1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achiziție A7

Discuție în 'Audi A7' creată de MARRIUS24, 28 Iul 2012.

  1. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    De 14.000, iti iei C6 bine dotat, cu km putini si reali, tot 3.0tdi si iti raman mai multi bani in buzunar si iei o mașina wow, nu o căzătură. Da, o mașină ca cea din anunț nu merită luată nici dacă e 10.000 pentru că pentru a o aduce la un nivel acceptabil mecanic+ estetic te costa peste 5000€.
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Un C6 de 14k ar trebui sa fie cu 30.000 de km reali...
     
  3. audi66

    audi66 Banned

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Eu am zis de masina respectiva ca nu face mai mult, fix din cauza faptului ca 90% din dotari erau imaginare si km “nu se stie” cat.
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV; Touareg 7P V6 245HP CRCA
    @bx3m lasa deoparte ce a luat x sau y asta nu iti da nici o certitudine ca si la tine se aplica aceeasi ecuatie.

    Cand colegul nostru spunea sa nu iti iei masina de toti banii spunea foarte bine, ce nu ai inteles tu este faptul ca niciodata nu a spus sa cauti/cumperi masini ieftine ba din contra a spus foarte clar si nu numai el ci multi altii : plateste pretul corect!

    Invatati sa digerati corect informatiile citite si nu extrageti din contex doar ce va convine.

    Intrebi de pretul corect, pai asta depinde de multe variabile, km, dotari, intretinere....tu am vazut ca tragi o linie simpla...a este an 2011 are deja 10 ani este vechi bla bla...nu merita decat 14k, total gresit....

    Atata timp cat in De gasesti A7 peste 200k km si la +20k e nu iti trezeste un semn de intrebare?

    Dpmdv masina ce o cauti tu, din cate am inteles eu cam ce asteptari ai de la ea se invarte undeva la 17k e.

    Bafta
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    O masina isi merita banii (sau nu) doar atunci cand o verifici si e in regula. Am vazit si anunturi de 17-18k care "nu bat". Prezinta mai multa incredere anunturile unde descrierea este conforma cu pozele, dar pana nu ajungi sa vezi masina... Am gasit si anunturi unde pozele bat cu descrierea, dar la decodare VIN nu prea mai iese. Din punctul meu de vedere, nefiind un cunoscator asa cum e evident ca sunteti voi, eu va cer ajutorul in a identifica acele anunturi pentru care se merita deplasarea. Restul sunt doar presupuneri...
    @K3nT - ai perfecta dreptate, dar lasa-ma si pe mine sa visez :D am vazut pe unde sunt preturile la modelul asta, stiu ca e foarte probabil sa nu ajung sa o iau (acum, daca mai astept un an ma incadrez), dar, atata vreme cat nu o iau in momentul asta, mai visez. Oricum, situatia este complicata si la C7, multi "schimbaci"...
     
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Transilvania
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Platforma asta e destul de piperată la piese de schimb și crede-mă, dacă ai 'norocul' să găsești o mașină din asta 'parfum' de care zici, cei 2-3k E sunt pistol cu apă. 1k E e un compresor AC, un cap planetară 400E, un carenaj roata 100 E, o reparație la S-tronic +2k E, etc., și partea cea mai frumoasă e că le găsești doar OE.

    Dacă aș fi în locul tău m-aș orienta spre un A6 C6 allroad, nu îți complica inutil viața.
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Stiu ca e piperat... cat despre allroad vs normal, nu vad niciun avantaj. Da, arata mult mai bine, dar eu pana acum nu am gasit diferenta de pret in ceva anume. Pe de alta parte, C7 vs A7, desi nu cunosc atat de multe detalii, nu cred ca e vreo mare diferenta la intretinere, asa imi pare mie.
    Dar crede-ma, baiatul asta a prins o pomana, 95k de km certificati, masina luata de noua din RO de o gagica plina de bani, testata la Porsche Pipera, destule dotari... asta e exceptia care confirma regula, clar, si stiu ca nu pot exista 2 asemenea situatii.
     
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV; Touareg 7P V6 245HP CRCA
    @bx3m parerea mea este ca vrei sa te imbeti cu apa rece :) degeaba incercam sa te sfatuim ca tu ramai tot la parerea ta si oarecum est indreptatit, tu dai banii, nu noi.

    Iti urez succes, ai mare nevoie.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Asta e clar, din ce vad pe net, chiar ai nevoie de noroc sa gasesti o masina. Pe de alta parte, voi nu stiti sa va contraziceti? Eu am in echipa un om a carui datorie este sa ma/ne contrazica. Parerile opuse dau nastere ideilor creative. Da, sunt de parere ca se pot gasi masini bune la bani putini, dar nu e o regula. Pe de alta parte, daca nu va contrazic eu, atunci cine ?
    De cand am inceput sa caut masina, am observat urmatoarele:
    - mare parte din piata este compusa din "samsari" (desi definitia mea pentru "SAMSAR" este - acel individ care ia o masina cu probleme, stie de ele, si o vinde ca "fata mare"); chiar daca scrie proprietar, 100% functional, cand ajungi acolo nu e chiar asa
    - asta inseamna ca ei fac preturile; altfel, stam cu masinile la vanzare pana apare un pasionat care da ceva mai mult pe o masina curata
    - pe site-urile de pasionati parerea este ca masina respectiva valoreaza cat valoareaza, si sunt de acord cu asta; urmaresc si cluburile altor marci, si acolo e la fel, oamenii ajung sa isi ia o masina buna cu noroc, dar de cele mai multe ori tot de la schimbacii de masini
    - din pacate, aici nu am gasit o masina care sa imi covina, vorbind despre dotari, cel putin in momentul asta
    - da, noi aici din spatele tastaturii, nu putem decat sa ne dam cu parerea; ceea ce e la fata locului poate diferi, foarte putin sau extrem de mult, iar asta nu inseamna neaparat ca oamenii sunt rau intentionati. Cred ca undeva la 80% din proprietarii de Audi cred ca daca au o sigla Sline pe masina, masina aia e S-line. Asta nu e rea intentie, dar nu trebuie judecati, pentru ca nu se da niciun examen cand iti iei Audi, din care sa reiasa ca "meriti" masina... Iar asta e o realitate pe care trebuie sa o acceptam, zic eu...
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
  11. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Descrierea nu apartine masinii: Scaunele sunt S-line si au doar reglaj lombar electric, in rest sunt manuale. De suspensia pneumatica nu stiu ce sa zic, nu imi dau seama daca o are sau nu, dar oricum pe A7 nu exista modul "allroad" si probabil mai sunt si alte inadvertente pe care nu le-am observat la o prima vedere.
     
  12. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    bx3m cred ca cineva a facut un COPY/PASTE dintre cele doua anunturi. AUTOVIT.RO sau OLX.RO :):). Oricum eu sunt de parere ca daca nu ai nimic de ascuns la masina VINul si numarul de inmatriculare se pot publica fara probleme.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
  14. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    ce să zic să nu se repete toate acele sfaturi care sunt repetate:
    - mașinile bune se dau imediat - indiferent de preț
    - mașinile ok la preț mic se dau imediat (am vîndut b6-le în cateva ore și am avut peste 100 de apeluri și mesaje).
    - mașinile praf la pret mediu se dau greu
    - mașinile praf la pret mic se dau mai greu.

    revenind, refuz să cred că un a7 în mințile lui poate fi luat la preț de a4 (la nivel de an) da, un a4 bun din 2012-2014 stă la 12k-14k euro ușor.
     
    Mitiy apreciază asta.
  15. Razvan Tirlea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 6 hatchback,1.2 TSI 105 CP, 2012

Distribuie pagina asta