1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic si Instalatia de AC la A4 B5 - comutare cald-rece - directionare aer - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 17 Ian 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu se vede siguranta decat inainte de relee.
     
  2. blueice69

    blueice69 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,fab 2000 motor AJM
    Buna ziua. Solicit și eu ajutor colegilor de pe forum cu o problema nerezolvata: am făcut o revizie completa a întregului sistem AC-reparat compresor, completat freon, role, curea accesorii noi dar am următorul fenomen: la ralanti aerul funcționează bine însa în mers, în forță, mai ales în oraș cu trafic aglomerat, exista momente când fluxul de aer rece se întrerupe în sensul ca nu mai baga timp de 2-3 secunde decât aer de afara, se simte ca o smucitura corelata și cu o turație ușor crescuta și revine în parametri.
    Aceste intermitente sunt sporadice dar deranjante-parca ar patina cureaua cam asta ar fi descrierea. Idei ? Merci.
     
  3. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    SALUT,la fel am patit si eu,ventilatorul care raceste era ars,lam schimbat si acum e ok
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Pentru a verifica ventilatorul ia 2 fire de minim 2.5mm2 , respecta polaritatea si alimenteaza direct ventilatorul de la baterie.
     
  5. blueice69

    blueice69 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,fab 2000 motor AJM
    Mulțumesc, asa voi face.
     
  6. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    Am un audi A4 B5 1.9 tdi 90 cp cod motor 1Z anul 1996 si nu gasesc nicicum sa incarc clima, nu am acel loc pe unde sa incarc. Singurul loc ar fi pe la senzor dar nimeni nu are cum pentru ca nu le intra mufa de la aparatul de incarcat clima si mi-au zis ca trebuie ceva adaptor. Ma puteti ajuta va rog cu informatii despre acest adaptor ca sa imi cumpăr ? Multumesc.

    Am fost 10 service-uri pana acum. Au cautat peste tot si doar pe la senzor ar fi acces cel din prima poza.

    received_1799932326691567.jpg

    20170714_121432.jpg
     
  7. Margelatu_Andrey 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B5 1.9 AJM 200/ A4 B8 Allroad 2.0 CAHA
    Bună ziua, am și eu o problemă cu clima. Tempera exterioara îmi tot indică greși câteodată, adică acuma îmi indică bine peste 5 minute îmi scade la -2°C și când îmi scade la minus °C clima îmi bagă aer cald . Cum pot rezolva problema ușor și repede ? ( A5 B5 1.9 AJM 2001)
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru inceput, verifica/schimba senzorul de temperatura exterioara.
     
    harbuz costel apreciază asta.
  9. remytm 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9 tdi
    Băieți, ajutați-ma cu o problema, am un a4 b5 1.9 tdi/2001 facelift, de aseară cand am vrut sa folosesc clima pe Econ, dupa ce am oprit motorul si am repornit nu mai functioneaza clima, ii mort panoul. Am luat siguranțele la rand si cea cu nr. 5 era arsa unde scrie KI. 15 Versorgung (steuergerate). Am schimbat siguranța dar cand pun contactul o arde din nou, am pus siguranța si cu motorul pornit o accepta si merge clima dar daca opresc motorul si vreau sa pornesc o arde iar. Stie cineva sa ma ajute ?
     
  10. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    ce rol are acel senzor solar?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa regleze turatia ventilatorului din masina. Este legat de instalatia de climatizare. Daca afara sunt 23 grade de exemplu dar bate soarele in acel senzor o sa vezi ca ventilatorul de la clima, cand pornesti motorul si este pe Auto, o sa plece blana (ca si cum in masina ar fi 42 grade celsius) chiar daca dupa ceva minute se reduce turatia foarte mult. S-a mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum. Bafta.
     
  12. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
  13. Alx11 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 1.8 benzină an 1996
    Va salut,
    Posed si eu un audi A4 B5 1.8 benzină an 1996 si am unele probleme la clima: de exemplu cand pornesc clima se aude in bord un zgomot, bazaie de fiecare dată când pun contactul si cand fac comanda asupra lui si nu inteleg de ce. Doar ce l-am schimbat cu unul de pe un alt model de audi tot A4 B5 dar ca an 1997.
    L-am schimbat deoarece cel original al masinii a început să bazaie continuu fără se se mai oprească asta vara si m-am speriat si l-am schimbat. Climatronicul functioneaza. Va rog si eu un sfat ce sa fac, oare de la ce este zgomotul, sa il pun la loc pe cel original al masinii ?
     
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Probabil ca motorașul cel nou e mai uzat. Sau aproape gripat. Dă-l jos, desfă și baga ceva sa ungă rotitele. Alta chestie. Motorașul ala e format dintr-un releu și un motoraș. Ori se strica unul ori celalalt. Dacă la celalalt a fost de vina releul poți lua motorașul sa îl pui în celalalt. Eu asa am făcut mai acum ceva ani.
     
  15. Ionut215

    Ionut215 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 b5 1.9 AJM 2000
    Salutare, as vrea sa schimb tot ansamblul fuliei compresorului (poza atasata =A/C Compressor Clutch Kit). Cred ca rulmentul a cedat, se aude un scartait cand pornesc aprox. 5-10 min. si deja am schimbat intinzatorul de la alternator si cel de la compresor. Sper acum sa scap si asta sa fie cauza.
    Acum sunt curios.. e greu de schimbat? o sa ma apuc singur si nu vreau sa stric ceva
    [​IMG] .
     
  16. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Daca ai sculele necesare, nu e greu. Depinde ce intelegi prin "greu"...
     
  17. Ionut215

    Ionut215 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 b5 1.9 AJM 2000
    Ma gandeam la rulment... sa nu am nevoie de ceva special.
     
  18. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Eventual un extractor de rulmenti.
     
  19. bz98gbr 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2018
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4 b5 ,1.8 adr ,1996
    Salut,
    Daca motorasu albastru de la climatizare nu mai functioneaza afecteaza cu ceva sistemul AC ? Deocamdata nu am freon. I-am schimbat caloriferul de caldura si acum imi baga cald si pe HI si pe Low.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Motorasul ala are un numar adica este un V .... Ce face el iti spune ELSA sau ETKA. Inlocuieste-l pentru ca sistemul de AC este in avarie.
     

Distribuie pagina asta