1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu m-as risca sa fac aici un tutorial si dupa, orice “wannabe mechanic” isi face conversia pompei de ulei acasa.
    La prima cheie sunt sanse ca motorul sa sune ca un tocator de porumb si sa vezi distractie dupa cautand motor.

    Nu este ca si un schimb de ulei si necesita multe cunostinte si atentie.

    E plin internetul de persoane care au dat drumul la uleiul din cutie si au adaugat un surplus de 5-6l in motor, crezand ca fac schimbul de ulei.
    In primul km strici si cutia si motorul.
     
  2. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salutare!

    Revin dupa mai bine de un an cu o rezolvare.

    Chiar daca masina se comporta normal si nu avea nicio scurgere, pana la urma consumul de ulei s-a datorat segmentilor de ungere. S-a facut un test de compresie unde un singur piston era mai slab, dar cand s-a desfacut toti segmentii erau uzati.

    Explicatie: motorul cu ceva timp in urma acestui diagnostic a primit o chiulasa noua, deoarece vechea era poroasa. Masina a circulat o perioada cu consum de apa si cel mai probabil acest lucru a dus la uzura prematura a segmentilor.
     
  3. GutiuEdi 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A5 2.0 2014 CGLC 177CP
    Eu am rezolvat cu Low Oil Pressure. Am scos filtru de particule si resoftare. Crestea nivelul uleiului din cauza regenerarilor dese.
     
    Olti și irirat apreciază asta.
  4. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,
    Am un A4 B8 an 2009, 2.0 tdi, cod motor CAGA, cutie multitronic si nu am joja pentru verificarea nivelului de ulei, fapt pentru care am fost intr-un magazin de piese auto si in baza seriei caroseriei am achizitionat joja. Problema e ca in momentul in care incerc sa o bag pe tubul respectiv, intampin rezistenta, nu vrea sa intre.
    Am renuntat temandu-ma sa nu rup ceva si sa dau de alte necazuri. De afisat imi afiseaza nivelul pe MMI dar am vrut si joja.
    Imi poate verifica cineva codul de pe joja sa-mi confirme ca este pentru tipul meu de motor ?
    03L 115 611 - V270.
    Multumesc.
     
  5. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    @dorru codul asta iti trebuie: 03L115611M
     
  6. Claudiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a4, 2000, 2013
    Salut,
    Referitor la martorul din bord cu privire la verificare si atentionare ulei la masinile noastre Audi A4 B8 facelift (diverse coduri motor). Inca tot mai umblati dupa prostii, eu mi-am schimbat tachetii si nu mai am treaba de 15.000 de km, nu mai puneti botul la prostii. O zi buna tuturor.
     
    Power tdi apreciază asta.
  7. alexxratza 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 B8 an 2013 motor 1.8 TFSI
    Salutare,
    Am întâlnit problema cauzata de eroarea P164D pe un Audi A4 B8.5 2.0 TDI, an 2013.
    In momentul constatării, avea presiune de ulei, dar în bord se aprindea martorul ce indică lipsa presiunii de ulei în condițiile în care temperatura era optima.
    După verificări îndelungate și teste efectuate, am schimbat senzorul de presiune de ulei, inlocuind senzorul original care masura parametrii de presiune de la 0,7 bar cu altul care masoara parametrii de presiune incepand de la 0,3-0,6 bar si in acest fel nu mai aprinde martorul in bord.
    La teste de drum mașina mergând în parametri normali, fara aprinderea acestui martor în bord.

    ATENTIE:

    Aceasta modificare se face pe riscul proprietarului deoarece cand vor fi probleme reale cu presiunea de ulei, motorul / turbina / etc., se poate cala / bloca deoarece nu mai citeste presiunea minima nominala normala cea din fabrica si citind o presiune foarte mica poate da avertisment (pentru presiune scazuta de ulei) cand este prea tarziu.
     
  8. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Oare la care tub de vacuum te referi ?
     
  9. terrymada 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Citeste postarile incepand cu pagina anterioara. Este inclusiv poza cu tubul respectiv, pt ca este defapt un tub de plastic. Eu zic sa stai potolit. Am explicat si eu si Biju ca se schimba degeaba si ca nu rezolva speta aflata in discutie pe acest topic. Cateodata are si Cristi dreptate, nu cititi nici macar ce e la un click distanta.
     
  10. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Chiar daca e un post mai vechi nu e bine sa ramana informarii false.
    Senzorul de presiune original (03C919081) de pe motoarele VAG TDI 2.0 (TM4) Euro5 fabricatie (2012-2015) lucreaza in segmentul de presiune 0,3-0,6 bar.
    Faptul ca tu ai gasit un senzor de 0,7 bar este o intamplare nefericita petrecuta intr-un service auto nicidecum echipare de fabrica.

    Screenshot 2022-09-11 141428.jpg
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai dreptate doar partial. Tu vorbesti de A4 B8 Facelift.

    Pe non-facelift, cod motor CAGA, CAGB, CAHA, CAHB, CAGC, CMEA codul senzorului este 038 919 081 K si lucreaza intre 0.55 - 0.85 bar.

    upload_2022-9-11_14-7-0.png
     
  12. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Vorbesc stict legat de postul de "Am întâlnit problema cauzata de eroarea P164D pe un Audi A4 B8.5 2.0 TDI, an 2013". Adica facelift cu motoare fabricate intre sfarsitul anului 2012 si inceputul anului 2015 (din 2015 pe facelift s-a montat Euro 6) iar precedentele coduri (CAHA, CAGA, etc.) nu au fost montate pe A4 B8.5.
     
    Power tdi apreciază asta.
  13. Razvan Cighir 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2023
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDi 110 kw, 2014
    Salut,
    La al meu Audi A4 cod motor CJCD 110 kw, achizitionat la inceputul lui 2022, la 242.000 km, a inceput sa apara "switch off engine ! low oil pressure" prin vara lui 2022 dupa un drum de 300 km. Am decis sa ignor eroarea stiind problema aceasta comuna la motoarele astea.
    Pe parcursul urmatoarelor luni a inceput sa apara din de in ce mai des. Uleiul incins, la ralantiu, declansa eroarea in bord. Plecam de pe loc, disparea.
    In noiembrie 2022 am hotarat sa schimb senzorul de presiune. L-am schimbat, a mai aparut, dar pentru 1.500 km consecutivi nu a mai aparut. Am crezut ca am rezolvat.
    In ianuarie anul acesta mi s-a aprins iar, am mai mers 2 km si a cedat turbina.
    In motor era plin de ulei calaminat, bloc motor fisurat, sorbul pompei de ulei era obturat aproape complet. Concluzia: nu am mai avut pe bune presiune.
    Mecanicul a spus ca de vina a fost faptul ca s-a mers mult timp cu ulei uzat, probabil s-au facut doar schimburi din 30.000 in 30.000 cu long life.
    Schimbat motor, turbina plus alte piese anexe, suma totala cu tot cu manopera a fost de 12.500 lei.

    In concluzie, nu mai mergeti cu masinile asa, este o problema reala si la un moment dat va ceda.
     
    clodi, arazvan2002 și Alin800 apreciază asta.
  14. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Am avut si eu aceasta eroare. In descriere am gasit temperatura ulei la 104 grade. Asta a aparut dupa o regenerare si mers mai sportiv.
    Eu am dat vina pe ulei, l-am si schimbat imediat. De atunci, nu am mai avut probleme.
    Oricum, un schimb de tacheti hidraulici si duze racire pistoane e binevenit, la aceste motoare.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aceste motoare de “plastelina” care la 200-250.000 km sunt de desfacut si refacut.

    Dar totusi, cand ne convine, trebuie sa fim in asentiment cu inginerii VAG, care sunt de laudat (ca stiu ei de ce au pus piesa X in locul Y).

    Dar cand aceeasi ingineri ne spun sa schimbam uleiul motorului la 30.000 km si ca alte uleiuri sunt lifetime, nu ne mai convine, ii contrazicem si procedam de capul nostru.

    E totul un Matrix. :)
     

Distribuie pagina asta