1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gnr15, 11 Oct 2011.

  1. gnr15 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A6, 2005
    am si eu o intrebare daca imi intra in viteze fara sa calc ambreiajul cand e motorul oprit e ceva neinregula sau este normal?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gnr15 este ceva normal. Dar sfatul meu este sa calci ambreiajul chiar daca este motorul oprit pentru ca ajuti mai bine cutia sa debraieze si nu supui cutia unui stres suplimentar.
     
    Ultima editare: 11 Oct 2011
    blling și silvyu apreciază asta.
  3. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Cutia de viteze la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

    Pun o intrebare referitor la cutia de viteze. Este vorba de un A6 2.0, 140 CP,TDI an 2005, avand cutie manuala.
    Astazi a intampinat urmatoarea problema: nu mai poate cupla in treapta a -5-a,t oate celelalte trepte de viteze merg normal, doar a 5-a refuza. Dintr-a 4-a trebuie sa treaca direct in a 6-a.
    Mai multe detalii nu stiu, alte simptome nu pare sa aiba, nu au mai fost probleme similare la ea in trecut. S-a facut o programare pentru luni la un service..dar eram curios sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si cum a rezolvat. Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mar 2013
  4. rem_saint Guest

    Problema patinat pe loc audi a6 c6

    Salutare am o problema care ma deranjeaza de ceva timp si nu.i gasesc solutia. Iarna trecuta m-am chinuit de cateva ori sa ies din nameti si probabil ceva s.a stricat. La plecarea de pe loc imi patineaza rotile fata si imi da o trepidatie ca si cum ceva mi.ar opri rotile sa se invarta. Am incercat si cu esp stins si tot degeaba. Am fost la diferiti mecanici si mi.au spus ca ba e volanta(bras iasi langa benzianaria Mall) ba e din cutia de viteze(Orepan undeva aproape de semaforul unde faci dreapta spre bucium) ba nu are nimic (robycar). Nu mai stiu pe cine sa cred. Va rog sa ma ajutati daca stiti un mecanic foarte bun. Audi a6 2005 berlina 2,7 tdi manuala tractiune fata
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Aug 2013
  5. tomdakat 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat, 1.9TDI AVF 96KW, 2002
    Am avut si eu o problema similara dar la vw-ul meu la mine totul s-a tras de la ambreaj (volanta) aveam problema in special la chinuit prin zapada si la statul bara la bara pe Valea Prahovei. Intradevar masina era in jur de 295 de mii de km. Solutia sa plece de pe loc normal, fara sa imi dea senzatia de trepidatie sau ca ar vrea sa sara ca un iepure era sa ma duc in peste 2000 de ture la plecarea de pe loc. Daca ti se pare cevaa cunoscut din ce zic verifica ambreajul fiindca nu intotdeauna are simptomele obisnuite.
     
  6. rem_saint Guest

    Inteleg dar problema mea este una ocazionala. Sunt perioade in care masina se comporta foarte bine fara sa.mi faca nici o problema. Ceea ce ma deranjeaza este ca nu pot sa stiu exact ce are pt ca nu este o problema permanenta. Adica trepideaza foarte tare si gata stiu e ambreiajul sau volanta sau stiu eu ce si ma duc si o schimb. N-as vrea sa schimb piese degeaba daca sunt functionale. De asta as avea nevoie de un mecanic foarte bun cine stie va rog sa lasati un numar de telefon sau un mesaj pe mess rem_saint
     
  7. tomdakat 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat, 1.9TDI AVF 96KW, 2002
    Si la mine a fost tot ocazional, uneori facea asa alteori nu tocmai asta a fost motivul pentru care ziceam. Mai departe nu stiu ce sa zic. Multa bafta sa gasesti problema si sa fie ieftina reparatia. Incearca sa verifici la reprezentanta Audi, mie acolo mi-a facut diagnosticarea, parca a fost 5% din valorarea reparatiei, vreo 200 de lei.
     
  8. rem_saint Guest

    Merci de sfat dar nici nu vreau sa aud de reprezentanta. Unu la mana pretul exagerat pentru piese si manopera, doi la mana timpul care te tine fara masina pana ti.o repara, trei la mana imbecilii de mecanici care ii au. Daca vorbeam despre reprezentanta din germania deja discutam de alte lucruri.
     
  9. rem_saint Guest

    Deci nu stie sa ma ajute nimeni in problema asta? Macar sa.mi spuneti un mecanic bun...
     
  10. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    GIURGIU
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Problema la frig A6 C6 2.0 Tdi Cutie Manuala

    De vreo 2 zile am observat ca de cand s-a racit vremea , masina intra greu in treapta 1. E destul de deranjant deoarece restul de trepte intra destul de usor. Insa daca incerc sa bag in viteza cu motorul oprit merge perfect...
    Aveti idee...a mai patit cineva asa? Nu am incercat sa vad daca se incalzeste motorul cum se comporta...insa revin cu raspuns.
    Multumesc
     
  11. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    La mine a disparut in mare parte aceasta problema dupa schimbarea uleiului. Nu imi explic de ce, uleiul vechi era relativ curat, dar dupa schimbare a facut figuri foarte rar spre deloc. Asta cu masina rece, incalzita nu a facut niciodata figuri.
     
  12. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    GIURGIU
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Dupa schimbarea uleiului la cutie te referi banuiesc... Sincer nu l-am schimbat deoarece am zis ca fiind o masina 2010, cu 145.000 km actualmente, nu am considerat necesar insa, cred ca urmeaza. Poti sa imi dai ceva detalii ce ai cumparat mai exact si cat costa ?
    Am iesit cu masina la o plimbare mica, vreo 20 km in oras, iar dupa vreo 2-3 minute de mers, intra usor in viteza,...iar cand se incalzeste motorul intra perfect inclusiv cand trec din traptea 2 in treapta 1 la reducerea vitezei. Deci doar cand e motorul rece se incapataneaza sa intre usor. Iarna trecuta parca a facut putin dar nu asa enervant ca acum ori nu am remarcat eu ...ori am devenit prea perfectionist :)).
    Mersi pt sfat...ma luasem de grji..
     
  13. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Evident, la cel de cutie ma refeream. Am luat oem, 2l, au fost vreo 200lei parca. Daca se manifesta asa cum zici, probabil e din seria "asa face toate"..
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Are cineva vreo informatie cum si daca se regleaza timoneria la modelul acesta ?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi, e de ajutor pdf-ul ?
     
    ionutd84 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Este perfect !!! Ma apuc de treaba. Mersi din nou. :)
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @R.Z.V Ai fost de fata cand s-a schimbat uleiul ? Procedura este standard ? Ma refer la dopul de umplere pe lateral langa planetara si dopul de scurgere jos (ca la baia de ulei). Am luat 4l (la mine incap 3.2l) de G 052 911 si vroiam sa ma apuc singur de treaba.

    Apropo, cine stie, am vazut ca la unele modele se desface busonul de umplere cu imbus (17mm) si cel de golire cu o cheie speciala de la Audi (M16), la alte modele atat busonul de umplere cat si cel de golire e pe imbus.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Revin tot eu cu raspunsul, ambele busoane, atat de umplere cat si de golire a uleiului din cutie sunt pe imbus. Fac zilele astea cu un tutorial.
     
  19. marius82

    marius82 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A6 Avant ,2.0 TDIe ,2010
    Salutare. Am si eu o intrebare. La accelerare maneta de la schimbator incepe sa se mista in fata, iar cand las acceleratia se da pe spate. Aveti idee de la ce se trage?? Un mecanic mi-a zis cum ca ar fi de la tampon cutie de viteza slabit!! Alte pareri??? MUltumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Verifica suportii de la cutie si motor.
     

Distribuie pagina asta