1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact volan pentru pornire Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - schimbare/inlocuire Contact pornire

Discuție în 'Modele clasice' creată de dorutzu, 2 Dec 2007.

  1. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Aseara si-a revenit la fel de subit precum s-a stricat:confused:

    O sa-l desfac sambata, si daca nu ma descurc, il trimit la ManiAcuV6
     
  2. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    am patito si eu chestia cu contactu doar ca in loc sa il schimb am pus un buton pt releu de pornire si acuma masina porneste la buton ( ca cele de ultima generatie ) :) :laugh:
     
  3. adumitrachy

    adumitrachy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B3
    Cine imi spune si mie pls cum se scoate partea mecanica a contactului? AM incercat sa o scot si nu am reusit
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca faic un drum la iasi se face. Este o metoda mai mult stiuta de oamenii ce se ocupa de mecanica fina ( dar pe care o stiu si am si folosit-o):p
     
  5. adumitrachy

    adumitrachy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B3
    Fac o cinste :D Sunt din Targu Frumos mai exact. Te astept :anbet:
     
  6. dakian67 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi 100CC Avant,motorKP-115CP
    Am patit-o si eu cu contactul la 100CC-ul meu, la numai cateva luni dupa ce am cumparat-o...Asta se intampla in 2004, si atunci nu am gasit decat contactul cu totul ( este si cu blocaj...) si costa 2,5 milioane :sign_omg: Asa c-am rezolvat-o romaneste : pastrat partea mecanica pentru deblocare volan, partea electrica substituita prin doua comutatoare de 35A, starterul pe buton actionand un releu de 70A...Farurile si proiectoarele actionate tot prin relee. NU sfatuiesc pe nimeni sa cumpere componente electrice sau mecanice ( gen pompe, valve, etc.) SH, probabilitatea sa dati banii pe ele degeaba este foooarte mare !
     
  7. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Am masina de un an fara o luna fostul proprietar a schimbat contactul cu mult timp in urma ... dupa cateva luni aceeasi problema cu partea electrica ... s-a dus la un electrician i-a pus un releu si de atuncea nu au mai fost probleme cu contactul ... masina porneste la buton ;)
     
  8. boby87

    boby87 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 Tfsi
    foarte tare tutorialul....eu am desfacut doar ceasurile sa schimb un bec....de fapt 2 ...dar am constatat cu uimire k placa era rupta si lipita.....si nu cred k a fost lipita klumea....pacat oare cat casta placa aia de baza.....in care intra toate becurile si mufele ? oricum felicitari pt tutorial foarte :respekt:
     
  9. mihai.brandau

    mihai.brandau 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi A6 - 2,0 TDI - 2006
    Probleme electrice

    Salutare. Am un B4 1,9 TDI si am intalnit o problema foarte ciudata. S-a intamplat de cteva ori ca atunci cand pun contactul sa nu se aprinda nici un bec in bord si nici motorul sa nu porneasca atunci cand dau la automat. In schimb functioneaza geamurile electrice si aerul. Totul a durat cateva minute dupa care s-a revenit la normal. M-i s-a intamplat de vrei trei ori insa mi-e frica sa nu ma lase ceva cand sunt mai departe de casa asa ca va rog daca stie cineva ce ar putea fi sa imi spuna si mie. Multumesc mult.
     
  10. seaman 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 (C4) TDI Avant
    Bravo !

    Felicitari pentru aceasta initiativa! Imi pare rau ca nu am vazut acest tutorial nitel mai devreme. Am avut si eu de curand o problema cu partea electrica a contactului: dimineata la prima cheie a ramas blocat pe demaror si a reusit sa-mi prajeasca si electromotorul. La mine nu a dat semne de "oboseala", pur si simplu s-a intamplat. Asa ca sfatuiesc pe cei ce se stiu cu problema asta sa n-o neglijeze.
    De reparat piesa veche- nu se pune problema. Are un arc f puternic care pur si simplu a spart carcasa de plastic si astfel nu mai revenea. Am gasit piesa noua aftermarket (65 RON) dar si originala (130 Ron). Diferenta de calitate este evidenta, plus ca la mine avand si imobilizator, nu se imbuca perfect cea ieftina.
    In concluzie: daca apar semne de oboseala la contact, schimbati-l din timp.
     
  11. animalu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0E
    Imi explica si mie cineva cum imi montez buton pentru pornire? Daca se poate cu niste poze sau scheme.
     
  12. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    eu am buton de pornire ... dar asa am cumparat masina stiu ca e un releu pe acolo care e comandat din buton dar o sa il intreb exact pe tata ce e de facut si am sa revin ( momentan tata e plecat )
     
  13. maniak10 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80, 1.8, 1988
    Va rog sa mi spuneti cum iau jos partea mecanica de la contact?E vreo smecherie? ca de 3 ore ma tot chinuiesc cu el si n am reusit nimic! :(:(:(
     
  14. maniak10 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80, 1.8, 1988
    nimeni nu stie cum iau jos partea mecanica??? :-??
     
  15. bebe_sb 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI A4/B5 1,9TDI AHH Break 1999
    aceiasi problema am si eu cum dau jos partea mecanica a contactului?
     
  16. vasile_vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi 80 , 1781cm, 1991
    Daca aveti probleme cu contactul la audi 80 b3 schimbati-l. Nu e de glumit. Eu anul trecut mi-am facut praf primul meu audi 80. Din cauza contactului defect. Mi s-a blocat volanul intr-un viraj pe DN2 la peste 80Km si am intrat intr-un cap de pod, era sa-mi omor familia.
     
  17. Fantastik 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 B4, 2.3L , 1992
    salutare, am si eu aceeasi problema cu partea mecanica ... nu reusesc sa o dau jos... chiar nu stie nimeni cu ce scule sa umblam acolo ??? poate ne ajuta si pe noi cineva sa remediem situatia... Multumesc...
     
  18. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    La fel si eu vreau sa schimb partea mecanica cea prinsa pe coloana volanului, cea in care intra cheia. Se pare ca nu stie nimeni. Nici o problema.

    Saptamana ce vine poate o sa fac eu un tutorial cu demontarea lui pentru ca ma cam pricep la mecanica cu toate ca nu am desfacut contacte.

    Pentru cei care vor sa-si puna buton e foarte simplu. Luati un buton fara blocare dupa care trageti firul de la starter si il puneti la buton care de fapt este un ruptor simplu fara relee si smecherii.

    Saptamana ce vine am sa revin exact cu ce fir este nevoie si daca se poate, poate si un tutorial despre inlocuirea contactului mecanic cel cu cheia.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Sep 2011
  19. historyan1975 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2010
    Locație:
    Satu-Nou
    Masina:
    80 B4 Avant 1.9 TDI, 1994
    Contact

    Mai bine cu un contact original, chiar daca provine din dezmembrari.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2011
  20. dorua4

    dorua4 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Agigea
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 1998
    Salut la toata lumea,

    Sunt nou membru si vreau sa felicit tutorialele postate. Foarte, foarte bune. Am un 80 B4, 2000 benzina din 1992 si am ceva probleme cu schimbarea contactului partea mecanica. Nu reusesc sa il scot si nici nu stiu cum. Daca ma poate ajuta cineva cu niste informatii ar fi de mare ajutor si ii foarte multumesc.


    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2011

Distribuie pagina asta