee de ce?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca faci o diagnoza s-ar putea sa vezi ca un flaps / servomotoras circulare aer / actuator / volet pentru directionare aer nu functioneaza in parametrii. Fara diagnoza si pe ghicite nu te poate ajuta nimeni. Bafta.
     
  9. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Buna seara ! Am un A3 1.9TDI 2005 . In aceasta seara am oprit climatronicul (obisnuiesc sa opresc din - clima inainte de a opri motorul) , iar dupa cca. 40 min cand am repornit motorul am pornit si clima insa ventilatorul nu mai porneste. Precizez faptul ca pe tot parcursul ultimilor 20km dinainte de oprire ventilatorul se auzea lucrand ba mai tare ba mai incet, fara ca eu sa actionez butoanele -/+ . Pot fi probleme cu variatorul de la ventilator? Ideea e ca de vreo 2 ani in anotimpul rece pe primele 4 trepte se auzea un scartait permanent. Nu stiu ce poate fi si cum sa-mi dau seama daca trebuie inlocuit doar variatorul sau intreg ventilatorul.

    Multumesc anticipat!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie demontat de pe pozitie, alimentat la 12 V si atunci o sa te convingi ce este defect si ce trebuie sa schimbi. Mergi la un bun electrician auto. Bafta.
     
  11. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Asta ma interesa...daca pot alimenta ventilatorul la 12v undeva inainte de variator...daca pe "direct" invarte inseamna ca e variatorul de vina clar....nu l-am demontat niciodata, de aceea intreb...urma sa demontez pentru remedierea scartaitului dar se pare ca o voi face mai devreme decat imi propusesem. Comandam direct ventilatorul aftermarket dar dupa ce am citit cum ca pe codul de original la aftermarket altii au patit-o sa nu se potriveasca mufa, voi demonta inainte. Variator am vazut pe olx insa e rau ca maine e sambata si cel mai devreme o pot remedia pe luni. Cu aftermarket am patit-o la oglinda stg...abia a3a comandata s-a potrivit...
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Totdeauna intai demontam si pe urma vedem ce facem: reparam, cumparam altceva si asa mai departe. Cu mufa se rezolva repede: se scot pinii din mufa veche/noua cu un depinator si se relocheaza in noua/veche mufa instant sau invers. Bafta.
     
  13. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Multumesc! Revin cu post dupa ce demontez si identific problema.
     
  14. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Salutare! Dimineata mi-a pornit ventilatorul insa dupa o oprire iarasi s-a incapatanat sa nu mai porneasca. Am demontat torpedo-ul, am scos ventilatorul, l-am curatat cu compresorul de aer (m-am minunat de ce "curatenie" am gasit acolo), am bagat putin wd40 la rulmentul din partea superioara,am conectat mufa si functioneaza ok. Am repetat pornire-oprire de vreo 7-8 ori si vad ca nu mai face figuri. Nici nu mai scartaie . Acum ramane de vazut cat va tine. Ideea e ca nici nu prea ai cum sa il desfaci deoarece are 2 suruburi sub paleti si m-am lasat pagubas. Bine ca functioneaza si ca am rezolvat problema cu un cost minim (40 ron un set mic de tubulare de uz casnic+un wd40 mic 15 ron...asta pt cine nu e dotat). Ventilatorul original Valeo se ridica la 1030 ron . Am incarcat un printscreen cu pretul si o foto cu codul piesei , in cazul in care are cineva nevoie de el pentru 1.9TDI BKC 74kw an 2005
     
  15. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Ce face functia HI de la climatronic?!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit manualul de utilizare si intretinere al masinii care o ai ? Intotdeauna inainte de a pune asemenea intrebari citim manualul a ceea ce folosim.

    Functia HI mentine maxim temperatura sistemului de climatizare (aerul cald mai precis). Nu iti recomand sa faci asta o perioada mai mare de timp.
     
  17. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Ai gasit rezolvare ? Am si eu aceeasi problemă. Mai detaliat: nu cupleaza compresorul. Primeste tensiune. Presiunea in instalatie e 7.0 bari static si la actionearea butonului nu se modifica. Am facut si o încărcare cu freon. Am făcut o diagnoza si mi-a dat electro-valva de la compresor. Este posibil sa fie problema doar ea sau si compresorul ? Anul trecut nu am avut probleme cu el. Din ce am auzit se pornește si iarna. Tin sa mentionez ca nu pornesc nici ventilatoarele din fata. Ce verificari mai pot face ?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu atasezi erorile nu vom sti ce sfaturi sa-ti dam. Mergi la un atelier sa iti verifice tot sistemul.
     
  19. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Am fost la un service mi-a spus ca electrovala cupleaza,compresorul e problema si trebuie schimbat ...intrebarea este daca sunt piese pentru compresoare ele nu se pot reconditiona ?!Am gasit un magazin de piese pentru compresoare in Iasi.Daca schimb compresorul e obligatoriu si radiatorul sa-l schimb chiar dacă el nu are vreo problema sa fie fisurat sau sa aiba pierderi pe instalatie?! Mulțumesc


    Sunt coduri pentru dublu climatronic care pot fi activate de la bord ?Posibil senzorul de temp interioara sa nu actioneze !?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e obligatoriu sa schimbi si radiatorul odata cu compresorul.
    Cum ti-a zis si colegul Nucugheri, posteaza eroarea, lasa ce au zis unii si altii.
    Ce coduri ? Ce vrei sa faci ?
     

Distribuie pagina asta