1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are cutie multitronic.
    Ai fi stiut asta daca citeai topicurile dedicate ale acestei platforme.
    Cam asta se considera ca trebuie sa faci inainte de a iti cumpara masina, citesti si te informezi despre eventuale probleme, defecte de fabricatie, costuri, etc.

    Ca si dotari, este foarte aproape de chel-line.
    Fara camera, navigatia mica, clima aia cu butoane de aragaz, jantele lasa de dorit, varianta de 163 cai in loc de 177, etc.
     
    Ultima editare: 3 Iul 2020
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Are piele și portbagaj electric! :Flush:
     
  3. Surdea Ilie Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2020
    Locație:
    Iași romania
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 163 CP
    Ce e rău in asta ?
     
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nimic rău, doar că e foarte ciudat configurată! Eu nu aș cumpăra veci un Audi chel line! Mai bine mă orientez spre alt model dar cu multe dotări, unele dintre ele fiind foarte folositoare.

    Acum tu știi ce cauți dar mașina postată de tine nu e ce trebuie.

    Spor.
     
    Oudi apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O sa le vrea dupa, si unele costa mii de € ca sa faci retrofit.
     
  6. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mai bine cauti una macar cu niste jante ok. Tot scaunele alea le aveam si eu.. Mi s-au parut de o calitate foarte proasta, au facut extrem de multe cute, pielea aia sau ce-o fi, s-a ridicat, decolorat etc.. In rest daca iti place, vezi istoricul si clasica schema cu tva-ul neplatit.
    PS: daca are softul diesel gate instalat, are maxim 150 cai reali. Isi schimba comportamentul cum vrea ea, uneori vei simti ca 'nu trage' mai ales daca incerci sa mergi mai sportiv.
     
  7. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Prima masina nu ma convinge. Bara spate are o nuanta foarte diferita de restul masinii, nu are camera de recunuoastere a semnelor si prostia asta cu motor common rail de generatie noua m-a facut sa inchid anuntul. Pai in mintea astora, un motor euro 5 de 10 ani (acum iese euro 7) cand o sa devina vechi?!

    A doua pare prea aranjata, sigur gasesti multe surprize. Imi place ca nu a exagerat cu descrierea.
     
    bx3m apreciază asta.
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Ultima editare: 13 Iul 2020
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @bx3m asta imi place. Este full fara piele si pachetul S-line. Masina inscrisa deja pe Romania iti da un avantaj ca nu este preparata pentru teapa.
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Chiar acum vorbeam cu omul pe whatsapp, are ceva probleme la caroserie, altfel, ca si dotari e cea mai OK de pana acum. Usa si bara spate nu ma afecteaza prea tare, se vede ca nu e rau, dar pe aripi e ceva de lucru, trebuie remediat:
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Caroseria daca este perfecta si stai 30 de minute in Bucuresti, tot asa ajunge. Lasa asta si cauta ca mecanic si electric sa fie in mintiile ei. Arunca o privire la cum era masina mea exterior cand am cumparat-o. In 3 ani nu am avut probleme mecanice in schimb.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Omu' zice ca nu are in rest nicio problema. As vrea totusi sa caut cam cat ma duce reparatia aia, cel putin a fost cinstit si mi-a zis din prima ce si cum. Si, e un punct de negociere
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    E faină mașina, alt volan + alte jante și e ce trebuie.

    Nu îmi place motorul de 218 cp, plus un semn de întrebare ar fi ultima intrare în service, e de acum 2 ani la +140k km și acum are +160k km, trebuie verificat ce și cum.
     
  16. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Salutare,
    Momentan conduc un A4 Allroad 2.0 tdi 190 de cp. Nimic de reprosat, totul in regula dar parca as vrea un pic mai multa putere. M-am decis sa merg catre A6 C7 3.0 BiTdi competition. Intrucat e primul A6 pe care l-as detine, si primul motor de 3.0 am 2 intrebari: ce inseamna 200.000 km la un A6 C7 competition bine intretinut ? La ce as putea sa ma astept ca probleme dupa achizitie ? Multumesc anticipat pentru informatii.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce inseamna 200.000 ?
    Poate insemna destul daca reviziile filtre+ulei au fost facute la 30-40.000 km si poate insemna nimic daca au fost facute la 10.000 km.

    La ce probleme te astepti afli citind topicul dedicat motorizarii si cutiei.
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Nu face nimeni reviziile la 10k km cand o ia noua, nici eu nu le as face, 99% din cei care le iau noi stiu prea bine ca nu le vor tine mai mult de 3-4 ani pentru ca 99% dintre ele ele sunt in leasing si le vor da inapoi nu si-o va lua sa o tina o viata. Cine ia diesel, nu conteaza ca este bitdi, tot diesel este, o ia sa "traga" pe ea multi km, asa nicidecum nu va face ala revizia mai devreme de cei 30k km cat ii indica in bord. De la ipoteza asta trebuie sa pleci si in acest caz cei 200k km nu sunt un rulaj neaparat mare pentru un astfel de motor, parerea mea este ca masina la rulajul acela in conditiile unei exploatari cu un regim de condus sportiv chiar nu ar trebui sa aiba vreo problema deosebita, oricum pe autobahn toate vad regim de mers alert dar cel putin e constant nu ca la noi, acceleratie-frana-acceleratie si tot asa...
     
    Caprita Emanuel și Aurel G apreciază asta.
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    In continuare nu invatam nimic, aceeasi mentalitate, cum o masina se apropie sau trece de 200km gata nu mai este buna sau incepe sa aiba probleme.Oare Audi produc masini care la 200k km sunt terminate?Oare exista cineva in lumea asta care ne poate spune personal si punctual ca la 201k km pica cutia sau un rulment sau un senzor...etc?Da, stiu...o sa spui ca nu te intereseaza punctual ci care ar fi cauzele mai frecvente....e uite ca nici aici nu este o regula!
    Acceptati realitatea si fiti consitienti ca nu luati o masina noua, bucurati-va de masina nu stati cu stresul ca pica ceva, cum s-a tot spus: NU iti lua masina de toti banii !

    Bafta
     
    firepcmaster, Ionut Stancu și bx3m apreciază asta.
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Foarte bine zis! :applaus:
     

Distribuie pagina asta