Spune-i sa inmatriculeze masina definitiv = permanent si dupa aia o cumperi. Ai gasit exact "galusca" ideala. Vai de capul tau daca la astfel de masini te uiti.
Salutare, As dori sa achizitionez un Audi A7 C8 - 286 CP( TDI) / 340 CP (TFSI). Puteti sa imi spuneti ce probleme ati avut ( motor, cutie, etc) si daca exista vreo recomandare in functie de motorizare ? Multumesc
Ai citit ceva, pe acest forum, despre motoarele diesel si benzina 3.0 tdi si TFSI la modelul tau (si nu numai) ? Nu ai citit regulamentul forumului unde se spune clar ca aici, pe acest forum, nu facem versus/comparatii si nu discutam despre comparatii intre motoare si modele diferite de Audi ? Intai te hotarasti ce motorizare vrei si pe urma atasezi link-uri cu anunturi daca tu nu te pricepi sa vezi dotarile, diferentele si altele. Atat timp cat iti permiti intretinerea NU conteaza cat costa reparatia si intretinerea oricarui model de Audi.
Va salut! I In viitorul apropiat urmeaza sa imi achizitionez un A7 cu o motorizare 3.0 TDI versiunea cu 204/245HP. Dispun de bani pana in 16.000Euro si din ce am vazut pe diferite site-uri din Germania, an 2011-2013 la 200.00-250000km. Lucrez in IT si dispun de o anumita suma de bani pentru neprevazute, doresc pana in acel pret pentru ca nu vreau sa intru in rate pentru ceva mai nou. V-as ruga sa imi spuneti cam pe ce dotari ar trebui sa ma axez si alte detalii importante???
@bobalex18 inteleg ca tie iti plac masinile noi pe bani multi, dar unii dintre noi au si alte preferinte. Eu am intrebat daca se poate discuta strict pe dotari si alte detalii importante, nu D-zeu cu mila ca nici alea din (2016) nu or´ fi mai breze! am avut a5 2015 2.0 tdi clean diesel 190hp si a avut si ea bubele ei asa ca scuteste-ma de comentarii de genul.
Darius, as verifica pernele de aer si amortizoarele spate (cele din fata sunt incluse in perne) pe un stand. Despre dotari...cat de multe. Eu as cauta cu scaune ventilate, faruri LED, soft close si trapa insa acestea cred ca depasesc deja bugetul.
@Azlat Mersii frumos de info! dotarile specificate de tine ar fi +- dar masina are multi km sau putini km si mai putine dotari, as alege a doua varianta. P.S.: Pareri pentru: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=366776009&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&gn=52249,+Eschweiler,+Nordrhein-Westfalen&grossPrice=true&isSearchRequest=true&ll=50.8235705,6.2636408&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=34&maxPrice=17000&minPrice=15000&pageNumber=1&rd=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=44c3f302-aa67-fbb2-82b9-1f349d47946f&ref=srp
Cred ca ai venit cu o atitudine putin nepotrivita. Ti-ai facut cont acum cateva zile, nu cred ca ai citit topicurile de achizitie (A6 si A7 impart motoare si dotari deci poti citi si toate cele cateva zeci de pagini din aria de A6 C7) si apoi sa ceri pareri, eu asta am facut cand m-am inscris. Si a fost bine pana acum si mi-am luat o masina buna cu parerile primite. Sa ii spui unui user "scuteste-ma" nu e tocmai potrivit asa ca nu-ti voi oferi prea multe informatii caci poate o sa ma "scutesti" si pe mine, ci doar atat: ai grija la ansamblul motor/cutie de pe modelul de 245cp - are probleme multe. In special S-Tronic-ul pica. Dar aceste info le gasesti peste tot si mai ales aici pe forum, trebuie doar sa citesti.
@Azlat Legat de dotari, cum ai zis si tu nu prea gasesti in banii astia, sau ar fi cu 300k km ceea ce nu e tocmai ok. Mai degraba as prefera acele pachete S-line decat head-upDisplay si nightvision pe care eu personal nu stiu cat de des le-as folosi si cu pernele de aer daca ar fi sa aibe o sa iau in considerare sfatul tau. Mersii! @Ionut Stancu Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar nici mie nu mi se pare normal ca la un "nou venit" sa i se raspunda cu totul altceva. Deja trecem in offtopic si nu cred ca este cazul.. ps. Legat de ce ai zis cu cei 245cp, ma gandesc ca, conteaza si cum a fost ingrijita si daca a avut multe launch control etc si ce tine de cutie nu am condus pana acum un S-tronic, doar un multitronic pe un A52015 190hp si si-a facut treaba foarte bine pana la 210k cand am vandut-o.
Cum a fost ingrijita e cam irelevant. De exemplu: -o pierdere de ulei care pentru unii poate fi banala, daca este intre motor si cutie te costa +500€ remedierea. -o alta banala pierdere de antigel, daca este in V-ul motorului, te va costa +500€ remedierea. -un banal zornait la pornirea motorului, schimbat distributie, te va costa +1500€. + multe altele … Chestii banale si nesimnificante la prima vedere, nu ? S-Tronicul e deja vestit pentru cateva probleme care pot aparea si la 100.000 km. Daca tu vrei sa “te imbeti cu apa rece”, e deja altceva. Dar, ai putea citi topicurile dedicate in loc sa astepti “un rezumat” de la noi.