1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie TT Mk2 8J - discutii diverse

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de alias, 9 Mai 2008.

  1. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    spre deosebire de tine eu detin ambele motorizari , tu vorbesti din ce ai citit , eu vorbesc despre cum se comporta masinile in realitate .
    Practica bate teoria , pana nu testezi ambele masini abtine-te sa iti dai cu parerea la cea ce am spus eu .
    Spune-ti parerea dar nu incerca sa discreditezi pe altii pt ca ai citit tu pe net niste date tehnice , in realitate treaba sta altfel . Si pt cultura ta generala carfolio este cunoscut pt ca are multe date tehnice eronate .
    Si masina sta ff bine pe serpentine si e ff bine pt ca este mica se poate controla foarte bine mai ales daca are Quattro , poate in cazul tau un A8 iti da o senzatie de siguranta pe serpentine sau o masina de teren , din cate stiu eu masinile sport stau cel mai bine pe curbe , si in ultima perioada foarte multe masini sport sunt dotate cu sisteme de tractiune integrala si nimeni nu s-a gandit ca le au pt a urca la munte pe zapada sau sa mearga pe ploaie ;)
     
    Ultima editare: 27 Sep 2009
  2. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    @predator(baiatu cu practica) incerc sa iti raspund pe rand:

    1. de unde pana unde ai ramas tu cu impresia ca nu am testat ambele modele? pana una alta am de vreo 30.000 km un tt 2.0 tfsi...deci cred ca am o parere destul de in masura cat sa nu vorbesc fara sa stiu

    2. mai citeste, mai studiaza, mai testeaza daca nu crezi si ai sa ajungi la concluzia ca un motor turbo are cuplul mult mai jos decat un motor aspirat ;)

    3. nu prea inteleg cum detii tu ambele motorizari...vad ca ai avatar un tt mk1 3.2 si deci sa inteleg ca nu ai fost multumit si ti-ai cumparat un tt mk2 2.0 tfsi? sau cum?
     
  3. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    citeste mai atent ce am scris , du-te si studiaza tu in continuare ,trage concluzi si nu te mai baga in seama cu mine , deja nu imi place tonul cu care mi te adresezi si nu am nevoie sa intru in polemici pe internet
     
    Ultima editare: 28 Sep 2009
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    dragilor, DonHacker a cerut o parere si vad ca a fost de ajuns ca voi doi sa va luati la cearta.

    era mult mai simplu sa puneti + si - din punctul fiecaruia de vedere si gata. nu are rost sa va agasati verbal aici pe forum.

    2.0TFSI si 3.2 NA sunt 2 motoare diferite cu rezerve de putere distincte.
    eu unul sunt pentru turbo si de ce? pentru ca are o rezerva de putere mult mai mare fata de un 3.2V6
    cu un chiptuning depasesc 3.2V6 la putere si performante, asta se stie.

    De ce as alege un 3.2? poate doar pentru sunetul motorului, poate pentru faptul ca trage liniar...
    De ce nu as alege 3.2? pentru ca are un consum mai mare decat 2.0T, pentru ca pretul asigurarilor si a impozitelor este mai mare si pentru ca masina este automat mai greoaie.

    De ce as lua 2.tfsi? pt ca are un consum rezonabil, pentru ca este un motor potent si cu investitii minime poti ridica puterea nepunand in pericol viata motorului. masina asta este capabila de 270CP fara dureri de cap.
    De ce nu as lua 2.0tfsi? pentru ca mi-e frica sa nu-i pice turbina...dar de ce ar pica? cu alte cuvinte nu am motive sa nu iau un 2.0Tfsi
     
  5. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    ..tare de tot replica ta cu privire la 2.0TFSI:):)
    de acord cu tine:o:
     
  6. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    eu mi-am spus parerea omul a vrut sa arate ca stie el tot , in fine nu vreau eu sa ii schimb gandirea pt mine e un subiect incheiat , la capitolul conum te contrazic , pt ca am un A3 2.0T Dsg si consuma la fel ca un V6 Dsg , ar fi diferenta de consum in cazul cutiilor manuale unde ai avea dreptate pt ca un V6 manual ar consuma mult mai mult
    acum depinde de gusturi , pana mai anul trecut eram un mare fan turbo , aveam un volvo S60R AWD de 300cp stock care scotea 5.7 sec 0-100 km ,
    si nu credeam ca imi v-a place un motor aspirat , dar exista o veche vorba "nu spune ca nu iti place pana nu incerci " , audi TT 3.2 care il am acum nu are performantele masinii precedente dar un motor mare iti da alte senzatii .
    si eu ma gandesc altfel daca tot isi ia o masina care este destul de scumpa tinand cont de criza actuala , cel mai bine pt el ar fi sa le incerce abele motorizari
    Sunt de parere ca atunci cand iti iei o masina sport nu te mai gandesti la cosum . Adi ai un S3 , cred ca stii ca atunci cand apesi pedala si te dai la ea ajunge undeva la 16-18 consumul mediu iar daca dai sa vezi consumul instant vezi numai 20-30% , cine vrea sa faca economie la impozit , consum , asigurari etc , nu cred ca un motor 2.0t sau un v6 sunt o alegere buna
    Nu cred ca exista cineva care sa aibe o masina sport sau cu valente sportive si merge cu ea la consum toata ziua ca sa scoata un consum de 12%
    Aceasta e parerea mea personala , fiecare procedeaza cum crede ca e mai bine si e pacat ca la noi pe forumuri cum zici ceva care nu e pe placul unui individ imediat se cauta un sambure de scandal
     
  7. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Predator...in mare, iti dau dreptate. Insa intre cele 2 motorizari, as alege clar 2.0 TFSi. Daca mai este combinat acest motor cu o transmisie S-tronic, este minunat! Avantajele le-a enumerat Adi...(si nu sunt toate...)
    Apropo de impozite, la 2.0 este 180 RON, la un 3.0 este 1080 RON iar la 3.2 cred ca va fi undeva la 20 bete...iar consumul, oricum e mai mare la 3.2...
     
  8. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    singurul lucru care nu imi place la 20T este zgomotul injectiei directe se aseamana cu un motor diesel :)) , in rest nu am ce sa ii reprosez , fiecare cu gustul lui , dar daca ambele motorizari sunt dotate cu S-tronic consumul este foarte apropiat
     
  9. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Nu uita ca un TT 2.0 MKII este egal cu TT-ul tau MKI 3.2, iar pe circuite, putin putin mai rapid... Iar la un 2.0, cu 3000 euro, il duci la 275cp la un tunner bun (stage II) si ii rade in fata unui 3.2 din aceeasi generatie...
    Mergi clar pe 2.0 TFSI.
     
  10. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Tu esti fan turbo eu sunt fan motoare mari fiecare cu placerea lui, tuningul nu isi are rostul ca la 5000 euro iei sistemul HGP turbo 460 cp pt 3.2 si razi de toata lumea , deja vorbim de modificari iar discutia se referea la motoare stock , cred ca omul a vazut +/- fiecarui motor si sa speram ca parerile noastre l-au ajutat in luarea unei decizii
    o seara buna
     
  11. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Sunt fan motoare mari si turbo! :) (sau supercharged) Eu de kit-ul de care zici tu,pentru MKII sub 15000 euro nu am auzit... Oricum, omul are destle date sa aleaga acum. Asteptam un raspuns si in legatura cu aceasta. Bafta!
     
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Predator, stiu ce inseamna consum iar masina mea cu peste 250 Cp consuma 13 in oras si 9 afara. iar daca ma dau la ea, orice i-as face nu sare de 16.
    consumul instant este o oscilatie egala cu zero barat. e doar info de fun...si cred ca stii si tu asta..
    cat despre HGP, numai daca ai intra la ei pe site ai vedea ca doar Kitul costa 14k de euro...nu mai zic montaj, dus masina in germania etc...

    gorobete chiar a exagerat cu cei 3000 de euro...se poate modiica si cu mai putin :)

    3.2 este doar pentru cei care isi doresc asa ceva in mod expres (si nu se gandeste la alte motorizari)
    dar pt cineva care pune in balanta 2.0tfsi si 3.2.....clar va merge motorul turbo
     
  13. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Un stage II despre care vorbeam eu, te duce la 270-272cp si inseamna evacuare completa cu tot cu catalizator, adica 2000 euro indiferent ce algei, Milltek sau Supersprint, un soft decent 600-800 euro(revo sau superchips), iar daca ii mai pui si o admisie ( EVOms sau Carbonio) care te costa 400 euro, vei avea clar 280cp si 400nm. Deci fara 3000 euro nu iesi. Iar daca mergi pe varianta unei firme mai cunoscute si care ofera si garantie (MTM, SKN, ABT), atunci te costa de la 4000 la 5000 euro.
    Iar la cosum, acesta iti va scadea macar cu 10%. Va fi exact in valorile enumerate de Adi. Si nu iti spun ce senzatie ai cand iei pe banda rulanta 3.0 TDI-uri sau 3.2-uri...
     
    Ultima editare: 29 Sep 2009
  14. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    Sunt de acceeashi parere cu tine. Prefer un motor turbo avand posibilitatile de modificare mult mai mari shi mai putin costisitoare. Daca ar fi fost si motorul de 2.0 cu tractiune integrala ar fi fost ideal.. dar in situatia asta nu este cazul
     
  15. DonHacker 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    HOradea
    Masina:
    -
    Va multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.


    Deci se pare ca 3.2 a iesit din discutie si a ramas un TT 2.0 TFSI cu 3000 km (cel de la inceputul topicului) cutie manuala , iar celalalt e un TT 2.0 TFSI cu vreo 23.000 km si S-Tronic.Pretul e acelasi la ambele masini.Am auzit numai lucruri bune despre S-Tronic,merita ales cel cu 23.000 km si S-Tronic ? ;)

    O seara placuta tuturor ! :icon_thumright:
     
  16. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    se merita S-Tronic clar! doar ca trebuie sa te astepti ca o cutie automatica nuy o sa fie niciodata la fel de fiabila ca una manuala!asa ca daca ai de gand sa faci ceva km cu masina si sa o pastrezi eu zic ca manuala te scuteste de ceva batai de cap. :)
     
  17. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    Asta depinde mult de tine in functie de ce vrei. Io am stronic la tt-u meu de un an si nu am nici o problema cu ea. Avantajul este k nu mai ai probleme gen sa schimbi ambreiaju dak se patineaza sau ceva... da asta depinde mult shi de stilul tau de condus.
     
  18. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Never ever nu va fi o cutie manuala mai fiabila ca una cu dublu ambreiaj. (punct)
     
  19. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    eu n-as baga mana in foc pt cutia cu dublu ambreiaj.
    mai degraba as considera stilul de condus.

    sunt masini pe strada care functioneaza de 50 de ani cu cutie manuala..sa vedem daca peste 40 de ani S-tronic o sa fie la fel de fiabila si atunci punem punct! :)

    pt mine la o masina sport, cutia manuala face toti banii...asta daca nu cumva are vreo 700nm...
     
  20. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Daca vorbim de o masina sport, sau cu veleitati sport, sunt curios in 40 de ani, de cate ori va avea schimbat ambreiajul... Eu am masina cu Tiptronic si are 350k km, si merge cutia ca in prima zi... La manuala, nu am avut aceleasi experiente... (nu eu am facut acei km)
     

Distribuie pagina asta