1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A3 8V - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de mmdumi, 15 Iun 2014.

  1. george32412 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a3
  2. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Pare ingrijita, pretul e foarte ok raportat la rulaj si daca arata bine. Trebuie sa-ti asumi cutia DSG uscata care din ce am citit pe net e loterie, in rest e cam echiparea basic cu doar cateva optiuni: faruri bixenon si led spate, clima si autohold.
    Daca ai verificat bine si nu are accidente, atunci singura grija pe viitor la ea este cutia DSG.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si injectoareele alea de rahat la motorul ala, adaugi la loterie. In rest cum iti este norocul. Mie mi se pare un pret mic. Bafta
     
  4. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    Nu face banii aia. Mi-am vandut masina din profil cu mai putin si este din 2013 1.8 benzina, 135.000 km, interior piele, cu scaune S, trapa, optiuni de felul ca parcheaza singura, Adaptive cruise control, Adaptive cruise assist, volan sport , padele, jante pe 18" originale, sistem audio Bose cu subwoofer si multe alte optiuni.
    Pe langa ce am avut eu si ce ai postat acolo, e si scumpa si urata cu spume.

    Vezi sa pui bani deoparte pentru ambreiaj, volanta si mecatronic. Volanta si ambreiaj 5.000 - 6.000 lei iar mecatronicul e 10.000 de lei pret de reprezentata.

    Daca ajungi pe la nu stiu ce recomandari aiurea ca si "mecanici" si la totii "habarnistii", e posibil sa ajungi la alta cutie.
     
  5. Chanson 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 2005
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am marea rugaminte sa nu mai atasati niciodata aici pe acest forum, istoricul de reparatii si sa faceti in acest fel informatiile publice aici pe forum cu privire la acest lucru/aspect, ale unor proprietari care nu si-au dat acordul cu privirea la acest lucru. Pe cale de consecinta mesajele care contin aceste informatii vor fi sterse si/sau editate.

    Chanson mesajul tau anterior a fost editat si data viitoare daca mai atasezi asemenea informatii aici pe forum, fara acordul expres al proprietarului, mesajele iti vor fi sterse direct si fara explicatii. Daca nu intelegi implicatiile juridice, asupra a ceea ce am mentionat, consulta un avocat. Multumesc pentru intelegere.
     
  7. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    @Chanson Daca km sunt reali pretul este corect. Atentie mare la cutie
     
  8. jinga ionut auras 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a6 3.0tdi quattro
  9. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Pare o masina de US si chiar ascunde asta prin blur alb.
     
  10. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Are bordul in mile, deci e destul de clar ca e de US.
     
  11. Lorenzo9021 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2020
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A3
    Mi aș dori să achiziționez un A3 2015-16 si as vrea sa stiu cam ce să caut, eu as vrea automata cu 2.0 tdi dar sincer sa fiu nu stiu mai nimic despre probleme, imi puteti spune daca este ok ce caut, daca nu, ce sa caut. Multumesc
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe banii tai cauti ce vrei.
    Daca vrei sa afli problemele 2.0TDI-ului, sau a altor motorizari, citesti ariile dedicate.
    Nu o sa stea nimeni sa iti faca un rezumat asupra acestor lucruri cand informatia este deja scrisa pe forum.
     
  13. jax 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B9 S-line, 2.0 TFSI (CYMC) 252 CP
    Salut!

    Eu sunt interesat de A3 sedan cu motorizarea 2.0 tfsi 225 cai (care e quattro).. dar din ce am văzut toate mașinile cu acest motor sunt din USA. Pe Europa chiar nu exista varianta asta?

    Dacă ar avea istoric curat,l 16-17k euro e oferta bună (an 2015-2016, B&O, Audi drive select)?

    Cum e cu piesele? Service-ul?

    Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 25 Aug 2020
  14. bogdantibi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2021
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    ford
    Salut,
    De vreo luna sunt in cautarea unei masini pe benzina si m-am oprit la audi A3 8V berlina. as vrea benzina pentru ca fac aproximativ 15 - 17.000 km/ an plus ca am avut o experienta neplacuta cu un diesel adica sa ma lase in drum datorita unui injector.
    As vrea o parere despre acest anunt. https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-1-4-ID7GKZim.html#723e5b70ae.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sper ca te-ai documentat in legatura cu 1.4TFSI si cutiile manuale de pe aceasta motorizare.

    Toate au probleme cu distributia si pistoanele. In caz de neremediere, distrugi motorul.

    Cand o incepe sa exagereze cu consumul de ulei, sa stii ca ai de inlocuit pistoane, segmenti si semering-uri supape.

    Rulmentii diferentialului (si nu numai) din cutiile manuale de pe 1.4 TFSI sunt de “marmelada”, nu cred ca a ajuns nimeni la 200.000 km fara sa huruie rulmentii. Sunt destule persoane care s-au plans de huruit la 60-70.000 km.
    Si da, cutia trebuie data jos si desfacuta bucati pentru a schimba respectivii rulmenti.
    INA a scos chiar si un kit de reparatie pentru aceste cutii.

    O alta problema este caraitul cutiei la schimbarea treptelor peste 3000 rpm.
    Aici sunt de vina inelele de cupru ale sincroanelor, costa 30 €uro un inel, dar la fel, trebuie desfacuta cutia bucati pentru a il inlocui.
     
  16. bogdantibi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2021
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    ford
    Citisem ca 1.2 si 1.4 Euro 6 nu mai au problema cu distributia deoarece au trecut pe curea iar cele de 1.8 si 2.0 nu ar mai papa ulei.
    Din ce imi spui ar trebui tot pe diesel sa merg sau sa caut benzinar turbo si pe la alte marci.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @bogdantibi ma repet ce am mai scris pe forum: cand intrebi cat costa si ce probleme o sa ai inseamna ca nu ai bani de intretinere si/sau nu iti permiti marca asta auto. Cand se strica o repari si gata, indiferent de costuri si fara intrebari. Adica reparam masina indiferent cat costa reparatia, pentru ca masina o cumparam de cati bani avem pentru reparatie si intretinere nu de cati bani avem in buzunar pentru achizitie si pe urma ramanem in "fundul gol" dar ne mandrim ca avem Audi. Reciteste acest topic si acest mesaj #215 pentru ca se pare ca nu ai facut asta. Bafta.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da da, ai dreptate.
    Aveam impresia ca din 2015 s-a pus curea.
    Ai scapat macar de problema asta. :)
     
  19. Alin933 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2022
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 BMM, 2007
    Ultima editare: 5 Noi 2022
  20. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Salut,
    Cu ce cutie de viteze vine A3 din 2022 2.0TFSI Quattro?
    Ei zic pe site: Two electro-hydraulically actuated multi-plate clutches in an oil bath.
    Dar nu specifica daca este aia uscata sau umeda. Anterior scria tot in baie de uiel dar era specificat umed sau uscat.
     
    Ultima editare: 26 Dec 2022

Distribuie pagina asta