1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A3 8V - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de mmdumi, 15 Iun 2014.

  1. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    @vibeup, cred ca e o diferenta intre a avea contactul pus si motorul pornit. Poti vedea in cazul ultimei masini, ce turatie indica turometrul. Are doar contactul pus? Uita-te la a prima poza, sa vezi cum ar trebui sa fie acel martor, adica stins.

    Vezi atașament 197411
     
    Ultima editare: 13 Oct 2017
  2. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
  3. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    Si acestea? Fac parte din oferta dealerului mentionat de tine. Da, isi face check-ul, dar dupa trebuie sa se stinga daca nu ai nicio problema la airbag-uri.
     
  4. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Cum ti-ai dat tu seama ca check-ul a trecut sau nu din poza?
     
  5. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    Cand pui contactul, ai turatia 0. E normal sa fie aprins, sa vezi ca martorul inca este in bord si se testeaza acel sistem. Cand ai motorul pornit, adica acea turatie apropiata de 1000 rpm din poze, e clar ca a trecut checkul. Masina este la relantiv. Tu poti sa dai cheie si fix in secunda 2 sa faci poza? Sau de ce ai face poza fix atunci cand martorul este aprins? Nu ai face dupa sa demonstrezi ca masina nu are nicio eroare? E posibil sa fie ceva minor, nu stiu daca generatia aceasta are probleme ca si alte masini. Eu de exemplu la o fosta masina, de la alt producator, daca tranteam torpedoul mai tare imi dadea eroare la airbaguri pentru ca firul care mergea spre airbagul din scaunul pasagerului trecea pe acolo si se misca. Stergeai eroarea si asta era tot.Era o eroare de fabricatie.
    In clipa de fata cred ca nu ai vazut poza, ti-ai dat cu parerea ca nu stiu despre ce vorbesc si acum incerci sa imi demonstrezi ca ai dreptate desi in cazul de fata nu ai. Astept sa iti confirme un posesor de 8V ca asa este, acel martor nu trebuie sa fie aprins.
     
  6. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Dupa ce porneste motorul se sting toti martorii. Acea masina are o problema la airbaguri
     
    SebastianArmeanu apreciază asta.
  7. iuli1

    iuli1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v Sportback Sport facelift 2017 Nanogrey quattro S-line Virtual Cockpit B&O Assist Package
    Salut baieti,

    A venit vremea sa-mi schimb vechiul A3 8P si, devreme ce-mi place seria A3, cat si interiorul la noul A3 8V, am hotarat sa ma orientez catre o berlina din aceasta serie. Am gasit urmatorul anunt:
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-2012-ID7GoMah.html

    Mi se pare putin suspect pretul, fiind dubios de mic pentru dotarile prezentate. De aceea am venit sa intreb parerea voastra? Deci, ce ziceti, cum vi se pare?

    Multumesc,
    Iulian.
     
  8. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Pai daca era 20.000 de euro era ok ? Pe 50 de bani ai mei, eu zic ca pentru km astia rulați in 3 ani, faptul ca o vei cumpara direct de la prop anterior din DE si ca nu platesti TVA intermediarului din Romania, diesel euro 5, asta e pretul. Atentie la acte si serie sasiu. TVA s-a pierdut pe drum.
     
  9. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Salut Iulian,

    Am cautat si eu pana in 15k un A3 8V aici in Germania si iti zic ca nici pe departe nu am gasit unul cu pretul asta, considerand ce dotari are. Cum a zis si Emil, merita banii, samsarul nu a platit TVA. Nu o lua fara verificare la service serios si fara sa verifici istoricul si facturile ei.

    Personal, as merge pe ceva mai putin dotat si cu istoric verificabil de la o persoana serioasa/dealer serios din DE, daca e posibil, altfel si varianta asta poate fi ok.
     
  10. iuli1

    iuli1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v Sportback Sport facelift 2017 Nanogrey quattro S-line Virtual Cockpit B&O Assist Package
    Multumesc baieti pentru sfaturi,

    Am cumparat un raport autoDNA, masina nu are deloc istoric in Germania, ceea ce e putin suspect. Am verificat si echipamentele in baza codului. Aici, vanzatorul pare sa spuna adevarul 100%.
    La fel cum zice Johannz, m-am uitat si eu pe site-urile nemtesti si nu pare sa existe vreun A3 8V cu dotarile astea la banutii astia.

    Presupun ca ramane sa ma duc sa o vad, care e povestea ei si cum se prezinta la acte.

    Va multumesc inca odata,
    Iulian.
     
  11. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    Ca sa nu bati drumul degeaba pana acolo, cere-i inainte o poza cu TUV-ul. Acea masina are numere de export de Germania. Pentru a putea scoate acele numere in Germania, ai nevoie de TUV valabil. TUV-ul este ITP-ul de la noi. Poti sa ii ceri sa-ti trimita o poza cu TUV-ul sa vezi macar cati km a avut la ultimul TUV. Asa poti vedea daca a "umblat" la kilometraj si daca masina a avut probleme care trebuiau rezolvate la acea verificare. Ti-am atasat un TUV sa vezi cum arata. El mentioneaza ca il are in anunt. Eu cred ca a umblat putini la ei. Din spusele lui in februarie masina avea 202.000. Acum dupa 8 luni are 205.000. Doar drumul din Starnberg pana in Zalau este de 1100 km.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2017
    cristian16 apreciază asta.
  12. iuli1

    iuli1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v Sportback Sport facelift 2017 Nanogrey quattro S-line Virtual Cockpit B&O Assist Package
    Revin,

    Am cerut TUV-ul, e din data de 23.10.2017 si la km arata 203500. E ciudat cum din februarie pana acum a facut doar 1500 de km. Ce parere aveti?

    Multumesc din nou,
    Iuli.
     
  13. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    Tuv-ul e facut pe numele lui?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Evident ca nu. :)
     
    SebastianArmeanu apreciază asta.
  15. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    Mie mi se foarte suspecta diferenta mica de km in 10 luni. In 3 ani masina a facut 200 de mii de km, dar in ultimele 10 luni doar 1500 km. Daca era mai recenta intrarea la reprezentanta poate intelegeai ca a stat masina in parc, dar o masina buna nu sta 10 luni in parc. Eu consider ca a fost "adus" kilometrajul aproape de pragul psihologic al romanilor : 200.000 km. Eram curios si cine a facut ajustarea, vânzătorul din DE sau cel din Romania, de aceea am intrebat de numele persoanei pe TUV
     
  16. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Pai posteaza Tuvul. Daca e petrecere, sa ne distram, zic.
     
    SebastianArmeanu apreciază asta.
  17. iuli1

    iuli1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v Sportback Sport facelift 2017 Nanogrey quattro S-line Virtual Cockpit B&O Assist Package
    Am atasat TUV-ul. Nu vad sa fie vreun nume pe undeva :)
     
  18. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Automobile Gursoy e numele dealerului. Si nu e ungur, e turc. Poti traduce cu google translate TUV, vezi ce masini si preturi mai are acel autohaus, vezi reviewuri primite si trage concluzia. Daca esti aproape, du-te sa vezi masina si confrunta VIN din parbriz cu cel de pe TUV.
     
    SebastianArmeanu apreciază asta.
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Masina aia are 240-250.000 km. Nu exista sa fi bagat neamtul (turcul) km incontinuu timp de 3 ani, iar din februarie brusc sa mearga cu ea "doar pana la piata". Daca e "Gursoy" sunt sanse mari km sa fie dati inapoi chiar la sursa. Acum o saptamana si jumatate am fost in Germania sa-mi caut masina, iar inainte s-o iau pe "aleasa" am fost sa vad un Mercedes Kompressor cu carte service fabricata si aruncata in apa sa nu se vada ce scrie pe ea. La motor avea o eticheta cu vezi doamne schimb de ulei la MB 0w40 la o anumita data, iar in cartea service figura ulei 5w30 la data respectiva minus 3 zile.
    La suma asta de bani nu iti recomand sa te arunci la prima masina. Grija mare!
     
    SebastianArmeanu apreciază asta.
  20. iuli1

    iuli1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v Sportback Sport facelift 2017 Nanogrey quattro S-line Virtual Cockpit B&O Assist Package

Distribuie pagina asta