1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Razvan talpos 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 B8 2.0 Caha 2010 125kw
    Da, trebuie sa demontez capacul. Multumesc mult.
    Exista cumva varianta sa inlocuiesc teaca cu tot cu joja chiar daca nu este cu M la sfarsit adica daca tot am joja cu varianta E si ma duc sa iau si teaca, o sa fie in reguala ? A schimbat cineva teaca cu tot cu joja la modelul asta ?
     
    Ayan92 apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Cumperi joja indicata anterior. Bafta.
     
    Razvan talpos apreciază asta.
  3. ionut grindeanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4, 2.0 CGL, 2012
    Am aceeasi problema cu presiunea de ulei la motorul CGLC (408.000km). Martorul s-a aprins pentru prima data acum 13 luni si de atunci am mers 42.000 km. Voi cati km ati parcurs cu masina de cand aveti aceasta problema? Care e recordul? :) Sunt si cazuri cand a cedat motorul?
     
    clodi, flawyl31, smurff și încă o persoană apreciază asta.
  4. townbiscuit 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.0 TDI CGLC, 2013
    Am 45.000 km cu problema presiunii de ulei și nici un incident.

    Dacă va deranjează avertizarea legați senzorul de presiune la masa și eroarea va apărea doar dacă e motorul oprit (fie doar contactul pus fie la start/stop la semafor). O alta abordare generica e ca (virgula) cu ajutorul unui releu sa se lege senzorul la masa doar la pornirea motorului. În felul asta eroarea nu mai apare niciodată. Un electrician poate lega releul pe circuitul potrivit (nu știu care ar fi acela). Eu personal am și uitat ca problema persista, ma bucur de mașină și aia e. Nu va căutați de lucru degeaba.
     
    Dani popescu, Vasi2303 și DeViAnS apreciază asta.
  5. clodi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0tdi 177cp cod cglc din 2013
    Rezolvarea la problema de mai sus (la mine) a fost inlocuirea tachetilor hidraulici.
     
  6. irirat 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Eu am facut cam 11.000 km de cand a aparut prima data "Low pressure oil", fara sa am probleme.
    Intre timp m-am prins ca la mine apare - in plus fata de ceea ce s-a mai discutat pe forum - doar daca am nivelul uleiului la maxim (sau peste) si tocmai a terminat regenerarea DPF-ului (t ulei > 95 grd C). Asa ca atunci cand schimb uleiul, ii zic mecanicului sa puna doar 4.5l de ulei si fac schimbul lui mai des, ca sa nu apuce sa creasca nivelul lui prea mult - asta din cauza ca masina mea "produce" ulei. La primul schimb de ulei facut dupa aparitia erorii aveam in baie 5.5l in loc de 5l.
    Mentionez ca circul preponderent in oras, cam 90% din kilometri sunt facuti in Bucuresti.
     
    iulianid apreciază asta.
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Uleiul se contamineaza cu motorina ,e o problema acolo.
     
    irirat apreciază asta.
  8. irirat 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    ^Ai dreptate, la schimbul de ulei verific si asta si așa e , parerea mea de amator este ca asta face sa apară eroarea cu Low pressure oil. De ex. am schimbat uleiul ultima data acum 2000 km și de atunci eroarea nu mi-a mai apărut.
    De ce se contaminează uleiul încă nu stiu, 2 mecanici mi-au spus că ar fi de la DPF-ul care regenereaza foarte des, dar cum nu era topicul potrivit nu am mai dezvoltat. Dacă ai vre-o idee, nu ma dau in laturi sa fac un drum pana la Bacău . Mulțumesc!
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Motorina in ulei:
    - regenerari dese (drumuri scurte in oras)
    - injectoare
    Uzura motor :
    -revizii rare ;ulei de slaba calitate....
     
    irirat apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau O-ring-uri injectoare, eu cu asta as incepe.
    Si odata demontate injectoarele pentru inlocuirea O-ring-urilor, le-as verifica pe banc.
     
    irirat apreciază asta.
  11. irirat 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Pentru motorul CGLC a incercat cineva sa foloseasca joja de pe motorul cu codul CFGC (motorul de 177CP de la VW)? Am incercat cu joja unui coleg care are un Passat cu motorul asta si pare sa indice corect.
    Exista in documentatie cat ar trebui sa fie nivelul minim, respectiv maxim, exprimat in mm, utilizat pentru calibrarea jojei de service? Ma gandesc fie sa reverific ca joja de pe CFGC e 100% compatibila fie sa-mi cumpar o joja reglabila
    Multumesc!
     
    Boariumihaidaniel apreciază asta.
  12. irirat 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Am cumparat joja aferenta motorului de VW cod motor CFGC, cu codul 03L115611T. Comparand cu afisajul masinii pe joja nivelul e mai jos cu 5 mm. Am profitat de faptul ca am facut schimbul de ulei si am testat la 3 nivele diferite de umplere (de exemplu acum am 80 % afisat de masina iar joja zice ca am nivelul la 50 %). Inclin sa dau mai multa dreptate jojei avand in vedere ca am completat la schimb 4.5 Litri.
     
    terrymada apreciază asta.
  13. Florin Z

    Florin Z 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2019
    Locație:
    Memmingen
    Masina:
    Audi A6 ,2014,2.0 TDI 177ps
    Salutare,
    Am un audi A4 B8.5 cod motor CGLC an 2013 2.0tdi 177 cp si am depistat acum doua săptămânii senzor de ulei defect. Am fost la tester, acolo mi s-a confirmat. L-am comandat nou și după ce l-am schimbat am depistat mufa topita. Am schimbat si mufa dar eroarea e aceeași și nu pot șterge eroarea cu tester. Ma gândesc ca dacă s-au topit firele a dat la masa și are vreun releu sau siguranța. Imi poate spune cineva unde sa verific ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica continuitatea firelor. Ilustratia n. 164/8 te intereseaza.
     
  15. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salut,
    Vi se pare normal acest fenomen ?



    Intr-un alt post m-am plans de consumul de ulei. EGR-ul care avea pete de ulei l-am inlocuit, dar nivelul uleiului continua sa scada exact in aceeasi maniera: 1 Litru ~ 3.000 Km. Urmatorul pas va fi sa verific compresia.
     
    Fane99 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai daca nu il pierzi e destul de simplu de diagnosticat.
    Ori ti-a luat-o turbina pe ulei ori ti-l consuma motorul.
    DPF-ul mai il ai activ ?
     
  17. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salut!
    DPF-ul este activ si își face regenerare intre 200-300km.
    Astazi am făcut o constatare si "din pacate" nu pierde pe nicaieri.
    Ramane turbina sau motorul care papă.
    Masina are 330.000KM.
     
  18. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salutare!

    Este normal ca un Audi A4 B8 2.0TDI 2012 ( 200.000km in bord ) CAGA sa consume 500ml ulei dupa 8.000km/un an?

    Mi s a aprins martorul de nivel ulei minim
    . Mecanicul cand mi a pus ulei la schimbul trecut, mi a pus doar pana la jumate pe afisajul MMI de nivel ulei.

    Sa imi fac griji pentru aceasta pierdere? Mai pot circula asa o saptamana pana cand am programat urmatorul schimb de ulei/filtre
     
  19. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    @Theghost25 in primul rand în funcție cum mergi cu mășina sau cum a fost întreținută masina. Dacă mergi mai sportiv 500 ml la 8.000 km nu e mult e ok dar cum am zis la un mers sportiv. Sunt mașini care consumă acest ulei și la un mers normal. La tine sa nu cumva ca mecanicul nu a pus de la bun început ulei cat trebuia. Adică 5 Litri fix. Și mecanicul a pus doar 4,5 litri ca asa știe el de bun ce este. Iar atunci aici se justifica acei 500 ml. Iar concluzia ca nu ai pierdere de ulei. Iar dacă s-a aprins martorul de bord ar fi bine sa complectez cu ulei. Dacă tot faci schimbul săptămâna viitoare eu zic sa pui orice tip de ulei pana atunci când faci schimbul dar sa fie aceeași vascozitate. Adica ulei cu norma pentru DPF. Nu circula cu martorul aprins pentru ca nu e ok și sa nu te trezești cu alte surprize pe viitor. Iar cu noul schimb sa te uiți la mecanic sa bage toți cei 5 Litri de ulei. Și evident în MMI nici după vreo 500 km nu îți va arata nivelul maxim pentru ca daca ai fi citit manualul asa este setata masina sa arate nivelul dupa 500 km parcursi. Dacă ai într-adevăr acel consum de 500 ml la schimb de ulei sa spun așa. Bafta
     
    Zenix apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    El nu e sigur ca ii consuma 500 ml la 8000 km deoarece se ghideaza dupa afisajul MMI, care nu este foarte exact.
    Pune joja fizic si o sa ai o surpriza. Probabil undeva la 500 ml la 10.000 km.
    Lucru care este normal in functie de uzura motorului, uleiul folosit si stilul de mers.
     

Distribuie pagina asta