1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Cele mai mari sanse sunt sa ai probleme la ambreiaje.
     
  2. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    @Daniel 96 vad ca esti din Suceava. Iti pot recomanda sa mergi la Planet Tiptronic din Dragomirna pentru o constatare macar. Baieti sunt ok dpmd vedere. Recent am fost si eu la ei pentru o interventie la cutie (destul de serioasa:hi:) si sunt multumit acum.
     
  3. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    @deejayandrei Asa credeam si eu, dar imi da eroare faptul ca nu face mereu problema. Azi am facut ceva drumuri, si nu a facut deloc :))
    @iulian21 M-am gandit si la varianta aceasta, insa am o oarecare retinere. Au fost cateva persoane acolo pentru schimb si le-a pus alt ulei decat cel recomandat.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Putini folosesc ulei ZF sau te lasa sa vii cu piesele tale.

    Atata timp cat se gasesc kit-uri pentru schimb ulei la un pret accesibil/decent, nu vad de ce ai accepta sau de ce te-ai duce intr-un service sa iti puna ulei Febi, Swag, etc.

    La ce pret are o cutie SH sau reparatia capitala a unei cutii, eu nu m-as juca “ruleta ruseasca” cu cel mai important factor care influenteaza starea cutiei, uleiul.
     
  5. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Pretul reparatiei cutiei il poate depasi de multe ori pe cel al achizitiei acesteia.
    Se stie ca cea mai buna alegere este cea de reconditionare a cutiei. Eventuala achizitie a unei cutii la mana a doua poate echivala cu inceputul relatiei cu o persoana divortata ce are unul sau mai multi copii. :)
     
  6. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    La Porsche Timisoara,schimbul de ulei la multitronic costa 1070 de lei. Se factureaza 5 litri de ulei.
     
  7. Àñdr3ì 7

    Àñdr3ì 7 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 d3 4.2 Quattro 2008
    Vă salut,
    La masina din profil un Audi A6 C6 3.0 tdi cod motor ASB, cutia de viteze nu îmi schimbă în modul manual, nici din maneta, și nici din padele.
    Am schimbat modulul electronic din nuca, dar niciun rezultat. Pe VCSD nu îmi îmi da nicio eroare, nimic.
    Mențin faptul ca pe D și S, schimbă normal.
    Va mulțumesc
     
  8. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Pentru cei interesati. La vechea masina am facut schimbul de ulei in Timisoara.Gasiti pretul la postarea de mai sus.
    Saptamana viitoare sunt programat la schimbarea uleiul in cutie,in Germania.
    Operatiunea costa aproximativ 240 de euro,diferenta de pret fata de Romania fiind destul de mica...
     
  9. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am citit topicul asta si am aflat ca, codul de ulei de la diferential e G052190A2.
    A schimbat cineva uleiul in diferential pana acum la A6 C6 cutie multitronic ?
    Adica masina din profil un Audi A6 C6 an 2011 cod motor BPJ, codul cutiei e KYQ si serie sasiu: WAUZZZ4F7BN003772.
    Din discutii cu mai multe service-uri pentru cutii automate (inclusiv renumitul Samer), mi s-a spus ca e bine sa fie schimbat din cand in cand si ca nu e “for life”.
    Eu as dori sa schimb si busonul de umplere de la diferential, ma ajuta cineva, va rog, cu codul acestuia intrucat nu am gasit informatia asta pe aici ?
    Mersi.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cod cutie de viteze: KYM / LDQ / KYQ / KYR / LDN / LDP / LGL

    N 100 371 05 - buson
    G 055 190 A2 - ulei (1litru este in acest bidon). Codul vechi G 052 190 A2 a fost eliminat si inlocuit cu noul cod G 055 190 A2

    Procedura de schimb e destul de simpla, desfaci busonul si cu un extractor sau seringa scoti cat poti din cantitatea uleiului.
    Procedura de umplere la fel de simpla, pui ulei pana ajunge la nivel (acesta fiind de 8.5 mm sub buza inferioara a busonului).
    Este nevoie de 2 litri (la bidon de 1 litru) pentru ca nu exista bidoane cu ulei de 0.5 litri asta in conditiile in care tu ai nevoie de 1.3 litri confrm ELSA.

    upload_2023-1-12_9-36-28.png
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Mersi.
     
  12. BGC80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2023
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.7 2010
    Salutare,
    La masina mea un Audi A6 C6 an 2009 facelift, motor 2.7 cod motor CANA, cutie multitronic cu 7 rapoarte, cod cutie LDU si care are acum 287.000 km in bord, am pierdut uleiul din cutie, adica am descoperit o conducta de racire cu probleme iar pierderea a fost in timp.
    Simptome:
    - pleca greu de pe loc in panta, in rest mergea fara nici o problema.

    La fix o saptamana la plecarea de la semafor a facut urat, a plecat greu, dupa ce prindea viteza mergea relativ bine, la decelerare zmucea rau.
    Am mers aproximativ 1 km pana in parcare. Cand merge motorul se aude un zgomot de la cutie.
    Pe tester am eroare 005953-adaptare presiune ambreiaj cu P1741-limita adaptare atinsa.
    Din experienta voastra, merita sa incerc sa fac un flush, o spalare de cutie si un refil cu ulei sau sunt sanse sa fie afectat lant, discuri, convertizor ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cutia ta nu are convertizor.
    Ai omis sa zici aproximativ cat ulei ai pierdut si daca acum uleiul este la nivel.
     
  14. BGC80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2023
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.7 2010
    Variator, scuze. Cred ca pana la 1L, uleiul nu este acum la nivel. Urmeaza sa Verific si remediez pe unde a pierdut si sa vad in ce stare este uleiul din cutie.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai fa-i nivelul si daca problema continua decizi in consecinta.
    Dar, daca faci nivelul si problema persista nu se va rezolva prin flush sau spalare a cutiei.
    Sunete, batai, zornaituri, etc. indica o problema mecanica si nu se vor rezolva niciodata cu un schimb de ulei.
    Totodata, ai omis sa mentionezi daca reviziile cutiei au fost facute periodic.
     
  16. BGC80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2023
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.7 2010
    Reviziile din ce zice fostul proprietar au fost facute la timp (ulei din 10.000 in 10.000 de km si ulei cutie la fiecare 60.000. El o are din 2012 / 78.000 km pana anul trecut cand am luat-o eu.). Revin cu un post dupa ce inlocuiesc uleiul.
    Sper ca zgomotele de acum sa fie datorate nivelului scazut de ulei si sa nu fie o problema mecanica permanenta....
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te imbeti cu apa rece.
    Fa-i doar nivelul si vezi rezultatul, nu inlocui tot uleiul pentru ca 99.9% sunt bani aruncati.
    Probabil ca o sa ajungi sa schimbi discurile de ambreiaj si sa inlocuitesti volanta (masina ta are volanta, nu convertizor).

    Proprietarul putea spune ca au fost facute reviziile din 1.000 in 1.000 km, fara o dovada e irelevant.
     
  18. BGC80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2023
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.7 2010
    Multumesc de raspunsul prompt si de sfat. Sfatul tau ar fi sa inlocuiesc discurile de ambreiaj si volanta?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sfatul meu ar fi sa te duci la un bun reparator de cutii automate si sa iti faca o constatare.
     
  20. BGC80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2023
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.7 2010
    Revin cu update:
    Am înlocuit cele 2 conducte din radiator în cutie (doar cele mici, pe la ele a pierdut ulei), am făcut schimbul de ulei, a necesitat o setare de baza iar acum merge ca înainte de accident.
    Acum tin sub observatie, dar pana acum pare ca am avut noroc.
     

Distribuie pagina asta