Am înțeles perfect ce spui tu colegul, dar problema este că aici in Uk reprezentanțele ZF nu oferă servicii de service ei doar vând produse. Singura opțiune este sa ma programeze in Germania, ceea ce este o bătaie de cap pentru mine. O sa aștept până ajung acasă, altă opțiune nu prea am. Pareri am auzit la multe persoane și majoritatea mi-au spus că am imaginația bogată însă "fluieratul" acela când este in R nu este la locul lui iar cu smucitura aceea de o milisecunda din treapta 2 > 3 ceva sigur este in neregulă. Sunt curios dacă colegul nostru de mai sus Alecs88 a aflat vreun răspuns. O zi buna tuturor.
Într-adevăr, nu știam aspectul asta vis-a-vis de reprezentanții ZF din UK. Ce pot însă să spun este ca mi s-a întâmplat mie personal în trecut sa mi se para ca aud nu știu ce zgomote și defapt sa nu fie vorba de nimic, doar imaginația mea. Ce pot sa sper este ca într-adevăr sa ți se para sau sa îți lase creierul impresia ca e ceva neobișnuit. Sper asta pentru ca orice problema la cutie e bătaie de cap într-adevăr iar preturile pe masura frecangelii. Deci sper cu toată inima sa fie în regula cutia și sa fi băut apa după mine și impresiile mele.
Revin astăzi cu vesti despre schimbul de ulei la cutia mea Tiptronic 8HP55A. Am fost la Faur service, partener ZF, le-am lăsat masina ieri seara pentru răcirea uleiului pana dimineață. Astăzi pe la 13-14 mașina era gata. @djxme200 confirm spusele tale, sunt oameni de nota 20! Pot sa spun ca oamenii sunt într-adevăr profesioniști, foarte foarte amabili și de încredere. M-a costat aproximativ 13 milioane lei vechi și sunt mulțumit de toată operațiunea. Dacă vreți mai multe detalii și aveți întrebări va stau la dispoziție.
Asta chiar este o veste buna. O să îi contactez și eu pentru acest aspect cât mai repede posibil. Cum ți se pare că rulează mașina acum ? Tu ai schimbat doar uleiul ?
Mașina rulează la fel ca înainte. Eu nu aveam nicio problema și deci nu simt nimic nici după schimb. E la fel ca înainte, schimba perfect și fluid la orice viteza. Am schimbat ulei, filtru la cutie și Garnitura de la cutie. Cam asta se schimba în grup ca sa fie totul în regula.
Eu am intrebat din nou la reprezentanta si mi-au spus ca ei nu îl schimba pt ca cutia este sigilată si nu Treb schimbat...(nu am probleme cu ea) vroiam S-o fac așa preventiv...nu mai știu ce sa cred...
Da. Reprezentanta zice ca e sigilata si ca practic cutia este maintenance free adica fara mentenanță. Totodată, am contactat grupul ZF de cutii si mi-au raspuns ca uleiul e recomandat totusi sa se schimbe in functie de cum se merge cu masina, conditii severe vreo 70-80 mii km sau conditii normale parca peste 100 mii km. Eu de cand am luat masina am facut cam 60 mii km si nu cred ca a fost schimbat vreodata uleiul si filtrele la cutie. Am făcut-o preventiv si voi continua s-o fac pentru ca am mai mare încredere în producătorul cutiei decât într-o reprezentanta ce e ahtiata dupa bani. O cutie odata stricată e pa si una noua costa exorbitant de mult la reprezentanta si asa mănâncă si ei dupa urma mea sau a altcuiva. Acuma, asta a fost gândirea si este in continuare gândirea mea cu privire la subiect. Nu sunt vreun Dumnezeu si fiecare e liber sa faca ce vrea cu bunurile proprii - eu doar am relatat experiențele mele.
+1 Daca o iei mecanic, logic, fizic acolo sunt niste componente metalice care interactioneaza de unde rezulta rezidu metalic in ulei.
Va salut, Va rog sa imi dati niste sfaturi, ca sa nu fac alte prostii. Masina mea este un A8 D4 din 2011 Quattro, cutia 8+1. Problema este ca se aude un fluierat in mers cand accelerez, zgomotul este identic cu cel produs de autobuze/microbuze cand accelereaza Am fost cu masina la cateva ateliere si mi-au dat tot felul de probabile defecte, in cele din urma au concluzionat ca zgomotul ar veni din cutia de viteze sau din cutia de transfer. Masina se comporta perfect la drum, cutia schimba impecabil. Am schimbat si uleiul in cutie dar fara nici o ameliorare Aveti idee cam de la ce ar putea fi zgomotul, merita reparata sau inlocuita ?
Probabil din cauza vreunui rulment din acel ansamblu. Costul rulmentului este nesimnificativ fata de cat o sa fie manopera.
Mergi cu incredere la ZF eu acolo mi-am facut revizia si a costat undeva spre 1700 lei insa oamenii se uita la ea si sunt singurii autorizati sa repare in cele mai bune conditii cutia in caz de ceva. Eu am mai intrebat la un service care pare ca s-ar pricepe la Audi pe la razoare undeva Elite Car si mi-au cerut pentru schimb garnitura si ulei vre-o 4000 lei deci... diferente pot fi maricele...
Salut,de curand am achizitionat un a8 d4.Bine inteles ca am ajuns sa intreb de schimbul de ulei din cutie.Raspunsul oficial primit de cei de la reprezentanta audi Constanta a fost urmatorul Uleiul de la cutia de viteze tiptronic nu se inlocuieste. Daca totusi doriti inlocuirea uleiului de la cutia de viteze tiptronic, aceasta operatiune se va efectua exclusiv pe raspunderea dumneavoastra. Pretul pentru 1 litru de ulei cutie este de 380 ron (necesar 9 litri ) Mesajul a fost destul de clar ptr mine.
@Gabi1981 la toate reprezentantele audi o sa auzi aceasi poveste. De aceasi problema m-am izbit si eu. Am contactat cel putin 4 reprezentante audi ( in UK ) si toti au aceasi poveste. Am contactat producatorul cutiei(ZF) si au spus ca nu exista asa ceva sa nu schimbi uleiul. Legat de cat ulei trebuie inlocuit, 9 litri iti trebuie. Daca rasfoiesti paginile grupului pe subiectul " uleiul in cutie " o sa gasesti cateva serviceuri prin Bucuresti care te ajuta pe treaba asta. Spor
Fiecare face ce vrea cu masina lui.Atata timp cat cei de la reprezentanta Audi nu imi dau garantie ptr lucrare si nu recomanda ,de ce sa il schimb?Este mai bine sa faci schimbul la cutie in alt servis?...este si asta o alegere,dar tot pe raspunderea ta.Am citit foarte multe pareri referitoare la acest subiect si sincer iti spun ca daca ai face ce zice unul si altul de pe forum,cu siguranta ajungi sa strici masina ))....asa ca prefer sa ascult de sfatul celor de la reprezentanta.
Pai atunci nu mai intreba nimic pe forum pentru ca oricum nu vrei sa faci ce zicem noi si intrebarile tale nu isi mai au rostul. Bafta.
Gabriel imi pare tare rau dar vad ca iubești reprezentanta Audi din România .........posibil ca nu suntem noi singura tara din Europa care are o reprezentantă doar fictiva. Dupa parerea mea inca nu cunosti cine sunt si ce fac ei cei din marea reprezentanta Audi din România dar, crede-ma sunt doar samsari de mașini si revinzatori de piese de schimb. Dar vorba lui Cristi daca nu vrei sa înveți sau sa primesti sfaturi de la noi cei care NU avem nimic e cîștigat atunci ori citești si atit ori mergi la reprezentanta si te vor lamuri ei. Si chiar daca mai repet va supun tuturor ca: orice cutie de viteză din lume fie ea manuală sau automata are un plan de mentenanță, schimb ulei, filtru, garnituri, etc. de care NU poate scapa nimeni. NU există nicio cutie de viteză fără întreținere.
Confirm si eu cele spuse de colegii de mai sus. Ca o mica paranteza: la X5 (2017), cei din service Bmw mi-au recomandat schimbul uleiului la cutia de viteze la maxim 120.000km, chiar daca producatorul masinii spune ca e lifetime. Deci, decizia iti apartine. Am un amic care si-a schimbat uleiul la cutia ZF undeva pe Teodor Pallady si am inteles ca a primit si garantie 1 an. Nu cunosc detalii gen in ce consta garantia aia pt interventia facuta.
Nu, nici gand sa fiu fan reprezentantei Audi. Cutia tiptronic nu are plan de mentenanta si nu cred ca neamtu a omis chestia asta. Nu ma contrazic cu nimeni. Nu este prima masina cu cutie automata pe care o conduc. Bine inteles ca fiecare face ce crede ca este mai bine cu cutia lui. Poate ca ma repet dar am vazut multe cutii stricate din cauza mentenantei necorespunzatoare facute la service-urile de la coltul strazi. Sincer mie imi pare mai mult a strategie de marketing toata febra asta cu schimbatul uleiurilor. Trebuie sa isi vanda si aia uleiurile cuiva, nu ? Si daca la reprezentanta de la noi erau asa cum zici, samsari, nu crezi ca imi recomandau sa schimb uleiul ? Pana la urma era vorba doar de incasat niste bani din partea lor.