1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum combustibil motor 3.0 TDI la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Luci, 1 Noi 2007.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    sunt in totalitate de acord :salute:
     
  2. vali_p 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 136 CP, 2012
    si la 3.0 TDi quattro, ca a aparut un intrus cu motoras de 2.0 p-acilea..
    :box:
     
  3. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Falsa modestie este un lucru mult mai nesuferit decât orice lăudăroşenie.
     
    mirzaion1981 apreciază asta.
  4. vali_p 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 136 CP, 2012
    recordul de viteza maxima il atinsesem deja, ca si cel de consum maxim- 17%, la blana, pe autostrada, asa ca nu mi-a ramas decat sa flirtez cu consumul minim.
    asa ca m-am inhamat cu rabdare, tutun si cafea si am tinut-o in 130 pe autostrada (pe vitezometru), cu scurte pusee de 150,findca era sa ma depaseasca si un Matiz si am cedat nervos.

    a rezultat 8,11%, medie pe 320 de km, plin la plin.
    vorba unui prieten hitru, daca o tii la 90 o sa consume si mai putin.
    no way, WTF, cei 280 de ponei or sa moara de inanitie!
     
  5. vali_p 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 136 CP, 2012
    tot mai jos, mai jos, mai jos

    570km, dintre care 130 de autostrada- consum real, la pompa- 7,5.
    pe computer - 6.3 si viteza medie 73km/h (Valea Prahovei sa traiasca!)
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ca tot zici de Valea Prahovei, veneai la "vale", nu? :)
    Am observat ca asta e important, poți scoate un consum cu mai mult de litru la suta.

    P.S.:

    ....mai puțin.

    (scuze, cred ca se înțelegea aiurea)
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2013
  7. vali_p 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 136 CP, 2012
    a fost drum dus-intors, deci panta medie nu a jucat un factor.
    dar evident ca a fost mai mare consumul la urcare, decat cel de la coborare.
    si am constatat ca e mai mic consumul cand e mai rece (la drum lung).
    cred ca arderea amestecului e mai buna.
     
  8. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    E aerul mai dens, mai bogat în O2 și...e normal. Cel puțin logic... :)
    Eu încet încet chiar nu o mai bag în seama, m-am saturat s-o tot caut în coarne, așa că ieri, la o cursa de vreo 240km...am "scos" un lejer 9% și...mi-am băgat picioarele. Maaare brânză. Las' ca și așa o scot "din an în Paște"...
    Dar am mers...vis. ;) Beton motorul ăsta, si-a făcut de cap... :D
     
    Ultima editare: 2 Dec 2013
  9. xyk 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2006
    Salutare tuturor,
    Sunt posesorul unui Audi A6 3.0 TDI fabricat in 2006. Detin aceasta masina de 5 ani si pana acum cateva luni consumul urban era undeva la 14%. Dupa ce am schimbat injectoarele, consumul urban este de 20%, ceea ce imi pare extrem de mult.
    Intrebarea mea se adreseaza celor care au acelasi model: care este in medie consumul vostru urban ? Nu stiu de ce, insa multi tind sa spuna un consum mai mic decat cel real, facandu-si parca un titlu de glorie din faptul ca au un consum mic (asta am constat intreband diverse cunostinte).

    Nu inteleg cum sa fie doar 14 %l ? Eu nu reusesc sub 8,30 in afara si 18 % in oras. Calinescu Stelian
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2014
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Ce injectoare ai pus pe masina ? Noi, second , etc.
    Sa facut codarea dupa ce ai schimbat injectoarele cu codurile noi de pe injectoarele noi ?
     
  11. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Cu modelul euro 5 ,e adevarat l-am cumparat din Belgia 155KW,consumul e bestial sper sa o tina tot asa.
     
    Ultima editare: 22 Mar 2014
  12. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Daca ai transforma cuvantul bestial in niste cifre sa ne dam si noi seama care e consumul tau ar fi bestial. :)
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    ... poa' sa fie și 5% și un pic.
    ... adica 5% și doua găleți. :) Ca la Hummve.
     
  14. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Scuze 6.8 afara urban o sa va spun.
     
  15. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Bucuresti-Buzau+ centura 300 KM(tur-retur), medie viteza 87/km/h, 23 L consum. BC a indicat 6.5l/100 km, eu zic un 7 asta dupa ce am schimbat injecotarele.Atentie vb de consum real la pompa. Cine mai zicea ca babele noastre consuma mult ?
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    gicu eu sunt de acord cu tine
     
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu, eu (încă) mai spun ca ale noastre babe consumă mult...
    De ce?
    Pai dacă mai suntem cu injectoarele din fabrică, ce pretenții să mai ai? :)
    Se pare ca o înlocuire, face mult bine...

    Da' eu mai am o "problemă"...
    Paradoxal, am poate cel mai mic consum pentru un motor de 3 litri.
    De exemplu, în 6 luni, am consumat doar 100, hai 150 de litru de motorină (ca sa fiu "darnic") .
    Da, v-ați prins. Am scos mașina de 3 sau 4 ori din garaj, pentru tot atâtea mici curse interne. Deci cine spune că mașina asta consumă mult combustibil? A? :)

    Serios vorbind, plec de acasă cu un consum afișat de capul ei (12, 14, 18, 25 %), iar când ajungi acasă, am un mediu de 7.5 - 8%.
    Cert e ca nu merg la "economie"...
     
    Ultima editare: 9 Apr 2014
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    (Sa zicem ca e un up- date)

    "Băi fraților", haideti ca totuși e bine... :)
    Am avut ieri o ieșire de vreo 80 se km.
    La dus, fiind constrâns de timp, consum de...10%, dar am tras de ea la greu, cu multe depășiri (am ajuns și pe la 200kph, dar în general am tinut-o pe la 140-160). A mai fost și un "suedez" cu un "bemveu" 525i, care mi-a cerut insistent să-l făc să creadă că stă pe loc, asta e, așa când își ia melteanu BMW, se crede în McLaren...
    Ei, da' la întors, nu mai eram constrâns de ora și am mers într-o coloană, cu vreo 2 Loganuri, o Fiesta, o Skoda,...ceva de genul. Viteza? Între 80 și 100kph.
    Consum? (după ce am resetat când am plecat spre casă)
    6.5% (6.6% după ce am intrat în oraș, pana la garaj)
    Concluzia?
    Chiar dacă motorul și injectoarele nu sunt de generație noua,, chiar dacă au uzura corespondenta,....mașinile astea tot nu consuma mult, doar noi nu mai știm/putem sa mergem "normal" cu ele... :-D
    Cei care-și cumpăra mașinile de genul ăsta și mai ales care vin de la o cilindree mai mica, se pot înscrie (si) în doua categorii:
    1. Unora le place puterea motoarelor și le coxeaza, având consumul adecvat;
    2. Unii încă merg cu viteze legale, își păstrează stilul de condus, corect, normal, sănătos, având un consum cu pana la 2-3 litri mai mic, făcând pe unii sa-și pună întrebări despre mașinile lor.

    Normal, mai sunt cei cu injectoare înlocuite (și nu numai), care au un consum mai mic, oricum. La respectivele investiții, se merită.
    În mare, am vazut din nou ca se poate, chiar am afirmat pe aici ca nu mai sunt în stare sa obțin un 6.5%, dar se pare ca o reformatare a stilului de condus (mai mers după o mașină de cilindree mica, fără să te mănânce talpa "sa o iei", face bine). :)
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    salut , revin iar cu niste date. am facut plinul pana a sarit pistolul, am parcurs 300km si am facut din nou plinul pana a sarit. au intrat 30lt.
    drumul parcurs a fost NUMAI prin oras , casa - serviciu 8,5km . si il fac dus-intors de doua ori pe zi (34km). deci acum cu temperaturile joase nici nu reuseste dimineata sa se incalzeasca bine (deci consuma un pic). rezultatul 10lt/100km. la vara cand va fi cald fac probe din nou
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Deci nu porti la bocanci mai mult de 40, nu ? :) Ai talpa usoara.
    E bine, 10% in oras, la rece, ce mai vrei ?
    Bă, da' mai putin ca a mea tot nu consuma. Din octombrie si pana acum, nu mi-a păpat mai mult de 3 rezervoare. :)
    Cred ca o jumatate de rezervor, l-a consumat "mergand" asta iarna in garaj. Ca o mai porneam din cand in cand. Stii tu, treaba cu bateria.
    Apropo, dupa revigorarea bateriei, nu mai am probleme cu ea. Sta la 100% tot timpul.
     
    Ultima editare: 24 Mar 2015

Distribuie pagina asta