1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Computer de bord si Tempomat/CC la A4 B5 - functionare - montare si inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sergiums, 24 Noi 2008.

  1. emi1982

    emi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    Mersi de ajutor,încă o întrebare :
    Pinul 5 care care vine montat la siguranțe ce rol are...am legat restul am activat pe vag și încă nu merge...
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pinul 6 merge la sigurante...e clar ce ai facut pe-acolo.
     
  3. emi1982

    emi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    Am rezolvat ,firul 5 din mufa roz l-am tras la siguranța Nr 5 ...
    Mersi de ajutorul dat
     
  4. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Acum cateva zile am montat pe un A4 B5, iunie-'99, motor AFN, ceasuri de bord cu functia computer bord din seria 8D0 919 ....(mufe: 2X32+ 1x20). Initial masina a avut ceasuri de bord din aceeasi generatie (2X32 +1X4),logic fara functia BC). Dupa montaj, raspunde la toate functiile , mai putin la cea de "consum instant". Conform programului Autodata 3.30, in schema ECU si in teren, se gasesc 3 pini cu fir galben , dupa cum urmeaza :
    - pin 18 -diagnostic module
    - pin 24 - accelerator pedal position(app) senzor
    - pin 55 - injector needle lift senzor
    Am legat pinul 1 din mufa 1x20 la pinul 24 si rezultatul a fost ca a crescut acceleratia motorului si a ramas blocata acolo, fara sa mai raspunda la pedala !
    Am legat pinul 1 din mufa 1x20 la pinul 55 din ECU si rezultatul a fost ca pe display, consumul a scazut de la 10 l/100 (cat este din start presetat cand instalezi ceasurile) la 0 si acolo a ramas , oricate forjari a primit masina in mers !
    La pinul18 al calculatorului masinii nu m-am mai legat; parca nu suna a ceva in legatura cu consumul instant .
    Poate cineva sa ma ajute cum trebuie sa fac in acest caz ?
    Multumesc anticipat !
     
    Ultima editare: 29 Dec 2017
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Trebuie verificata schema in Elsa, Autodata mai rateaza din cand in cand.

    Cu pinul 1 (BC) legat pinul 55 (ECU) afiseaza consumul mediu?
     
  6. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Eu asa am scris mai sus :"Am legat pinul 1 din mufa 1x20 la pinul 55 din ECU si rezultatul a fost ca pe display, consumul a scazut de la 10 l/100 (cat este din start presetat cand instalezi ceasurile) la 0 si acolo a ramas , oricate forjari a primit masina in mers !"
    In aceasta situatie , consumul instant s-a dus la "0" si acolo a ramas oricat am mers si forjat masina prin oras !
    Tot ce am gasit in Autodata corespunde cu ce am gasit la ECU !
    La toate masinile pe care am montat BC , firul de consum instant la care ma legam la ECU era galben !
    O sa incerc sa leg pinul 1 BC la pinul 18 ECU, ca ultima speranta si varianta, desi sunt slabe sperante ca acela sa fie pinul pentru consum instant !
    Poate este cineva pe aici care ma poate lumina !
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pinul 1 de la mufa ceasurilor (20 pini) il duci la mufa maro (10 pini) din cutia ecu pe pinul 3 sau 10 (depinde de motorizare) unde ar trebui sa gasesti fir galben.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  8. Laur05 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.9 TDI, 1996
    Salut ma poate ajuta cineva cu schema cc pt. A4 b5 1z 1995? Nu fisier. Multumesc.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pin 1 maneta tempomat - pin 1 mufa maro de 10 pini sau ECU pin 58

    Pin 2 maneta tempomat - pin 1 mufa galbena de 10 pini sau ECU pin 34

    Pin 3 maneta tempomat - pin 8 mufa neagra de 10 pini sau ECU pin 35

    Pin 4 si 6 maneta tempomat - pin 9 mufa galbena de 10 pini sau ECU pin 66

    Pin 5 maneta tempomat - siguranta 31.
     
  10. Laur05 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.9 TDI, 1996
    Scuze nu inteleg ce mufa galbena si maro? De 10 pini? Multumesc.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu intelegi, cauta-l pe colegul rosu_ghe, e tot din Constanta si te va rezolva 100%.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  12. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Da Ovidiu, intr-adevar pinul 3 din mufa maro era si rezultatul a fost cel firesc ; deci merge ! Am tinut sa raspund si pentru multumire si pentru confirmare, desi a trecut destul timp de cand s-a rezolvat problema !
     
    ovidiutm apreciază asta.
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cu placere.
     
  14. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Laur, daca nu vrei sa citesti tot topicul, poti gasi aici(cu poze cu tot) analogia pinilor, ce trebuie sa schimbi si ce nu, in mai putin de 10 posturi.
    Salutari!
     
    Laur05 apreciază asta.
  15. Laur05 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.9 TDI, 1996
    Mulțumesc.
     
  16. ionut_darja 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    audi a4 b5
    Bună ziua. Se poate monta cc pe un audi a4 b5 1.6 benzină ADP cu acceleratia pe cablu? Vă mulțumesc!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. S-a mai scris asta pe forum. De ce nu citesti topicul asta integral ?
     
  18. ionut_darja 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    audi a4 b5
    Vă mulțumesc!
     
  19. ionut_darja 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    audi a4 b5
    Bună ziua. Mi-am montat pe audi a4 b5 1995 1.6 adp ceasuri cu full fis , dar nu-mi arată în cb nici o portieră când e deschisă. Mă poate ajuta cineva, vă rog! Arată inf. radio, temp., consumul.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sunt instrumente (ceasuri) cu maxidot (fis e la alta marcă) și nu o să-ți indice ceea ce vrei și nici nu se poate.
    Cu puțin noroc, cred, se poate să-ți indice capota și portbagajul. Eu am reușit asta pe modelul '98, prefacelift, nu știu cum se comportă prima generație.
     

Distribuie pagina asta