1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. Dastardly 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2021
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 3.0TDI 2013
    Nu prea esti familiarizat cu modelul de faci atatea confuzii si risti sa te pacaleasca vanzatorul ca Basescu cu copilul.

    Multitronic e CeVeTeu
    STronic - DSG - 7 Rapoarte
    Tiptronic - Convertizor - 8 rapoarte

    Business edition, masini de flota - de inchirieri sau servicii asemanatoare. Pot sa fie bine intretinute sau nu.

    A ramas fara permis, o ia seriful dinainte, n-are nimic, boss n-am schimbat nimic.
     
  2. Zanfirescu Cezar

    Zanfirescu Cezar 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2022
    Locație:
    Ramnicu Sarat
    Masina:
    A6 C7 2012, 2.0 TDI CGL 177CP, cutie multitronic
    Multumesc frumos. Am crezut ca este multitronic daca are 8+1. Bine ca nu este STronic. Faptul ca nu are incalzire in scaune din fabrica si i-a pus el un buton pe scaun cu doua trepte ma pune pe ganduri. Plus navigatia mica. Mai bine mai caut. Multumesc mult pentru ajutor.
     
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    E multitronic cel mai precis pe ea, pe 177 cp nu s-a montat cutie Tiptronic.
     
  4. ska 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    2019 BMW X3 (G01) M40d Stage1
    Va salut dragi colegi,
    Sunt posesor de Passat Variant B8 BiTdi de aproximativ 3 ani, masina de care sunt foarte multumit, si imi oferta tot ce am nevoie (spatiu, dotari, putere, etc.)
    Va veni (sper) cat de curand vremea schimbarii, si "sufletul" ar dori totusi sa faca trecerea la ceva mai premium (cunosc costurile pe care le implica o clasa superioara si o motorizare mai mare - intretinere, asigurari, etc.)
    Ideea e ca ce as vrea/dori ar fi un A6 C7, 2018, pana in 70.000 km, dotari obligatorii - incalzire/ventilatie stationara, clima 4 zone, scaune incalzite fata (+spate), faruri led matrix, scaune S-line cu alcantara ( ar merge si piele full, dar obligatoriu cu scaune ventilate ). Bugetul ar fi pana undeva spre 33-35.000 Euro fara TVA, (aproximativ 40-42.000 Euro cu TVA in Germania ).
    Problema mea e ca dupa ce am mai citit pe aici, si pe topicul cu probleme la 3.0TDI, m-am cam dezumflat. Atatea probleme la motor, injectoare, saibe, presiune ulei, filtru ulei, axe cu came, distributie, simering motor-cutie, pierderi ulei, probleme cu cutia Stronic/mecatronic incat mi-e frica sa dau atat de multi bani pe o masina, chiar si cu km mai putini, si sa mai bag in ea 3-5.000 Euro.
    M-ar interesa ceva de felul:
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=343987207
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=339277325
    Din cate am inteles problemele mai mari sunt la motorizarile modelului cu Facelift (exact ce as dori eu), iar ca impresie generala doar BiTdi-ul de 3.0 ar fi o idee mai fiabil, venind si cu tiptronicul ZF de 8 trepte.
    Sunt foarte in dubii si orice sfat, idee, recomandare, e binevenita.
    Va multumesc.
     
  5. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    3.0Bitdi nu are atatea probleme ca cel de 272cp si pana la urma chiar si la 70k sau 150k sau 300k pot sa apara probleme. Iti asumi acest lucru, nu inseamna neaparat ca trebuie sa se intample.
    Referitor la C8 am discutat cu un proprietar al motorului de 286 trecut de la bitdi 320cp si era dezamagit de acest motor... mai zgomotos, lagul pronuntat cunoscut care se rezolva cu soft dar nu in totalitate.. alegerea iti apartine, dar eu iti recomand C7.5 bitdi la bugetul tau ar trebui sa gasesti ceva bun.
    Bafta!
     
  6. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Incearca sa cauti numai bi tdi, varianta de 320 de cai. Nu o sa ai probleme nici la motor, nici la cutie.
     
  7. Zanfirescu Cezar

    Zanfirescu Cezar 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2022
    Locație:
    Ramnicu Sarat
    Masina:
    A6 C7 2012, 2.0 TDI CGL 177CP, cutie multitronic
    Buna seara,
    Ce părere aveți de aceasta mașina?
    Cod motor CGLC cutie NSL.

    https://www.olx.ro/d/oferta/audi-a6-c7-an-fabricatie-2012-full-IDfTMnO.html

    Proprietarul o are de doi ani, cumparata de la altcineva tot din România. Pe RaRom apare fără daune. Dacă o cumpăr ii schimb distribuția și filtrele plus ulei. Am înțeles ca uleiul de la cutie a fost schimbat acum 40.000. Este al doilea proprietar in România. Mașina a intrat in România in 2018. La cumpărare dacă mașina este ok, trebuie sa ii schimb și pompa de înalte? Am văzut ca este cam 2500 lei noua și una mai ok Bosch cam 3200 lei. Am înțeles ca are toate reziviile făcute dar știți cum e și cu Photoshop-ul in 2022. Scrie ca are suspensie pneumatica fata și spate. Trebuie sa văd dacă se ridica sau se coboară in funcție de modul de condus sa înțeleg. ACC nu pare sa aibă, nu văd senzorii in fata. As vrea sa merg mâine sa o văd. Îl întreb dacă a schimbat pompa de înalte dar pot sa știu dacă e adevărat ce spune ? Se poate verifica ? Mulțumesc frumos.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La km aia, ar trebui sa te preocupe volanta. Atat piesa cat si manopera este destul de mare.

    Cat despre pompa, n-ai decat sa te uiti pe sticker-ul de pe ea.
    Daca e inlocuita, nu ar trebui sa aiba sigla OOOO, nu o pune nimeni noua originala, costa 2050 €uro doar piesa.
    Ori, poate a inlocuit-o cu una din dezmembrari, care este egal cu zero.
     
  9. Zanfirescu Cezar

    Zanfirescu Cezar 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2022
    Locație:
    Ramnicu Sarat
    Masina:
    A6 C7 2012, 2.0 TDI CGL 177CP, cutie multitronic
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca in afara de navigatia mare si xenon, este cheala.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Chiar nu are nimic pe ea.
     
  12. Wass

    Wass 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A4 B9 190 cp
    Salut,
    Doresc sa achiziționez un audi A6 C7 4G, an 2012, 177 cp cu, multitronic, padele la volan, navi mare, piele scaune cu memorie, ACC, Side Assist, Line asist cu 58.000 km reali si carte service. Mașina se afla in Belgia,
    Ar trebui sa m-a îngrijoreze cutia multitronic la km ăștia ? Și prețul de 16,000 euro ar fi exagerat sau acceptabil ?
     
  13. Nicotine

    Nicotine 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI CVUB 2016
    Cauta an 2015 2.0 tdi Euro 6 AdBlue plus cutie manuala sau pana in 2015 cu motor BiTdi 313 cp.
     
  14. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @Wass daca cutia a fost service-ata (in mod normal la 60.000 km ar fi trebuit sa i se schimbe uleiul si filtrele) corect, nu ai de ce sa-ti faci griji. Eu am 150.000 km cu Multitronic prin traficul de Romania (si jumate din ei prin Bucuresti) si cutia functioneaza impecabil.
    Legat de pret, la cat de exagerate sunt toate acum, nu mi se pare un pret rau mai ales ca masina are km foarte putini si ceva dotari (scaune confort, navi mare, etc.).
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde si cati km faci anual.
    Daca faci 70-80.000, lasa multitronicul, indiferent cat e de intretinuta masina.
    Daca faci 10-15.000, atunci este o optiune.
     
  16. Maddoxct 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 tfsi 2012
    Va salut domnilor,

    Doresc sa achizitionez un C7 bitdi din 2016-2018.
    Am citit multe despre ele, am ajuns la concluzia ca este cel mai fiabil motor diesel si as avea cateva intrebari:
    1. Care este diferenta tehnica, avantaje si dezavantaje dintre 320cp si 326cp? Sunt anumite coduri de motor pe care ar trebui sa le evit?
    2. Cutia zf8hp este prezenta pe ambele modele exclusiv? Nu as vrea sa ma trezesc cumparand un Stronic
    3. La ce ar trebui sa fiu cel mai atent in momentul cand testez masina?
    Masina as vrea sa o iau din Germania, maxim 125k km. Pe la noi sunt f rare anunturile. Am un buget de 35k euro.
     
  17. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    1. Not much.. aproape la fel. A mea de exemplu este de 320cp si pe dyno am scos 327. Alte competition au scos 321 desi trebuiau sa aiba 326. Din ce stiu e si diferenta de cod motor, 320 [CVUA] si 326 [CVUB] dar nu cred sa fie diferente notabile intre ele.
    2. ZF8HP este pe ambele, categoric.
    3. Eu am luat-o de la reprezentanta fara test si avea 170k si n-am avut si n-am nici o problema. Nu stiu ce sfat sa-ti dau aici, in principiu daca a fost servisata corect n-ai de ce sa te ingrijorezi. Bugetul pare in regula pt motorul asta si dotari.

    Alege audi-boerse.de si cauta pe acolo ceva, sigur gasesti.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Maddoxct Nu e nici o diferenta d.p.d.v tehnic.
    Ai 8HP Tiptronic cu convertizor pe ambele.
    Convertizorul o sa inceapa sa dea semne de oboseala pe la 250-300.000 km (viata acestuia fiind influentata de faptul daca resoftezi sau nu masina si daca respectiv sau nu intervalul de schimb al uleiului).

    @Ionut Stancu Irelevant, nici un Dyno nu este exact.
    Fa 5 Dyno in 5 zile cu masina ta si o sa ai 5 rezultate diferite.
     
  19. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Evident ca ai dreptate.
    Eu am comparat 3 masini BiTdi care au facut soft in aceeasi zi, in acelasi loc, in [aproape] aceleasi conditii (temperatura a crescut spre a doua parte a zilei). Si am comparat cel mai bun rezultat al fiecarei masini din acea zi. Am vrut doar sa subliniez faptul ca diferenta aceea de 6cp intre ele este nesemnificativa :)
     
  20. Maddoxct 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 tfsi 2012
    @Ionut Stancu @audi66 multumesc.
    De asemenea, aveti idee daca in COC sunt agreate jantele pe 20" ? Vreau rotoarele:)
    Oricum nu ma grabesc, vreau un Avant, daytona grey, volan 3 spite scaune non scoica si multe altele. Daca fac pasul la masina asta, o voi lua exact cum imi place
     

Distribuie pagina asta