1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gnr15, 11 Oct 2011.

  1. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Cu 6 luni în urmă am schimbat lichidul. Mulțumesc mult.

    Oricum o las baltă. Cand vin in Romania schimb toate ce ține de tracțiune cu japca. Văd că nu sunt înțeles bine
    Eu am spus destul de clar: am bătaie in podea / caroserie / tragerul mașini, iar chestia cu lichidul nu are relevanță cu problema descrisă de mine,
    Odată ce eu o țin din pedală este logic că îmi ține presiunea în cilindri, nu ? Indiferent cum i-aș da drumul la ambreiaj nu ar trebui să facă acel balans urmat de o lovitură atenuată
    Chiar și dacă mi-ar aluneca piciorul de pe ambreiaj, ar fi simplu ar muri motorul în secunda doi.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica tampoanele motor/cutie, si cel mai important bucsele de la jugul motor si cea anti-balans.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  3. DDB1989 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2022
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI, BLB, 2005
    Salut,
    La masina din profil un Audi A6 C6 cod motor BLB cutie manuala schimbătorul meu a coborât. Nu știu cât sa zic exact, câțiva mm bineînțeles si acum intra mult mai greu în marche-arriere. Am văzut ca are acolo o bucsa dar nu o da ca piese detașabilă programele. Ideii ? Bineînțeles inafara de schimbat toată timoneria asta în ultima instanță.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @DDB1989 tu nici macar NU esti in stare sa citesti forumul. De ce ai scris aiurea si inutil intr-un topic care NU are nicio legatura cu problema ta ?
    De ce a trebuit sa-ti mut eu mesajul (scris si asta inutil pentru ca NU ai facut nimic sa remediezi).
    De ce nu citesti forumul inainte sa pui intrebari ? Cat de greu este sa decuplezi = demontezi schimbatorul de viteze si sa refaci acea bucsa din material duramid sau o polietilena foarte dura, la un bun strungar ?
    Voi vreti sa vi se dea o solutie fara ca voi sa NU faceti absolut nimic.

    In al doilea rand nici macar NU stii sa pui intrebai si sa te exprimi (ti-am corectat = editat eu mesajul tau scris). Pentru a scoate o schema este nevoie de datele masinii.

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu modelul de Audi, seria de sasiu (VIN Number), cod motor (cilindree = capacitate cilindrica motor) si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.

    Daca NU revii si NU spui cum ai rezolvat, aceste 2 mesaje vor fi sterse iar tu pe viitor NU o sa mai intrebi nimic pe forum pentru ca forumurile NU sunt despre intrebari ci despre cum am rezolvat probleme.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Fara replici la acest mesaj.
     

Distribuie pagina asta