1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A6 C6 (4F) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de sorinoco, 11 Noi 2007.

  1. sad 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    A6 2.7 TDI QUATTRO
    2.7 e CR. In cazul in care nu pui ulei specific pt PD (2.0tdi) , pa ax cu came ...
     
  2. ct98axi

    ct98axi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.7 diesel an 2006
    Salut si eu te sfatuiesc sa iti iei 2,7 pentru ca e un motor rezistent (frate geaman cu 3,0) ci cu putin "cip ":undwech:e avion.:yahoo:,apropo era sa uit (scapi si de problema schimbului de curele role etc.. pentru ca este identic cu cel de 3.0 pe lant.:hubbahubba:pentru "carcotasi"(adevarul este ca are o curelusa de la pompa de inalta si o rola .):nyah:
     
  3. lizardsxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4
    Audi A6 2.7 TDi Quattro Automat

    As dori sa stiu numai din gura posesorilor ce parere au despre aceasta masina ?
    -fiabilitate
    -eventuale probleme
    -costuri intretinere
    -consum
    Ce sa aleg cutie automata sau manuala ?
     
  4. clausspac

    clausspac 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    AUDI A6 2.7 TDI QUATTRO 220 hp
    Iti recomand cutia tiptronic pe a6 2.7 si daca se poate si quattro.vei ramane uimit de ce poate face masina asta.bafta:beerchug:
     
  5. VXT 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2008
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2.7
    ulei

    Salut.spune-mi te rog ce fel de ulei ar fi bun pentru un motor de 2.7 tdi....Eu a, schimbat uleiu si cred ca am o problema.....a doua zi dupa ce am facut schimbul a aparut o bataie la motor......(la pornire,pentru cateva secunde) , asta numa dimineata sau cand sta masina mai mult de 2 ore.uleiul care l-am bagat e Castrol Long Life III 5W 30, 504 00/ 507 00.
     
  6. Cristian Popescu

    Cristian Popescu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    A6 2.7 TDI
    Salut

    Eu am 2.7 TDI si am schimbat si eu uleiul,am pus Mobile1 5w30,504 00/ 507 00.
    no problemoo!!! Poate mai trebuie sa ai putina rabdare sa lucreze si motorul,de nu,mergi inapoi!
     
    Ultima editare: 7 Noi 2008
  7. Oby One 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Urmeaza Audi A6
    Sfat achizitie Audi A6

    Acesta este primul meu post pe acest forum si daca nu am postat in sectiunea potrivita va rog sa ma imi mutati threadul acolo unde ii este locul.

    Doresc sa cumpar din Germania in urmatoarele cateva saptamani un Audi A6 din 2005-2006 si mai am inca cateva intrebari la care nu am gasit inca raspuns.

    Sper sa pot apela la experienta voastra si sa ma lamuresc de cat mai multe lucruri inainte sa plec sa imi cumpar masina.

    Intentionez sa imi cumpar un Audi A6 de 2.0l Diesel, cutie manuala, <120.000 Km.

    1.Din cate am inteles MMI ul nu citeste discuri cu Mp3 uri by default. Pentru citirea lor este necesar ce upgrade?( se poate doar un upgrade de soft?)
    Este imposibila redarea mp3 urilor la orice versiune de MMI ? ( basic, basic plus, high) ?

    2.Cand display ul MMI ului este color ? Doar la MMI High ?

    3.Ce diferente sunt intre Navi si Navi plus?
    Pe site la Audi scrie ceva de ecran mai mare si color dar aceasta explicatie nu ma multumeste deoarece pot avea ecran mare si color si la o versiune de MMI high .. nu ?

    4.Exista diferente intre modelele de Audi A6 produse in anii 2005-2006-2007 ?
    Nu am reusit sa imi dau seama daca exista vre-un facelift intre acest ani sau difera ceva mecanic semnificativ.

    5.Exista mai multe linii de dotari de Audi A6?
    Asa cum sunt la Logan ( prestige , preferance, laureate)...
    Intreb asta pentru ca am vazut in poze ca bordul arata diferit intre anumite masini si nu stiu daca exista o versiune basic ptr toata lumea la care fiecare isi adauga ce dotari vrea, sau exista linii pre-echipate cu dotarile respective.

    6. Cand citesc pe mobile.de ca masina are Immobilizer, ar trebui sa inteleg ca are alarma originala de la Audi ?
    E buna de ceva? sau trebuie pusa alta odata ce ajung in .Ro ?

    7.Am tot vazut oferite spre vanzare modele de audi A6 S sau Se
    Daca despre S am vazut ca e linia Sport.... despre Se nu am gasit nimic.
    Deci ce inseamna acel SE ?

    8.Imi doresc tare mult ecran color ( si in consecinta mmi high).Daca gasesc o masina foarte buna si nu are decat mmi basic-plus. Merita sa o cumpar si sa achizitionez dupa aia MMI high ? sau sa imi caut din prima doar masina cu MMI High.


    Probabil mai sunt multe intrebari si neclaritati dar acum e aproape ora 5:00 iar eu am citit in ultimile ore doar despre Audi A6 si in 2-3 ore ma trezesc sa ma duc la serviciu.Asa ca astept cu nerabdare raspunsurile voastre.
    Multumesc.
     
  8. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Salut. Nu o sa vin cu prea multe sugestii despre motor , poate imi sar colegii in cap. Daca alegi motorul de 2.0 ia-l macar cu cutie multitronic nu manuala. Alte alegeri ar mai fi 2.0TFSI sau 2.7 TDI.

    1. Update de soft se face la unitatea cd-changer dar nu o face capabila sa citeasca MP3. Sper sa nu gresesesc dar numai de prin 2006-2007 se monteaza changer cu capabilitati de citit MP3. Exista solutii foarte bune aftermarket insa pentru asa ceva.

    2. Display color nu primesti decat la MMI basic plus = MMI High.

    3. Navi Plus merge doar cu display color.

    4.Cu siguranta ca exista. Mai putin de ordin estetic dar mai ales la piese care nu se vad.

    5. Si la AUDi exista multe linii de dotare insa dat fiind faptul ca aceste masini de cele mai multe ori sunt facute pe comanda nu poti spune cu exactitate ca are o linie proprie de dotare. Ele au un pret de baza , dupa care se adauga optiunile si in functie de ele iti rezulta si linia de dotare a masinii.

    6. Immo au toate audi A6 dar nu neaparat si alarma. Alarma este o dotare optionala. Iti recomand sa o iei cu alarma din fabrica. Daca totusi nu gasesti , mai nou se monteaza si pe A6, alarme la noi in Romania.

    7. Alea sunt la motorul 2.0 doar niste kituri estetice. In cel mai fericit caz sa aiba masina poate suspensie sport. Adevaratele S si S6 sunt pe motoarele grele pe benzina.

    8. No way nu face prostia asta. Cumpara masina care iti place si nu te gandi ca e asa usor sa faci acel retrofit.

    Succes.
     
  9. Oby One 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Urmeaza Audi A6
    Merci Gicu de raspuns.
    Nu o sa iti sara altii in cap caci caci sunt 100% sigur ca vreau diesel+cutie manuala.Daca masina o sa fie ok si o sa am bani si de 2.7 ...de ce nu.

    2. conform wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Multi_Media_Interface sunt 3 versiuni de MMI si anume
    MMI basic
    5-inch monochrome display (red and black)
    radio tuner (with RDS Traffic Programme (TP))
    single CD player

    MMI basic plus - all features of MMI basic, plus:
    DSP 10-speaker sound system
    ability to store (TIM) RDS Traffic Announcement messages (TA)

    MMI High- the features of MMI basic plus, and the addition of:
    7-inch 16:9 full-colour display
    6 CD Changer

    De aici eu inteleg ca si MMI basic plus are tot ecran monocrom.
    Deoarece am vazut relativ putine masini cu ecran color..... trebuie sa ma gandesc serios si la posibilitatea sa imi cumpar o masina cu MMI basic plus la care sa ii atasez ecranul color dupa.
    As vrea sa stiu la ce sa ma astept. Este asa o mare bataie de cap si un cost atat de mare incat sa trebuiasca sa ma feresc?
    Nu imi e frica sa muncesc la masina cat este necesar ca sa il schimb si cred ca gasesc usor ghiduri pe net ca sa inlocuiesc ecranul monocrom cu cel color.
    Nu prea inteleg ce modificari trebuie sa fac in masca bordului ca sa incapa ecranul mai mare de 16:9.
    Cred ca gasesc usor un ecran color de la dezmembrari ...de la o masina accidentata nu ?
    Trebuie oare schimbat doar ecranul sau si alte piese ??


    3.Deci singura difenta este ca Navi plus este color si probabil un pic mai detaliat din cauza ecranului mai mare nu ?
     
  10. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Nu cred sa trebuiasca schimbat numai ecranul. Sunt si alte piese in spatele lui care trebuiesc inlocuite. Sfatul meu este sa nu iei cu ecran mic monocrom.
     
  11. multitronic

    multitronic 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 TDI multitronic 2003
    bube...A6V6 2.5 TDI

    Ca recomandare, daca doresti sa fie modelul ala 2003-2004, caroseria aia fara unghiuri (preferata mea), cu motor 2.5 V6 TDI, cauta o transmisie multitronic si incearca sa gasesti unul din motoarele de 163 sau 180 CP. Tuning de la 155 la 200 e cam scump, doar din remapare(4-500 euro) nu iese asa mult, mai trebuiesc si alte componente upgradate. Despre bube, sa-ti spun din experienta proprie: ca o fi din cauza kilometrajului mare, din cauza ungerii insuficiente, utilizarii preponderent in oras, schimbului nu tocmai la termen al uleiului, m-am trezit ca la chiuloasa din dreapta s-au dus jumatate din tacheti si colbutori. Jumatate din ei si jumatate din grosimea lor. Motorul meu nu e un B..., nu sint din titaniu, impresionanta uzura. Greu de depistat vreun sunet straniu pentru ca e diesel, suna cumva, desi tocmai asta e grozav la V6-le astea. Vad ca toti incearca din rasputeri sa afle reteta perfecta a intretinerii premium la clasa economic. Da, multi avem masini sh, dar sunt convins ca solutia e planificarea cheltuielilor corecte de intretinere necesare masinii, si nu goana vesnica dupa solutia de compromis. Daca doresti sa o tii mai multi ani, studiaza cel putin acest forum, vei descoperi multe lucruri mici care dau zimbet mare atunci cind nu se intimpla...pentru ca au fost prevenite. Mult succes si putini bizoni in trafic!
     
  12. fat frumos

    fat frumos 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    Moscova
    Masina:
    A6 2006
    masina mea

    am un audi 2,7 2005 cu full pe ea.e cea mai criminala masina care exista.am avut toate modelele pina acum.ptr cine nu stie are consum de 5,2 afara si n oras intre 7 si 8,depinde cum mergi cu ea.ala de 2,0 daca o calci un pic o depaseste la consum cu mult.are cea mai fiabila cutie din lume.se da dupa sofer.eu merg si cu 40 la ora in treapta patru.deci uita de 2,0.pe deasupra 2,0 consuma ulei din fabrica.dimineata face galagie la motor.2,7 cind il pornesti la minus 10 grade nu se aude musca.e marfa...
     
  13. kempes

    kempes 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4 2.O TDI
    salutare 2.0 ptr A6 e mic dupa parerea mea... cel putin 2.7 daca nu 3.0 prinde cel mai bine,daca-s quatro si mai bine...am in familie un 525 de 177 cp si cand m-am dat cu a6 2.0 parca statea pe loc..la 2.7 parca-s la fel iar 3.0 quatro e altceva...acum up to you!!!!!
    Kem
     
  14. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    d'acord cu tine pana la un anumit punct.
    nici sa te claxoneze la semafor loganul 1.4 DCCIDC (nu stiu cum e exact:p) nu prea e placut...
     
  15. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    @ multitronic: omul e interesat de modelul nou de A6 ..deci cel fabricat dupa 2005 !
    cat despre motor de 2,5 TDI cu cutie multitornic nu exista decat unul si anume cel cu 155 cai !!! ATAT !

    @ Oby One: Legat de upgradeul de la ecran monocrom la cel color sa stii ca sunt diferente majore. Daca te uiti atent in poze, ecranul color este mai mare decat cel monocrom. Deci in momentul cand ai vrea sa faci schimbarea ar trebui sa "tai" din bord sau sa inlocuiesti ceva pe-acolo. Si asta-i doar o diferenta vizibila !!

    In plus mai sunt si functiile (butoanele) care cu alea ce faci ?
    Deci ori o iei cum o vrei ..ori o lasi asa. Sa stii ca daca faci un calcul daca vrei sa pui pe masina optiuni pe care nu le are din fabrica ..te costa aproape dublu acele optiuni puse dupa aia de tine !
    :thumbs-up:
     
  16. Oby One 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Urmeaza Audi A6
    Andrein... am mai citit si m-am calmat cu schimbatul mmi ului in MMi high.
    O sa imi caut masina doar cu MMI high.

    Mi se pare foarte ciudat ca la o masina asa de scumpa sa nu poti baga un disc cu mp3 uri.
    Cum sa il intreb pe dealer daca pot sau nu asculta Mp3 uri in masina cautata ? Se numeste in vre-un fel acest add-on ?
     
  17. Oby One 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Urmeaza Audi A6
    Vad ca nu pot sa dau edit.

    REvizia mare la Audi A6 se face la 120.000 Km ?
    Atunci se schimba si cureaua de distributie nu ?

    Ma gandeam sa iau masina peste 120.000 ca sa nu trebuiasca sa mai fac eu revizia.
    E o idee buna?
     
  18. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Daca o iei peste 120.000 km sa fii sigur ca e schimbata distributia,o stampila pe cartea service se poate pune si fara sa fie schimbata,asa ca mare grija.Bine ar fii si daca e peste 120.000 sau sub sa o schimbi tu sa stii ca e ok.;)
     
  19. Oby One 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Urmeaza Audi A6
    Banuiesc ca o sa ma coste ceva distractia asta aici...asa ca mai bine o iau deja schimbata de acolo.
    Plus ca ma simt mai relaxat sa stiu ca a avut toate cele trebuincioase schimbate intr-un service din germania.
     
  20. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Pe mine m-a costat undeva la 30 mil schimbul de distribuite si tranzmisie.
     

Distribuie pagina asta