1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Q3

Discuție în 'Audi Q3' creată de oldman, 26 Ian 2012.

  1. Madalin1988 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 2005
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Anunt de samsar prost sau nu stie ce vinde. Este full in capul lui in nici un caz masina. In plus mizeria aia de motor cuplat la cutia automata este cireasa de pe tort.
     
  3. sticksaint 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    q3, 20 TSI, 2013
  4. DSF

    DSF 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    7 ani, euro 5, faruri cu lumanari, ce ti se pare ieftin.
     
  5. boanta robert 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2020
    Locație:
    eforie sud
    Masina:
    audi q3
  6. Olteanu Andrei

    Olteanu Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Q3, 2L, 2012
    Salutare!, sunt Andrei si sunt nou pe forum, si nou cand vine vorba de masini, stiu una alta dar nu-s mecanic.

    M-am gandit sa va impartasesc experienta mea in achizitia unui Audi Q3, adus recent din Germania. Anul masini 2012. Specificatiile masinii sunt motor 2 l, cutie automata, Quattro, 177 cp. Sunt curios daca situatiile pe care le voi prezenta puteau fi evitate. Si da, cumparand o masina noua faci asta, nu discutam exceptii. De asemenea nu voi discuta costuri, stiu ca difera si stiu ca iti asumi ce-ti cumperi.

    Mai exact doresc sa va spun de problemele pe care le poate intalni cineva in urma achizitiei. Masina avea 280.000 km si din cate am inteles de la mecanicul ce mi-a adus-o ca putea sa mi-o aduca la 170.000. Nedumerit, l-am intrebat ce inseamna asta. Mi-a spus ca majoritatea masinilor aduse de pe dincolo sunt verificate la cati km se opresc serviceurile in reprezentanta. A mea acolo s-a oprit. Deci putea sa imi dea inapoi 110.000 km fara nici o consecinta, decat morala. Chiar m-a intrebat de ce nu ii fac asta in Romania, ca na...am s-o vand si eu la un moment dat. Am trecut cu ochii aceste comentarii, mi-am dat sema ca omul e pe sustache' si ca probabil trebuie sa merg cu masina la un service sau macar la alt mecanic.

    Mi-a schimbat ceea ce am inteles ca se schimba in general, curea distributie (ContiTech), ulei (Liqui Molly), filtre...foarte multe filtre, dar e de inteles, baterie (Banner).

    Masina a venit cu o eroare in bord, senzorul de faruri era defect. O problema minora am zis, asa ca am ignorat-o. Povestind cu un prieten mecanic, m-a convins ca e o idee buna sa-l schimb totusi, asa ca am mers la el, mi-a facut o diagnoza la masina. Am experimentat emotii mixte in urma ei.
    S-a uitat la esapament care era cam negru, intr-adevar...aparent e un simptom la cateva cauze - EGR defect sau Filtru de particule infundat. Asa a zis el, eu nu ma pricep. Din fericire a fost EGR-ul. Asa ca am schimbat ansamblul - Racitor EGR, corp clapeta acceleratie, garnituri si senzorul de reglaj far, o bieleta care era blocata si au taiat-o cu flexul...
    Cand am mers sa ridic masina de la service, mi-au dat o veste interesanta. Curge incet ulei din cutia de viteze, ceva simeringuri uzate. Nu au piesa pe stoc, trebuie sa revin. Uleiul in cutie e e normal, deocamdata. Alte emotii mixte si intrebarea daca puteau fi evitate toate asta, daca am eu ghinion sau daca asa e viata.
    De asemenea, la un drum prin Romania, am luat o piatra in parbriz, mi-a facut un bullseye asa ca am mers la cineva care repara treaba asta. Am descoperit ca parbrizul nu e original Audi, dar ca nu-mi recomanda schimbarea lui pentru ca e o treaba delicata, de precizie si ca e cu riscuri ulterioare.

    Cand am vrut sa ma reprogramez nu mai aveau locuri asa ca am mers la un amic mecanic ce lucrase la BMW, ii place ce face si lucreaza meticulos si curat. S-a uitat la masina, s-a uitat la cureaua de distributie si mi-a zis ca e prost pusa. "Are o linie de uzura pe mijloc si ceva nu e ok, asa ca o reschimbam, ai parcurs doar10.000 km si nu e normal asa ceva." De asemenea va schimba uleiul in cutie si va verifica din nou de unde curge. Masina e in service acum, voi posta un update cu concluziile mecanicului.

    Bun intrebarea mea este, la ce probleme m-as mai putea astepta si cum vi se pare experienta de pana acum.
    Sunt bune si criticile, atata timp cat sunt constructive si duc undeva. De asemenea sper sa vi se para utila aceasta postare si sa invatati ceva din experienta mea.

    Numa' bine!
     
    Horatius apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai cumparat o masina de 8-9 ani, este normal.

    Vrei problem-free, cumperi noua.
     
    Horatius și Bogdan123 apreciază asta.
  8. Horatius

    Horatius 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Perfect normal la o masina second. Eu am patitt-o chiar daca am respectat cele 2 reguli de baza la achizitia unei masini, verificare km si starea tehnica. Ciobanul care mi-a verificat-o, de altfel laudat de o cunostinta, a vazut doar un amortizor uzat, eu schimband ulterior jumatate de masina.
     
    Olteanu Andrei apreciază asta.

Distribuie pagina asta