1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A6 C8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de Serbanescu Raoul, 3 Feb 2020.

  1. TDR

    TDR 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    La mine nu patineaza doar ca am impresia cateodata ca apas pedala in gol cand plec de pe loc sau cand vreau sa accelerez mai tare dar fara sa dau kick down
     
    OctavBalan apreciază asta.
  2. OctavBalan

    OctavBalan 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A6, DFBA, 2019 - 2.0 TDI, 150KW - 204CP, ST7
    In primii 9000 nu am simtit nicio problema la cutie, se misca de nici nu imi dau seama cand schimba, diferenta la acceleratie se simte in functie de modul in care este drive select. Se simte o mica intarziere daca apesi brusc in modul Efficiency, la Confort mult mai putin, iar pe Dynamic, setat pe S, nu D, te baga in scaun. Atentie, in oras, sa fie deja turata, sa nu o prinzi in momentul cand te trece pe mild, pentru ca probabil si de acolo pierde cateva sutimi.
     
  3. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd-G30 si Audi A6 C8 45tfsi Quattro
    Eu cred ca faceti niste confuzii. Daca aveti motorul diesel de 2 litri si 204cp, toti aveti cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte.

    Nici vorba de existenta unui convertizor de cuplu.

    Nasoala problema pe care vad ca toti o raportati. Si eu voi avea aceeasi cutie cu dublu ambreiaj pe masina. Mai dureaza 3 luni pana vine.
    Stiam de problemele cutiilor de viteze la Audi, insa nu ma asteptam la asa ceva. Peste acest topic am dat abia acum 2 ore.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cutiile nu au nimic, este reactia pedalei de acceleratie ce va deruteaza. De ceva ani buni, grupul VAG a facut "varza" hartile din drive select si nu "se pupa" perfect cu orice model/cutie. Trebuie invatata masina si cutia, iar problemele o sa dispara.
     
    TDR apreciază asta.
  5. TDR

    TDR 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Exact asta cred si eu pedala de acceleratie.oare cum se poate invata? Se poate softa?
     
  6. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd-G30 si Audi A6 C8 45tfsi Quattro
    Eu actualmente am BMW seria 5, ultimul model si a aparut oportunitatea sa o inlocuiesc.
    Desi stiam ca sunt probleme pe Audi cu modul de functionare al cutiilor, excludeam asemenea grozavii.
    Pe BMW seria 5, cutia functioneaza ceas si se impaca de minune cu motorul. E perfectiune.
    Nu as putea sa traiesc cu asemenea manifestari.

    Din ce vad, toti proprietarii de A6 C8 raporteaza aceleasi lucruri. Ma gandesc ca in primavara cand voi avea masina, deja modelul C8 va avea 3 ani de cand e lansat. Poate s-a mai remediat problema.

    Nu am fost atent si nici nu am putut sa imi dau seama daca si oamenii care au masinile luate anul asta si fabricate in 2020 au aceleasi nemultumiri.
     
  7. TDR

    TDR 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Nu e chiar asa grav sunt doar mici inconveniente care cel mai probabil se rezolva din soft. Alfel cutia schimba frumos si lin, merge ok. Eu atat am sesizat la a mea momente cand plec de pe loc si parca apas pedala in gol. Dupa mine e o problema de soft pedala nu de cutie
     
  8. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd-G30 si Audi A6 C8 45tfsi Quattro
    Pai pare ca nu se rezolva pt ca nu a rezolvat nimeni din acest topic.

    Si nici mici inconveniente nu sunt, ca daca ai treaba, faci zeci de plecari de pe loc intr-o zi.
    Si nici in mers nu e treaba buna, tinand cont de zapaceala care apare cand apesi pe acceleratie si masina se gandeste secunde intregi pana isi da seama ce are de facut.
    Plus ca depasirile mai complicate trebuiesc pregatite ca la dacie 1310.

    Eu am platit avansul joi si vineri am vazut topicul. Daca vedeam din timp, sub nicio forma nu ma incurcam cu asa ceva...

    Dar nu pricep cum de ies pe poarta fabricii masinile astea.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despicam aiurea firul in patru. Asa sunt si asa functioneza aceste cutii automate. Ai garantie si stai pe capul lor la garantie. Pentru functionare neconforma exista metode (costisitoare pe alocuri) de a primii banii inapoi. Dar iti spun din start ca o sa te lupti cu morile de vant. Iti poti recupera avansul.
    Acest topic este un topic unde mentionam rezolvari la problemele cutiei automate si nu discutam despre probleme la timpul viitor. Este o discutie aiurea si inutila aceasta, despre probleme viitoare.
     
  10. TDR

    TDR 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Exagerezi...sunt cateva simptome mai ciudare dar iti garantez ca masina se misca bine si nu o sa ai probleme nici in trafic nici la depasiri
     
  11. tim s

    tim s 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Eu consider ca e totusi o problema neplacuta si chiar periculoasa in momente critice cand rulezi constant in jur de 2000 de ture si ai nevoie sa tasnesti brusc. La reprezentanta stiu de problema, zic ca o au la toate masinile din grupul VAG (inclusiv Skoda) si nu e nicio actiune de fabrica de rezolvare. Astept si eu cu nerabdare ca priceputii nostri maestri privati sa gaseasca o solutie. Si eu cred ca e din soft. In rest, cutia se comporta impecabil.
     
  12. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd-G30 si Audi A6 C8 45tfsi Quattro
    Cei ce aveti cutia automata pe acest modele de Audi (A6 C8) cum vi se pare cutia de viteze ?
    Lumea se cam plange. Plecarile de pe loc, retrogradarile la accelerari mai puternice, cum sunt ?
    Trebuie sa vina si a mea peste 6 saptamani si mi-e cam groaza.
     
  13. tim s

    tim s 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    E cea mai proasta cutie din cate masini am avut. Acea intarziere la accelerare poate fi chiar fatala in situatii limita. Eu nu inteleg cum dupa doi ani de cand vand acest model nu au venit cu o solutie pentru aceasta problema serioasa.
     
  14. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd-G30 si Audi A6 C8 45tfsi Quattro
    La plecarile de pe loc e tot la fel ?

    Sau daca trebuie sa faci o intoarcere in 3 miscari, trece repede din reverce in drive si invers ?

    Am un BMW seria 5 acum, tot de ultima generatie, iar cutia functioneaza ceas.

    Lunar merg la socri la Comarnic si ies cu spatele in DN1, masinile uneori venind tavalug, in viteza. Din reverse in drive imi trebuie sa intre instant.
     
  15. tim s

    tim s 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    La plecarile de pe loc, la viteze mari, la trecerea in marche-arriere se comporta impecabil. Problema este doar la accelerarea brusca din mers costant cu 2000 de ture. Accelereaza, dar cu o intarziere mai mare de o secunda.
     
  16. TDR

    TDR 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Eu am ajuns la concluzia ca e pedala de vina, nu cutia, are un lag cand o apesi, cumva intarzie comanda dar doar la plecarea de pe loc. La drum lung oricum eu merg pe S si Dynamic si asa se misca foarte bine si rapid in schimbari. Iar la 2000 de ture nu poti sa ai pretentia sa isi ia zborul cand o accelerezi, e totusi o cutie setata pentru confort. Oricum daca vrei sa tasnesti da un downshift din padele si va pleaca instant.
     
  17. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    +1 pentru retrogradare din padele la nevoie. La A4 B9 quattro 190cp aceleasi "probleme" cu lag la cutie la plecarea de pe loc sau la o apasare mai puternica a pedalei. Cateodata astepti putin, dar cateodata astepti prea mult si devine ciudat. Pe S nu prea merg deoarece mi se pare ca sta turata aiurea si antifonarea nu mi se pare wow la A4.
     
    tox apreciază asta.
  18. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd-G30 si Audi A6 C8 45tfsi Quattro
    Mi-a venit masina ieri si sigur intre timp au facut ceva update de soft pt 2021.

    Pleaca impecabil de pe loc, simte la perfectie apasarea pedalei si retrogradeaza perfect daca este necesar in trafic
    Daca e nevoie si de kickdown, e brici.

    Cred ca ar trebui sa va interesati de update-uri. Posibil sa se poata face retroactiv.
     
  19. TDR

    TDR 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Nu cred ca e vorba de update. Cutia si masina se misca bine, sunt cateva glich-uri mici pe care o sa le observi dupa ce umbli mai mult cu masina. Si la mine schimba bine, retrogradeaza bine doar la incetinire pana spre stop si repornire rapida am putin lag dar eu banuiesc probleme ori la sistemul start stop ori ceva la pedala dar nu cutia.
     
  20. Ionut Stancu 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @traian si decebal tu ai S-Tronic. Baietii de mai sus discuta despre Tiptronic, complet alta mancare de peste. Deci e clar ca e diferit :)
     

Distribuie pagina asta