1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Duster :)

    Nu te prosti si mai pune ceva bani pe langa astia daca vrei C7 si mai ales BiTdi.
     
    Mitiy apreciază asta.
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Eu va inteleg punctele de vedere, serios. Dar lasand gluma la o parte, repet - daca gasesc ceva OK in banii astia, bine, daca nu, asta e. Masina nu ma da afara din casa in momentul asta, e doar un moft, iar daca reusesc sa mi-l satisfac in conditiile mele, OK, dar daca nu, nu e nicio problema sa mai astept. Cu masina din profil am confirmarea ca se poate, la fel mi s-a spus si atunci - nu exista la banii astia, si uite ca se poate. Sper ca va dati seama ca nu o iau cu ochii inchisi, si nici din dragoste pentru dotari sa trec peste motorizare si etc. Sper sa gasesc una in Bucuresti pentru ca, poate, sa ma mai ajute Cristi si cu achizitia asta :beerchug:
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este un chel-line cu motor de 313 cp. Unde gasesti tu toti samsarii sau toti mincinosii ? Ai sa zic ca ultima este prezentata la vanzare de cineva care nu are habar de dotarile pe care le are un Audi si ii acord circumstante atenuante. :) Vezi ca intretinerea la modelele astea in speta A6 C7 nu are nicio legatura cu masina pe care o ai acum in profil. Mai cauta.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu este chel-line, dar nici faruri full led adaptiv nu are. Este o masina obosita si care daca incepe sa se strice, nu vei reusi sa faci fata cheltuielilor. Dupa perinita de la scaun sofer, as spune ca a trecut de curand peste o jumate de milion.... fara numar.
     
  6. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Interiorul nu cred ca este cel al masinii, toate modelele ce le-am vazut eu cu interior sport/S-line sunt echipate cu volan in 3 spite.
    Bara fata este replica rs6 insa cea spate este normala, nu S-line.
    Banda led de pe partea stanga, portbagaj este arsa.
    Tobele sunt fff afumate, DPF-ul este de mult la gunoi, iar la BiTdi DPF-ul tine 400k-500k daca motorul este in mintile lui.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @bx3m Numai cauta cele mai ieftine Bi-TDI pentru ca o sa plangi dupa.
    Bi-TDI-ul este un motor rezistent, la fel si cutia.
    Dar, la ce gasesti tu, o sa plangi cu vorbe.

    Parca te vad ca la 1 luna de la achizitie cheltui vreo 2500-3000€ pe convertizor si ambreiaje la cutie.
    Asta din cauza ca “iti fac cu ochiul” doar masini cu +400k km.

    La Bi-TDI ii faci DPF Off din 2 motive :
    1. +400.000 km
    2. Resoftare (daca nu i-au ajuns cei 313cp, inseamna ca dupa resoftare a tras de ea ca de un frate vitreg la munca).
    Bineinteles, e o parere proprie si personala, nu o regula.
     
    Caprita Emanuel apreciază asta.
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, hai ca am adormit aseara ca bou' pe coada...
    Da, am vazut si eu neconcordantele. Pe de alta parte, omu' zice ca e proprietar si ca are injectoarele schimbate in reprezentanta, cu factura, si ca are tot istoricul ei.
    Cum ziceam, sondez si eu piata, poate gasesc vreo bunatate, ca exclus nu e. Mai era una, ceva mai dotata, la acelasi pret:
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a6-ID7GGYOn.html
    Cat despre de ce gasesc eu doar samsari, nu stiu, dar sa stii ca si pe mine ma ingrijoreaza asta :p
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta macar are dotarile mentionate in anunt.
    Km, bineinteles sub pragul psihologic de 200.000km.

    Bi-TDI S-line cu faruri led si dotarile astea, sub 200.000 km si la pretul de 15.000€ se vinde in maxim 1 saptamana.

    Cere-i VIN-ul, decodeaza-l si vezi daca bate pozele/descrierea lui.
    Daca tot il suni intreaba-l daca are km mentionati in contractul de V-C din Germania, daca are carte service, istoric, eventuale facturi (chiar si pentru un banal schimb de ulei, o sa gasesti nr. de km pe factura), etc.

    Lasa VIN-ul aici, poate reusesc sa vad intrarile din reprezentanta.
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, asa o sa fac. Sper sa am timp azi, face fecioru-meu 5 ani si avem petrecere :jester:
    LE - i-am cerut detalii, vedem ce zice. Cat despre vanzare, nu stiu ce sa zic, desi asta e clar o masina de nişă, trecem printr-o perioada ciudata...
     
  11. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    In 15-16.000 iti iei un 2.0 bine dotat, cu km reali. De ce insiști tu să iti cumperi, vorba aia “un sac fără fund”, in speță 3.0 bitdi, care deși e un motor super, cu o cutie bună, dacă nu a fost intretinut corect, te va costa mult, foarte mult. Trebuie sa te mai gandesti si ca un set de anvelope bune, care sa te țina pe drum, incepe de la 4000lei/set + impozit ~2000 lei + asigurare 800-1500 lei, cheltuieli care sunt substanțial mai mici la un 2.0. Gândește-te foarte bine ce iti dorești, dar cel mai important, ce iti permiți.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gandeste-te doar ca masina are nr. de zoll, deci a fost adusa pe roti din Germania.
    Prin urmare, nr. zoll + taxe drum + motorina, o cheltuiala.
    Acum, la ce pret a fost luata masina din Germania ca sa faca samsarul si profit din cei 15.000€ cu cat o are la vanzare ?
    Poate un maxim de 11.500-12.000€ ?

    De ce ii zic samsar ? Ca sa aibe profit cat mai mare, nu si-a asumat o cheltuiala in plus pentru RAR/carte/talon/RCA si a lasat-o asa.

    P.S Vezi ca masina avea nr. de zoll valabile 30 zile pe 06.02, azi fiind 06.03, s-a dus valabilitatea lor.

    @Mitiy Cand te gandesti ca la un 2.0 ai probleme garla la motor, multitronic-ul e ... jale si o volanta este 1500€, parca uit de impozitul ala (2300 ron este).
     
    11TUN apreciază asta.
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Ceea ce ma duce catre motorul de 3.0 este puterea mai mare, dar si tractiunea integrala. Nu vreau C7 de 2.0, pentru ca nu mi se pare un upgrade fata de ceea ce am deja, nici estetic, nici dpdv al motorului. Stiu de tot ce ai enumerat, aceleasi consideratii le-am avut si cand am trecut de la B6 1.8T la actuala, dar e normal sa iti asumi niste cheltuieli daca vrei upgrade. Dar, caut o masina buna, o testez cap-coada, si asta e, mergem inainte, ca pana la urma daca stam toti in masini safe, nu se mai vinde nimic peste 2011, parerea mea.
    Am mai gasit una:
    https://m.olx.ro/oferta/audi-a6-4g-2013-3-0d-quattro-300cpfull-ledcameravariante-auto-IDeDolL.html
    El e clar samsar, zice ca a luat-o la schimb, nu se fereste, dar, atata vreme cat e in Bucuresti poate ma poate ajuta vreunul dintre voi la evaluare. Personal, cunosc samsari de masini foarte cinstiti, care nu se ascund, o fac pentru profit, si nu vand masini de care nu sunt siguri ca viitorul proprietar nu va fi multumit. Ceea ce ii plaseaza peste multe parcuri, chiar si peste multi proprietari care spun "nu stiu dom'ne, la minr nu a avut nimic" si care, pentru a-ti transfera problema lor, iti vand masina "tipla" cu probleme ascunse, de care stiu! Dar, la final de zi, ei si-au luat banii si 2-3 zile nu se uita in oglinda, dupa care le trece rusinea pentru ce au facut.

    @audi66 Da, stiu, daca as lua-o oricum l-as pune sa ii faca RAR-ul, si il platesc eu. Si da, parerea mea ca un motor bine intretinut isi scoate banii pe impozit, daca faci o socoteala la 180 de lei pe luna pentru impozit, sunt bani pe care daca iti tii o evidenta a cheltuielilor personale, nu stii unde se duc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima ori e 3.0TDI cu soft, ori e 3.0Bi-TDI si i-au murit 13 cai.
    Navigatia, cea mai slaba.
    Nu e full led cum zice.
    In afara de BOSE si asistenta la parcare, e cam stock.
    Ce shadow-line viseaza daca masina e plina de crom ?

    Cum naiba ii gasesti ?
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Stiu de astea. Masina e 3.0 cu soft, facut de fostul proprietar, a zis ca o sa iu ceara dovada pentru distributie. Cat despre navigatie, din partea mea poate sa nu aiba, oricum folosesc telefonul, macar are camerele alea 360, ca si extra optiuni. Atasez si decodarea, parca vad incalzire in scaunele spate. Ceea ce m-a impins sa il iau in considerare este ca e din Bucuresti, si masina poate fii testata. In plus, daca poate dovedi distributia, masina e in stare buna, la banii astia ii pot face upgrade la scaune, in cel mai rau caz.
    Distronic, lane si altele sunt misto de avut, dar sincer, daca pica camera aia e scump de inlocuit, si nu merita pentru o optionala sa bagi bani atat de multi. Daca viitoarea masina are macar optiunile de le am pe asta, eu sunt multumit, upgrade fac pentru motor, cutie automata si 4x4, astea sunt pe lista mea.
    Unde ii gasesc? Cauta A6 si A7 pe olx si autovit, gasesti din astia in 95% din anunturi :) din pacate, nu se da niciun test cand iti cumperi un Audi, sa vada daca stie cineva ce inseamna fiecare optiune. Ca stim noi, si putem sa filtram, asta e avantajul nostru, dar nu cred ca am vazut 5 anunturi in care descrierea facuta de proprietar sa fie 100% conforma cu realitatea, pentru ca nu toti proprietarii de Audi isi cunosc masinile, au impresia ca daca are o sigla Sline gata, aia e.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ba pui link cu 3.0Bi-TDI S-Line cu fel si fel de optiuni, ba cu 3.0TDI stock, aproape chel.

    Am aruncat un ochi si pe OLX si pe Autovit, nu sunt 95% din anunturi asa, doar ca masinile gasite de tine sunt aproape cele mai ieftine de pe piata tinand cont de platforma/motorizare, etc.

    Prin urmare deduc ca tu cauti un C7 3.0 TDI sau Bi-TDI foarte ieftin (fie el cu bari aftermarket, jumate S-Line jumate nu, accepti orice), nu unul intretinut, cu istoric, care sa iti ofere o oarecare incredere.

    Sa ii ceri samsarului factura e ca si cum i-ai cere brutarului paine.
    In 2 ore (si e mult) iti face rost de factura, carte service, ce vrei tu.

    Tu cauti masina exclusiv de la samsar (ca stii tu 2-3 care sunt cinstiti), deoarece sunt cei mai ieftini de pe piata.

    Sfatul meu, la ce bani vrei sa cheltui, du-te in Germania si ia una cu 3-400.000km cu istoric, pentru ca multe din probleme o sa fie deja rezolvate, ca de la samsarii din Romania tot asta ajungi sa cumperi, dar problemele vor fi remediate din buzunarul tau.
     
    bx3m, borsy și Mitiy apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Fără să se supere nimeni dar de asta e unde e piața auto SH din RO, vrem mașini de 20-25k dar avem în buzunar 15k E!
     
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Subscriu. Un 3.0bitdi, bine dotat, cu km sub 200.000, costa peste 20.000€. La 14.000€ iei bitdi in care bagi in primii 2 ani alți 5.000.
     
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu nu, eu caut masina de banii pe care ii am, nu caut de 20k si sa o iau cu 13k. Chiar acum o pagina, zicea @audi66 ca o masina ca cea pe care am dat-o eu in ultimul link face 11-12k. Chiar chel-line nu e, iar daca in urma verificarii iese bine, ce mai conteaza de la cine o cumpar? Ca e samsar sau proprietar, sansele ca masina sa aiba un defect ascuns sunt fix egale. Ca el stie sau nu, ca iti spune sau nu, sansele sunt fix egale, e o masina sh, deci un risc.
    Cu bitdi m-am convins, o masina in stare buna costa mai mult de cati bani am eu, dar am gasit 2 anunturi si v-am cerut o parere, n-am zis ca ma duc acum sa o iau, cum nu am zis nici ca iau vreo masina fara o testare temeinica. In plus, pe langa cat dau pe masina, sunt pregatit sa ii testez injectoarele dupa achizitie, si sa ii fac schimb de ulei in cutie. Astea sunt operatiunile ce ma gandesc eu ca sunt obligatorii, asa cum si la actuala i-am facut ceva cand am luat-o, desi nu avea nimic. Bineinteles, daca iau de la vreun coleg si e clar ca are problemele rezolvate, cu atat mai bine, dar pana acum nu am gasit asa ceva.
    Repet, nu ma uit dupa cele mai ieftine masini gasite, dar din ce vad eu, asta e piata. Si da, ma uit si in afara de masini, problema este ca acolo masinile nu prea le poti testa, maxim pui un tester, in rest trebuie sa iei de bun ce zice dealerul si ce reusesti tu sa constati. Aici in schimb, eu cred ca gasesc un coleg in Bucuresti sau in cateva alte locuri care sa imi dea un diagnostic corect pentru o masina. Si ca sa completam, serios, se asteapta cineva sa ia o masina de pe net? Vezi anuntul, vezi daca se merita vizitata, apoi te duci si o vezi live, si o testezi, nu se merita PA, dar daca se merita? Cristi poate isi aduce aninte ca exact aceleasi discutii le-am avut si cand mi-am luat-o pe asta, si cand am ajuns acolo si am vazut si testat masina, a fost buna, si inca este foarte buna. Si tot asa, ca e sigla stramba, ca scrie nu stiu ce in descriere care nu se potriveste, iar la vizionare masina chiar OK. Acceptati faptul ca nu toti proprietarii de Audi sunt la fel de bine documentati in privinta marcii, si noi nu suntem o secta...
    Cat despre unde se indreapta piata auto, aici discutia e mult mai larga, dar luati in considerare faptul ca se aduc mai putine masini din afara, iar cei care vor sa vanda scad la pret, in loc sa tina la pret si sa o dea peste un an. In piata auto, respectand proportiile de pret raportat la marca si optiuni, Audi are parte de aceeasi depreciere ca si alte marci. Si cu ce ma incalzeste ca am o masina care face 8k de euro, daca piata e plina de altele intre 6k si 7k, iar eu nu pot sa o vand? OK, stiu ce masina am, dar daca ajung sa o vand peste un an, cu un pret egal cu ce as lua acum pe ea, sau mai mic, atunci prefer sa imi rezolv treaba acum. Voi nu ati face la fel? Am un prieten care a vandut un CX5, masina pe firma, 50k de km, intretinuta ca la carte, dupa un an, cu un pret pe care l-ar fi putut lua la momentul punerii in vanzare.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai inteles gresit tot.

    C7 cum il vrei tu, il gasesti la 12-13.000€.
    Dar sa iti asumi dupa pretul platit.

    Acum ai un CAHA unde distributia costa 150€, nu minim 1500€ ca la 3.0TDI.
    Acum ai o cutie manuala fiabila, nu un S-Tronic care o reparatie capitala costa 2000-2500€.

    Nu compara merele cu perele.
     

Distribuie pagina asta