1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C7 (4G) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Andronic, 29 Mai 2016.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Omule in cutia manuala intra cilindrul receptor al ambreiajului si partea de timonerie, atat. Timoneria din cutie nu iese fara sa demontezi / scoti cutia de viteze de pe masina. Ce teava ai scos ? Cauta o poza pe internetul asta infinit. Daca te referi la cilindrul pentru ambreiaj este normal sa fie plin cu lichid de frana pentru ca el asa functioneaza, cu lichid de frana. Aerisirea se face pe la busonul de umplere. Nu am cum si ce sa iti explic pentru ca iti trebuie elevator si dispozitive de umplere cu ulei a cutiei adica o pompa. Mergi la un bun mecanic si foloseste doar ulei original pentru completare sau umplere. Daca a intrat lichid de frana in cutie de urgenta scoate tot ce este in cutie ca si ulei si inlocuieste-l doar cu ulei original. Te cam depasesc problemele dupa cum pui intrebarile. Mergi la un mecanic profesionist care este de preferat sa aiba experienta cu reparatiile din grupul VAG.
     
  2. P.Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 2.0 TDI CSU 2016
    Eu am scos singur teava, fiind cilindrul receptor al ambreajului si timoneria ca sa pot scoate cutia de pe masina, am demontata-o cu tot cu motor. Deci de aerisit nu ar fi cazul pentru ca nu am umblat la ulei sau la buson si timoneria am montat-o la loc exact cum am demontat-o. Masina a avut accident si ca sa pot sa repar caroseria a trebuit sa scot motorul cu cutia de pe masina. Intradevar timoneria era blocata, cand am cumparat masina, de la accident, dar dupa ce am montat-o si-a dat drumul si doar simptomele cele de sus le are actualmente.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti spun doar atat: problema nu o rezolvi aici pe forum si din tastatura, din pacate. La ce accident zici ca a avut masina si timoneria a fost blocata, poate s-a rupt ceva in cutie fizic. Nimeni nu stie pana nu demontezi cutia complet si doar tu stii cum ai montat si ce ai montat la loc. Iti mai spun o singura data: eu nu cunosc "teava" sa intre in cutie si / sau nu inteleg la ce "teava" te referi. Aerisirea si nivelul se face asa cum am mentionat anterior si deja ma repet a treia oara.

    Ca si termen "teava" te referi cumva la planetara care trece prin cutie si care se vede in clipul de mai jos incepand cu minutul 7:03 pana la minutul 7:10 ?

     
    P.Florin apreciază asta.
  4. P.Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 2.0 TDI CSU 2016
    Nu, este o conducta care se clipseaza in cutia de viteze si era lichid de frana pe ea. In momentul cand am scos conducta automat mi-a picat pedala de ambreiaj adica nu mai revenea inapoi. Dupa ce am montat cutia de viteze inapoi si am bagat conducta, am umplut paharul cu lichid de frana si si-a revenit pedala de ambreiaj dar intra foarte greu in viteze. Dupa ce am aerisit franele si am apasat pedala de ambreiaj mai des a inceput sa intre in viteze mai bine si asa circul cu ea si acum doar ca viteza 1 si 2 imi face problemele care le-am scris mai sus. Dar ce am mai observat este faptul ca mi-a ridicat mecanicul cutia asa montata cu un cric cam 3cm in sus si intra perfect in viteze toate exact ca si cum ar trebui, cum a lasat cricul, aceleasi simptome.
     
  5. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Salut, detin un c7 2012 avant 177hp 2012, manual.
    Am cumparat o de 1 an la 180.000 km. De cand am luat o am simtit ca intra greu in viteza dar mergand la mare nu ma mai lasa sa bag a 6 a si ramanea blocata in masarier dar a aprut si un suierat dinspre partea dreapta fata, se aude mai tare la nivelul rotii. Am schimbat ambreaj+ volanta si distributie, masina schimba perfect dar suieratul a ramas . Dispare cand calc ambreajul jumatate de pedala sau toata, asta cand sta masina pe liber. Mecanicul mi a spus sa stau asa pana ce nu sunt probleme sa sune mai tare, mi a spus ca posibil sa fie din cutie. Mi e teama sa nu se afecteze ceva mai tare. E un sunet gripat ca si cum.ar atinge o carcasa, sunetul motorului e aproape dublat. Incerc sa inregistrez.

    CAND APAS AMBREAJUL SUNETUL DiSPARE



    Mersi
     
    Ultima editare: 31 Oct 2020
  6. Nicu Cioca 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 C7, 2012
    Vezi ce cod de cutie ai in cartea de service, eu am NEJ si am schimbat toti rulmentii, inclusiv carcasa cu rulmentul de la pinionul de atac care nu se gaseste ca piesa de schimb si tot nu e ca inainte. Daca se accentueaza sunetul pe accelerare, e rulmentul de la pinionul de atac. Mai am un sunet slab pe franare sau frana de motor si pare a fi din diferential. La diferential mai are putin joc pe dreapta cand misc de planetara, dar nu curge ulei. Pe stanga a fost schimbat rulmentul. Ambreiajul si volanta au fost schimbate. Incearca la Abdul Service sau Bond Service in Cluj.
    Eu au facut reparatia la Brasov la Dementor dar am fost dezamagit de rezultat, nu recomand... Am fost la Abdul, am facut un test in mers dar a zis sa revin daca suna mai tare. Dupa 5000 km nu s-a accentuat sunetul. Nu poate sa imi spuna cauza decat daca e demontata din nou.
    Reglajul timoneriei e relativ simplu, verifica in Elsa Win parametri pentru modelul de cutie, demontezi climatronicul, scoti scrumiera si ai acces la suruburile de reglaj. Nu mai retin daca e 25 sau 35 mm dar acum intra perfect in viteza. Inainte de reglaj aveam probleme cu viteza a doua care era cam intre a doua si a treia. Nu erau probleme la schimbare dar daca conducea altcineva gasea mai greu viteza a doua.
    In Germania se gasesc cutii reconditionate cu 5 ani garantie, pretul incepe de la 800 euro cu cutia veche la schimb sau 1300 fara cutie ( ebay.de schaltgetriebe audi 4G). Daca stiam de la inceput ce ma asteapta, luam alta cutie.
     
  7. razvandoom

    razvandoom 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 .1.9 TDI AHH .1999 / A6 4G . 2.0 TDI CNHA ULTRA 190cp. 2014 EURO 6
    Salut,
    As vrea sa schimb și eu uleiul la cutie . Am nevoie de cheie speciala pentru lucrare ?
    Am cutia cu codul QJY și agata mai ales la temperaturi scăzute.
    Mulțumesc anticipat.
     
  8. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Din pacate am circulat 1 an cu 2 litri de ulei in cutie. Mecanicul s a incurcat si a pus doar 2 litri. Imi intra foarte gripat in 1 a si a 2a.

    M am gandit sa verific cati litri de ulei intra si am vazut ca intra 4.

    Cand l a scurs mai era 1 litru si acela ars si bucati mici de plastic. O sa o duc la Abdul. Nu stiu ce s a fi stricat..
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si 1l unde s-a dus in 1 an ?

    L-ai gasit pe mecanic, nu gluma.
     
    silvio și dan stefan10 apreciază asta.
  10. Nicu Cioca 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 C7, 2012
    In cutia uscata, adica demontata si curatata, intra aprox 5,5 litri. La schimb, nu se poate scoate tot uleiul, ramane si in diferential, de aceea se pun 4 litri.
    Te rog sa revii cu un feedback dupa ce o repari.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dan Stefan daca nu iti apare de urgenta masina in profil, mesajele scrise de tine vor fi sterse direct si fara explicatii. Masina ta nu se numeste Targu Mures si acest forum nu este un forum caterinca. Caterinca o faci tu unde vrei dar nu aici pe forum.
    In traducere pentru ca sa intelegi: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  12. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Am fost la Abdul in Cluj si a schimbat tot interiorul cutiei. Masina functioneaza ca noua, a disparut sunetul, se pare ca era din cutie.
    Omul e meserias, in 2 ore a rezolvat problema, doar ca am platit 2000 lei + 300 lei manopera. Omul e bun dar te face cu apa si otet, ii injura pe toti . "Ai venit cu cutia asta ? Da-i foc ca e buna de aruncat la gunoi. Nu are respect deloc, dar face treaba buna".
     
  13. Răzvan.c.l

    Răzvan.c.l 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7 CGLC WAUZZZ4G4CN034388 2012
    Salut. Recent am schimbat kitul ambreiaj -volanta, deoarece trepida la plecarea de pe loc când se incalzea. Acum, după ce am schimbat kitul. Îmi intră cam greu in viteza parca ar agata ceva . Nu mai intra la fel de ușor. Câteodată, când schimb in treapta doi îmi intră în viteza înainte de a duce maneta complet in poziția ei. S-au înlocuit tot kitul . S-a schimbat lichidul de frana, s-a aerisit cilindrul de pe cutie. Ce poate fi?
    A6 C7 -Manual 6 trepte .
     
  14. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Dupa ce am schimbat tot nou (cutie, ambreaj kit, volanta ) tot imi agata primul kilometru, dupa, e ok.
     
  15. Nicu Cioca 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 C7, 2012
    Incearca si un reglaj la timonerie, dar facut dupa Elsa, in functie de codul de motor si cutie. La rece, cu motorul oprit cum e? Verifica distantele fata-spate si stanga-dreapta la timonerie. E suficienta o deplasare de cativa mm si nu o sa intre bine in viteza. Cu scrumiera demontata o poti si testa usor, dar pentru asta trebuie sa mergi la un specialist, nu lasa pe oricine sa regleze timoneria.
     
  16. Răzvan.c.l

    Răzvan.c.l 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7 CGLC WAUZZZ4G4CN034388 2012
    Am fost la service cu masina si mecanicul a zis ca totul merge ok. Inainte sa schimb kitul cu volanta, totul mergea minunat, intra in viteza fara minimul de efort. Acum a inceput sa scartaie si schimbatorul (un chitait de cauciuc). Rog un coleg sa-mi dea detalii despre cum se regleaza timoneria, s-o fac singur. Multumesc.
     
  17. gherman ovidiu

    gherman ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    a6 avant ultra,2.0tdi,DDDA,190cp 2018
    Va salut,
    Am schimbat azi uleiul in cutia manuala cu codul RYS. Problema este ca cei de la service au zis ca au intrat 1,4 litri pentru ca tot atat s-ar fi scurs. Este posibil sa fie asa sau ar trebui sa mai completez ?
     
    Ultima editare: 22 Iun 2021
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ne intrebi pe noi in loc sa cauti singur asta fara sa intrebi cati litri intra in cutieavand aici la indemana programe pentru a verifica asta ? Cum vrei sa te ajutam cand ai scris mesajul anterior in halul ala adica fara nici cele mai elementare date despre masina ?

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA si/sau ELSA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codurile pieselor si cantitatile de ulei necesare pentru masina ta (motor, cutie, etc., etc.).
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @gherman ovidiu In cutia ta intra 1.8 l de ulei cod G 052 549 A2.

    Chiar daca faci schimbul pe elevator perfect plan si astepti 5 ore sa curga, tot nu o sa scoti 1.8l fara sa demontezi cutia bucati.
    Atata timp cat a turnat ulei pana a inceput sa curga pe la buson, nu te preocupa.
     
    gherman ovidiu apreciază asta.
  20. Răzvan.c.l

    Răzvan.c.l 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7 CGLC WAUZZZ4G4CN034388 2012

Distribuie pagina asta