1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum combustibil motor 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de ALLX_PAUL, 19 Mai 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Sau poate am eu o problema cu stilul de condus. Sub pantoful meu un A3 1.6 tdi stronic consuma 5.5 - 5.8 la drum lung, intre 100 si 130, cu varfuri in depasiri de 150.
     
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Si mie mi se pare mult 7.5, mie imi ia consumul ala la mers pe autostrada cu 160 constant.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
    clauuualc apreciază asta.
  3. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    confirm ce spune @K U L . Cam 7.5 ia un BiTdi la 160 km/h constant.

    Facusem o comparatie intre actualul BiTdi si vechiul 2.0tdi manual: pana pe la 120 km/h este mai econom 2.0tdi, 120-140 sunt la fel iar peste 140 este mai econom BiTDI.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu stiu de ce depinde consumul, insa ma scoate din sarite. SI, repet, nu cei 1.5-2 litri in plus, ca nu vor reprezenta niciodata o suma semnificativa.... Ci pentru mine, pentru faptul ca ma streseaza, ca nu gasesc o explicatie logica......
    Eu personal am mers cu masina 4500 km pana in nordul Germaniei, viteze 130-140 autostrada......cu un consum mediu pe toata acea distanta de 5.7 l/100 km. O luna mai tarziu in Grecia pe aurostrada, aceeasi viteza, consum peste 7. Anul acesta, Grecia, autostrada consum peste 7. Zilele trecute am fost la Iasi(130 km) la dus 6.4, la intoarcere 6.6, cu viteze intre 100 si 130 dar fara depasiri in forta. Acelasi drum spre Iasi, facut pe sport cam tot drumul, cu depasiri in forta, viteza undeva la 130-140 cu varfuri spre 160-170 in depasiri....consumul de 9.

    Tind sa cred ca ori eu sunt nebun, ori computerul socoteste consumul dupa niste algoritmi care nu sunt tocmai reali uneori....
    Nepricepandu-ma la motoare.....intreb.....poate fi ceva nefunctional la motor, sau ceva ce urmeaza sa pice care sa genereze diferente atat de mari la consum ?
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cel mai bine faci niste log-uri in mers si confrunti datele. Debimetrul poate are ceva "toane", sau un alt senzor care o ia razna.
     
  6. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    @dentimarius Poate si motorina influenteaza consumul masinii. Eu am vrut sa vad care este cel mai mic consum pe autosdrada in modul eco. Accelerari lejere si nu am depasit 130 km/h. dupa 60 km cu aceasta viteza aveam 6l/100km. A doua zi am mers normal pe acceiasi bucata de drum (modul Confort) cu 160-170 km/h si consumul a fost de 6.7 l/100km. Mai mult de 7.5 l/100km nu am avut consum, si atunci am mers destul de tare (Hamburg - Berlin 200 km cu 200-220 km/h si 100 km cu 130km/h).
     
  7. ssoriteu

    ssoriteu 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi CGLC -2013
    Pentru variatie comsum vezi si postul 7 -- Si eu am avut nedumeriri privind consumul .
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @ssoriteu este foarte adevarat ca in functie de calitatea carburantilor iese si consumul, dar vine iarna (si punem cartoane in fata radiatorului iarasi:)), dar nu este rau sa ai si o asigurare in plus ca motorul merge in parametri.
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    si elevatia drumului are un rol important, vantul, pot parea banali dar influentezea consumul vizibil. De ex. pe Pitesti-Bucuresti nu scoti niciodata acelasi consum in ambele sensuri, e mai mare pe sensul catre Pitesti, la fel am observat si pe B-CT, difera consumul in functie de directia de mers si daca va uitati pe navigatie vedeti si diferenta de elevatie. B-Sinaia, aceeasi poveste si sunt o gramada de exemple unde acesti factori influenteaza consumul.

    Mergand pana in N Germaniei ai si un aer mai rece, deci mai dens, asta reduce consumul fiind mai bogat in oxigen, in Grecia aerul e mai cald, mai putin dens si mai sarac in oxigen, si tot asa...
     
    cornel1970 apreciază asta.
  10. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @dentimarius: eu am o masina in configuratie ca a ta si consumul mediu pe ultimii 18k km este 6.3. La drum lung la mers pe autostrada fara a cobori sub 160 am scos 7.5. Daca merg pana in 120 scot 5.x iar intre 130-150 6.y.
    Si eu zic ca s-ar putea sa fie o problema. Poate e softul motorului? Eu am softul original si nu cel de dupa Dieselgate (am refuzat update-ul propus la reprezentanta).
    Am masina de aproape 2 ani deci o cunosc destul de bine zic eu.
    Btw, eu merg 90% din timp pe confort. In afara unde nu sunt autostrazi mers 90% auto si 10% dynamic.
     
    Iulianf apreciază asta.
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Eu merg pe auto. DIferenta de consum fata de ECO este nesemnificativa, doar ca pe ECO nu te lasa sa accelerezi tare decat daca dai in sport.
    Am avut o crestere brusca de consum inainte sa intru in service si sa imi faca dielgate-ul(de care nu am putut sa scap pentru ca voiam sa fac revizia la cutie). Initial am banuit ca mi-au facut in Piatra update-ul de soft fara sa imi spuna macar, dar nu a fost asa. Cresterea de consum a fost dinainte de dieselgate. Asta nu imi pare sa influentat cu ceva...cel putin eu nu am bagat de seama.

    Saptamana trecuta am fost la Dragos la Iasi si mi-a dus motorul in 199 cai si 399 nm. Dupa treaba asta consumul a scazut cam jumatate de litru. Ieri, de la Piatra Neamt la Bucuresti medie de 6.7 cu 80-100 in localitati si 130-140 afara(nu a fost nici un radar). la intoarcere cu masina incarcata maxim, 7.0 cam acelasi stil de mers, cu cateva portiuni de 60 km/h unde erau radare. Dar e explicabila diferenta de la dus fata de intors temperatura 10 la dus, 25 intors, diferenta de altitudine de vreo 280 m. greutatea mare in plus.

    Exista vreo modalitate prin care se poate verifica debitmetrul de aer ? AM sa caut pe cineva in zona mea sa ma ajute cu un log pentru ca eu, desi am tot ce imi trebuie, nu ma pricep... :)
     
    Mitiy apreciază asta.
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca ai vcds, engine-adv measuring blocks si de acolo pui cursa pedalei, rpm, debitul de aer, eventual si deviatia pe fiecare injector, cantitatea injectata de motorina. Salvezi fisierul unde doresti si dai log, pt asta ar trebui sa fii undeva pe un drum liber, si iei primele 4 trepte la rand cu pedala la fund pana la 4500rpm sau la cat schimba cutia. Faci asa cateva reprize si dai stop, urci fisierul pe forum si cu bunavointa celor avizati vei primi cateva pareri. Oricum parerea mea este ca cel mai probabil nu o sa observi nimic anormal, este un consum normal. Alte motoare chiar daca sunt identice nu stii starea lor cat de intretinute au fost, anvelope folosite, gradul de incarcare al filtrului de particule etc etc. Si totusi a6 c7 este o masina destul de grea pt motorul de 2litri, minimum era undeva la 1600kg, a ta cat are?
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pe aici pe undeva , un pic peste 1600 kg. Consumul de oras esteirelevant pentru ca depinde de fffff multi factori..... Daca mergi pe distanta de 1.5 km, in perioada asta si prinzi si un semafor pe bord ai consum de 15-16. Dar daca mergi 15-20, cu semafoare si alte obstacole de oras consumul scade si in 10-11......
    Si in afara consumul se rezuma la cum te porti cu padela de acceleratie. EU prin condus sportiv inteleg lansari in depasiri cu acceleratia la maxim...eventual si in modul sport. La un condus de genul asta cu viteza minima de 120-130 consumul pe o distanta de 130 km a fost de 9..
    Dar intreb, daca e debitmetrul sau vre-un senzor, nu ar trebui sa se reflecte in felul in care trage motorul?
    Pentru ca motorul trage impecabil, mai ales acum, cu 199 cai si 400 nm.
     
  14. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Eu cred ca e normal, daca masina avea vreo problema se aprindea ceva prin bord! 2.0 manual in gol are 1650kg, deci varianta cu cutie automata e mai grea. Eu scot 5,5 minim in exterior, cu mers pana in 120 km/h, accelerari calme, multa frana de motor. Cu mers mai in forta maxim 140 km/h scot in jur 6,5, vorbesc de dn-uri. In oras seara scot si 6,5, iar in aglomeratie 9-10, chiar si 11%, depinde de multi factori! Am si diesel gate, inainte mi se parea chiar mai putin consumul
     
    Ultima editare: 19 Oct 2017
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cei care tot cautati explicatii despre consumul de combustibil eu cred ca voi cautati probleme acolo unde nu sunt. Vedeti-va de viata, calatoriti ca sa vedeti lumea astea imensa, traiti-va viata oameni buni si lasati discutiile astea absolut idioate despre consum combustibil, pentru ca nu o sa ajungeti nicaieri si la nici o concluzie. Bafta.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca Doctorul a spus sa mai fac ceva miscare, am dat o fuga pana la Roma.:) Nu am mers la consum, am folosit toate modalitatile de la Audi Drive Select, iar drumul a fost destul de aglomerat... plus ceva trafic in centru. La intoarcere vad ca am obtinut un consum mult peste ce eram obisnuit ( la Q7 aveam intre 12-14%), asa ca ma declar mai mult decat multumit. Viteza maxima atinsa momentan s-a oprit la 227 km/h.:arco:

    3.jpg
     
    Andu333, dvr și Mitiy apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    :))))))
    Asta inseamna un consum mediu sub 4 % . Este imposibil ca o masina de 1600 kg sa consume atat de putin.....
     
  19. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Imposibil nu e, depinde pe unde o conduci cum o conduci etc. sunt multi factori care influenteaza consumul. Daca recordul a fost omologat inseamna ca e pe bune. :)
     
    cris2017 apreciază asta.
  20. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Depinde cum mergi si depinde si de carburant. Eu bag in general de la Shell si Total, rar de tot OMV si Aral

    Ce am observat daca fac plinul de la Aral, merg mai putini km fata de Shell sau Total, e drept Aral-ul la diesel normal, cel cu care alimentez uneori are 8% biodiesel. Shell-ul pana acum imi pare echilibrul perfect, uneori dupa alimentare Range 1.290.
    Avantajul meu, conduc 95% regim numai de autostrada, dezavantajul este ca si Germania s-a schimbat mult, limite multe, zone de constructii multe, poti alerga cu ea dar nu constant. IMG_20171220_154503.jpg
     
    GHEORGHE MARIUS și Mitiy apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta