1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de silviubb, 13 Ian 2008.

  1. Error 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 1999
    Audi A4, AFN, 1996

    Audi A4, AFN, 1996, 110cp, 1.9tdi.

    Salut!

    Ma ajutati si pe mine cu cateva info-uri va rog?

    Care ar fi consumul mixt la mers 50% extra urban(~120km/h) si 50% urban(schimbat pana in 2.600rpm).

    Modelul din 1996 are tabla galvanizata?

    Multumesc anticipat!
     
    Ultima editare: 8 Sep 2015
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Error fa un efort si citeste acest topic integral unde ti-am mutta mesajul si unde trebuia sa scrii.
    Te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Te "lovesc" și eu.
    Tu vrei să îți cumperi diesel și întrebi de consum? Dacă vrei cel mai bun consum, ia-ti bicicletă. Serios.
    Da, tablă e galvanizată.
    Și apropo, consumul ală mixt diferă de la șofer la șofer chiar dacă amândoi schimbăm la 2700 rpm, respectiv de la trafic la trafic. Așadar astfel de întrebări nu au un răspuns clar.
     
  4. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    Ah mama ei de treaba romaneasca.Teoria ca teoria da....praftica te omoara.Eu zic ca pentru mesajele haioase sa dam...like-uri.
     
  5. adrian07ch

    adrian07ch 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Paris, F
    Masina:
    Audi A6 C6 2009 2.0 Tdi CAGB / Audi A4 B5 1.9 Tdi 1Z
    Am 6% cu A4 Avant 1.9 TDI 110 AFN. Asta tinand cont si de faptul ca i-am crescut un pic cantitatea injectata din pompa. Deci nu e rau deloc. La drum intins, pana in 120 Km/h consuma sub 5.5. Chiar si in oras trebe sa ii dai bine ca sa ia peste 6.5. Eu nu-mi amintesc sa-mi fi aratat vreodata consum mai mare de 6.5. Astea sunt date din computerul de bord, cat fac cu un plin nu am calculat.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Totul ok până la consumul în oraș. Consumul e mai mare decât zici - nu mai crede ce zice bc-ul. Am avut și 1Z și AFN și știu ce zic. Și dacă calculam consumul de Paris... mai bine iei metroul. Sau un scooter, ca și așa aia sunt nebuni pe acolo cu scooterele.
    Apropo, în semnătura ta nu ai AFN
     
  7. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    Pe BC imi arata un consum de 5,7-5,8 ,dar km parcursi da efectiv BC -ul de gol.Nu e tocmai real consumul dat de BC.Ex: am bagat 40 l cand eram pe rosu si am facut 650 km.
     
  8. georgecrisan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2015
    Locație:
    Alba-Iulia
    Masina:
    A4, 1.9TDI, AJM, 2001
    Buna seara,
    M-ar interesa sa imi cumpar un audi A4 B5 pe benzina si sa ii montez GPL. Masina vreau sa o aduc din Germania fiind motor mare taxa ar fi cam mare. Pot sa o inscriu direct cu omologare pe GPL si sa platesc o taxa mai mica ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2015
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate face ce vrei tu. Masina se inmatriculeaza conform actelor adica conform noxelor emise de motorul pe benzina. S-a mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum.
     
  10. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Inmatriculare bulgaria si nu mai ai treaba.
     
  11. Stuke 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    x12xe
    Salutari,

    Sunt interesat sa acizitionez un audi A4 B5 si vreau daca se poate cateva sfaturi in legatura cu probelmele pe care pot sa le depistez la cumparare si care sunt mai grave. Am gasit deja o masina care vreau sa ma duc sa o vad dar problema este ca e din alt judet si vreau sa ma duc cu temele facute daca tot bat cateva sute de KM. Masina este un A4 B5 din 1995 combi, motor 1.8t (banuiesc ca este un AJL), clima..bal bla bla si etc. Vanzatorul zice ca are 227.500 km si mi se par foarte putini, masluiti. Din poze pare sa nu aiba vreun martor aprins in bord...dar vreau sa stiu exact la ce sa fiu atent cand o sa vad masina. O sa merg sa ii fac si un test dar pana acolo vreau sa fiu sigur ca nu imi iau vreo teapa.
     
  12. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Nu stiu eu sa fie 1.8 AJL... poate ADR... AJM este un motor diesel de 1.9 de 131 cp fabricat intre 2000 si 2002. Poate, daca ne arati si noua anuntul, poate, te putem consilia... La ce sa fii atent... turbina... Daca un coleg cu 1.8T te poate sfatui mai bine ;)
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Stuke, banuiesti gresit:
    - AJL s-a fabricat din 1997 in sus si are 180 cp. Si nu e tocmai usor de gasit.
    - banuiala ta ar trebui sa fie AEB, care are 150 cp si care e SINGURUL motor 1.8T fabricat in primii 2 ani de fabricatie ai B5-ului.


    Coco, o corectie:
    - AJM este de 116 cai
    - s-a fabricat de la sfarsitul anilor 1999 pana in februarie 2001 cand s-a incheiat fabricarea modelului B5.
    Apropo, ca si cultura generala, la B6 s-a inceput productia din septembrie 2000.
    Din acest motiv nu exista AJM fabricat pe A4 in 2002, pentru ca pe B6 nu s-a montat deloc motorul asta si B5-ul a iesit din productie la inceputul lui 2001.
     
  14. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002

    Ii poti cere vanzatorului zeci de poze interior exterior, eu cand am luat B6-le l-am pus pe vanzator sa imi filmeze pornirea motorului la rece abia dupa aia m-am hotarat daca ma duc sa o vad sau nu, si daca m-am dus am facut si online o programare la un service no name din orasul lui fara a-i prezenta vanzatorului denumirea service'ului (sigur a fost instiintat si a fost de acord telefonic ca vom merge pe verificare in service) s-a facut testare erori parametri motor +verificare rampa.

    Abia dupa toti pasii am decis daca cumpar sau nu.
     
  15. Stuke 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    x12xe
    Salutari, masina este in 1997 am scris gresit din viteza. De Probleme la turbina pot sa imi dau seama, am mai achizitionat cateva masini si in mare ma descurc cu o verificare vizuala de baza. O sa ii fac si o programare la un service cu care colaborez si stiu ca nu o sa ma minta. Ma interesa sa stiu chestiile marunte care ma pot costa mult, de exemplu daca relantiul nu sta la 800 rpm si sta la 950 rpm e vreo problema grava, sau daca scade mult turatia motorului cand virez pe loc poate sa indice o problema cu servodirectia? sau cum se comporta cand pompa de servo e pe duca?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2015
  16. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Multumesc mult de lectura Ovidiu :friends:
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Stuke, dar tu esti constient ca cumperi o masina de 18-19 ani?
    Servodirectia o simti si o auzi daca are vreo problema. Si nu e atat de scumpa reparatia la ce cade pe servo la B5.
    Daca relantiul nu sta fix poate inseamna o clapeta murdara, ceea ce e chiar ceva normal si simplu de rezolvat.
    Uita-te la caroserie, reparatia COSTA mai mult decat motorul cu totul.
     
  18. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Stuke, eu unu te-as sfatui sa cauti o masina care sa nu fii fost lovita si sa fii fost ingrijita de fostul proprietar . Orienteazate spre masina fara turbo cum a spus si colegu Ovidiu masinile astea au 18 - 20 de ani si de inlocuit o turbina e cam scump . Acum e alegerea ta la ce tip de motor vrei fie el diesel sau benzina. Dar tine cont de un lucru: Un b5 bun si intretinut incepe cam de la 2500 de euro ce gasesti sub banuti astia sunt cam cazute . Pot sa inti confirme colegi de forum . Asa ca fii atent la orice detaliiu la masina poate sa fie frumoasa si sa aibe multe bube .
     
  19. Stuke 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    x12xe
    Sunt perfect conștient ca este o mașină veche. Din 97 și până acum....sunt foarte mulți ani pentru o mașină. Ma tentează acest model de audi pentru ca este ieftin, foarte ieftin pentru dotările ei, relativ ușor de întreținut și are destul de multă putere chiar și în comparație cu o mașină modernă. Prețul mașinii este de 1500 euro, cică are taxă plătită și merge bine etc(spusele vânzătorului). I-am cerut pe mail scanata chitanță sau adeverință anaf cât mai recenta. În funcție de ce îmi trimite mă voi hotăra dacă plec după ea sau nu.
     
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Pretul nu e rau DACA masina e in mintile ei. Daca ai un link cu anuntul de vanzare poti sa il postezi aici sa vedem si noi ce vrei sa cumperi. Unii colegi de pe forum chiar au ochii formati in a depista eventualele defecte ascunse de proprietar. Intretinerea modelului asta e chiar acceptabila din punct de vedere al costului pieselor. Eventualele defecte la motor sau alte anexe se pot rezolva relativ ieftin. Dupa parerea mea incearca sa ramai la ceva turbo. Benzina aspirata este ok , am avut 1.8, dar ce ofera turbo, benzina sau diesel, e ceva impresionant daca ti cont de cati ani are masina.
     

Distribuie pagina asta