1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic si Instalatia de AC la A4 B5 - comutare cald-rece - directionare aer - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 17 Ian 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi si de limitarea la seria de caroserie, reperul 4 si 4a.
     
  2. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Ok.multumesc mult
     
  3. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salut îmi cer scuze de deranj dar as vrea sa stiu daca vreau sa schimb conducta de la clima care vine de la compresor la radiator trebuie să dau bara jos sau doar scutul?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Demonteaza scutul care oricum trebuie demontat si o sa vezi daca trebuie demontata si bara. Nu era mai simplu asa inainte sa intrebi ? Normal din ce stiu eu trebuie demontata bara. Fa oricum ce ti-am spus eu.
     
    aurelceferistul apreciază asta.
  5. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Multumesc de raspuns.
     
  6. AdiToader 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    Varias
    Masina:
    Audi a4 b5 1995
    Baieti am o intrebare pentru voi daca are cineva schema electrica sau ce stiu ce fire duc in ceasuri,calculator motor si clapeta de acceleratie,pentru atunci cand pornesc clima nu mai creste turatia motorului,iar cand sta in ralanti are oscilatii si stiu ca este o problema electrica,dar nu stiu care sunt firele care duc in cele 3 piese enumerate de mine ca sa le pot verifica.
    Masina este b5 motor 1.6 adp an 95
     
  7. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod de compresor clima la Audi A4 B5 1,9 tdi 1997 ? Am avut un furtun de presiune spart. l-am inlocuit si acum dupa umplere cu freon compresorul se blocheaza si scoate zgomote urate.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Citeste codul de pe al tau si cumpara unul la fel. S-au montat mai multe modele si nu putem stii ce ai tu pe masina.
     
  9. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salutare.imi poate spune si mie cineva dacă știe cu ce fel de ulei pot completa compresorul de la clima,detin a4 b5,1.9 tdi 1997 si are buson deasupra ptr completat,si dacă desfac acel buson pierd gazul din instalație?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste aici despre ce ulei iti trebuie:

    http://vwforum.ro/topic/112480-despre-reincarcarea-cu-freonulei-la-ac/

    aici: http://www.academia.edu/12543469/Diferente_intre_uleiul_PAG_si_PAO

    aici: http://www.denso.ro/produse/auto-aftermarket/ac-şi-confort-termic/compresoare-ac/sfaturi-legate-de-uleiul-de-compresor/

    aici: http://vwforum.ro/topic/48531-cat-ulei-intra-in-instalatia-de-ac/

    Tot ce ti-am atasat trebuia sa gasesti tu nu sa caut eu. Are o foarte mare importanta felul si specificatia uleiului din compresor pentru ungerea compresorului si implicit pentru functionare in conditii optime a sistemului de racire.

    Ai spus o prostie. Nu ai tu cum sa introduci ulei in compresor. Asta face aparatul automat cand introduce si freon. Mai citeste si documenteaza-te despre cum functioneza instalatia de racire la autoturisme.
     
  11. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Mulțumesc de răspuns. Eu am întrebat deoarece eu nu sunt în țară și am fost la un atelier în Olanda unde mi-a înlocuit furtunul ce vine de la compresor la radiator apoi mi-a umplut instalați cu freon. La pornirea motorului compresorul a început să scoată un zgomot ciudat iar acel meseriaș de la service mi-a arătat butonul de pe compresor unde cică să îi pun ulei ca spune că așa e modelul meu de compresor.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba service-ul si citeste topicurile indicate.
     
  13. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Buna ziua,o mica problema,in momentul în care pornesc clima ventilatorul auxiliar din fata trebuie să pornească automat sau doar dacă temperatura apei se ridică peste normal?
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu trebuie sa porneasca automat. Doar la o anumita temperatura/solicitare a climatronicului.
    NU cand temperatura trece peste normal, asta nu trebuie sa se intample !
     
  15. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Ok,multumesc
     
  16. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salutare si inca o data scuze de deranj.as vrea să îmi spună cineva dacă știe dacă este o siguranță până în ventilatorul de răcire clima .întreb deoarece îmi vine curent la mufa care vine lângă rezervorul de ulei servo iar ventilatorul este probat si e bun dar nu porneste
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si nu te-ai gandit ca ar putea fi intrerupt vreun fir din mufa de langa rezervorul de ulei pana la ventilator ?
    Ai pus un aparat de masura sa verifici continuitatea firelor ?
     
  18. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Întreb deoarece pe etka online am văzut că până în ventilator este o siguranță
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce cod motor ai ?
     
  20. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    A4,1,9 tdi,1997,AFN
     

Distribuie pagina asta