1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Computer de bord si Tempomat/CC la A4 B5 - functionare - montare si inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sergiums, 24 Noi 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    ionut_darja, mai trebuie facute niste legaturi/cablaje. Cauta posturile colegului rosu-ghe si vei gasi si rezolvarea. Adica citeste integral acest topic de mai multe ori.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ceasurile 95-97 nu stiu sa afiseze usi deschise.
    Daca te uiti pe prima pagina unde am pus pinout-urile o sa si vezi ca nu ai unde sa vii cu semnalul in ceasurile cu mufe de 26 pini.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  3. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salut! Este nevoie si de acest modul pentru a funcționa corect tempomatul?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit acest topic integral si nu ai gasit raspunsul ?
     
  5. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Chiar nu am vazut sa se vorbeasca de acest modul. Modul la ce folosește?
     
  6. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Chiar ai gasit raspunsul !
     
    ovidiutm apreciază asta.
  7. MARIUS AUDI

    MARIUS AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 210hp stge 3 2001 A4 B5 Avant 1.9 TDI AHU 160hp stge 2 1998
    Salut baietii. Am citit jumatate din postari dar inca nu am gasit raspunsul la intrebarea mea legata de tempomat
    Am cumparat masina si am primit piese de rezerva si printre astea si o maneta de pilot cu tot cu mufe si pini
    Am un a4 b5 1.9 ajm model cu CAN si dupa documentati intense ar rezulta ca ar mai trebui un calculator pentru pilot care este situat deasupra torpedoului si care ar avea codul in Etka 4B0 907 305
    Intrebarea mea este urmatoarea.
    A mai montat cineva pilot pe model cu can 2001 ? Este chear nevoie de acel calculator sau se trag fire direct la ecu
    Atasez mai jos si poze

    20181129_143136.jpg 20181129_142521.jpg
     
    Ultima editare: 9 Dec 2018
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa "prostiile" si mai citeste odata in topic. Nu trebuie nimic la AJM decat mufa, fire, pini.
    Si incearca sa scrii corect gramatical te rugam.
     
  9. MARIUS AUDI

    MARIUS AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 210hp stge 3 2001 A4 B5 Avant 1.9 TDI AHU 160hp stge 2 1998
    Fara suparare La servici asa imi arata pe seria de sasiu ca ar mai trebui un calculator.
    Ma gandesc ca e ceva gresit pt ca acel calculator ar fi pe modelele mai vechi
    Pun si o poza mai jos cu schema.
    Daca aveti cunostinta in domeniu si stiti unde vin trase firele vas fi recunoscator nu vreau sa leg aiurea sa ard ceva
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Noi nu ne suparam.
    Doar ca tu nu vrei sa intelegi ca schema aia nu se aplica.
    J213 nu exista si nici nu vei avea nevoie.
    Daca tu nu vrei sa intelegi/accepti ce iti spunem noi, nu mai avem ce sa mai adaugam.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ok, fara suparare, daca nu asculti sfaturile atunci pentru ce mai ceri ajutorul ? Daca tu stii deja mai bine ?
     
  12. MARIUS AUDI

    MARIUS AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 210hp stge 3 2001 A4 B5 Avant 1.9 TDI AHU 160hp stge 2 1998
    Am mai dat un ochi peste scheme si am inteles ca J213 este altceva. Schema este buna, maine o sa trec la montaj. Va multumesc pentru sfaturi
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  13. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Sunt disperat !
    De doua zile ma straduiesc sa gasesc fuel consumption pentru a lega un ceas cu computer bord la o masina Audi A4 B5 motor 1,6 ADP- iunie 1997
    Calculatorul (ECU) este de tipul Bosh 8D0 907 558A


    Rog pe cineva care stie si vrea sa ma ajute ! Toata noaptea am "frunzarit" forumul si nu am gasit nimic concret !

    Am si o observatie pentru participantii la discutii pe forumul acesta: se pun intrebari la care uneori nu se raspunde si apare cel care a intrebat, spunand ca a rezolvat problema, dar fara sa spuna si cum. Nu cred ca asta ne intereseaza mai mult decat cum a rezolvat-o.

    Va multumesc pentru intelegere.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi pag 5 din ambele atasamente.
    J189 e clusterul maxidot si face referire la mufa de 20 pini numita T20, ce intra in acesta. Evident, tu cauti pinul 1 dintre acesta si legatura lui cu ECU care este J220.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  15. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    ovidiutm
    Perfect valabile schemele, numai ca in Autodata se numeroteaza aiurea mufele ce ies din calculator, C in loc de A si invers.
     
  16. cristi84

    cristi84 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi avf 2003
    Salutare, dețin un audi A4 b5 Facelift 1.9 ajm, azi am încercat sa montez cc, am făcut legăturile in mufa albă din cutia de la ecu, după ce am făcut legăturile mașina mi se turează singura pe loc, undeva la 1300 de ture, dacă încerc sa o turez nu merge!! Când scot Pinul 5 din maneta ,mașina revine la 900 de ture! Pinul 5 l am legat la o siguranța!
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mai verifica odata schema. Ai incurcat pinii. Parca pinul 6 este la sguranta din ce tin minte.
     
  18. cristi84

    cristi84 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi avf 2003
    Am făcut legăturile astfel
    Pinul 1 mufa roza -pin 7 t15
    Pinul 2 mufa roza -Pin 8 t 15
    Pinul 3 mufa roza- pin 9 t 15
    Pinul 4 și 6 mufa roza -pin 10 t 15
    Pinul 5 la o siguranța ! Asta este schema găsită aici pentru b5 Facelift ! E clar ca am greșit undeva de se accelerează singura pe loc!
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mufa T15 este alba nu roza. Sigur ai conectat in mufa care trebuie ?
    Ai urmarit si culorile firelor din mufa T15 ? Iti atasez si schema din elsa.
     
  20. cristi84

    cristi84 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi avf 2003
    Mulțumesc frumos pentru schema, mufa roza este la maneta de la pilot,in mufa albă am făcut legăturile ! An legat pini de la maneta direct in mufa albă! Am procedat corect? Mufa portocalie cu Pinul 8 este cea din cutia de la ecu!?
     

Distribuie pagina asta