1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Manuala de viteze si/sau Ambreiaj la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de paul_e88, 22 Oct 2008.

  1. Byron

    Byron 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI, 2008
    Am schimbat si eu ambreiajul si volanta, kit de la Sachs. Fostul proprietar pusese LUK. Totul foarte ok, au disparut trepidatiile, gata cu problemele la plecarile de pe loc, gata cu agatul periodic in treptele de viteza, bruscari la schimbarile de trepte, etc. Masina merge foarte lin, nu mergea asa de bine nici cand am luat-o, acum doi ani. Da ma obisnuisem cu ea asa.

    Pedala de ambreiaj e mai tare ca inainte, trebuie sa ma obisnuiesc. Inainte era moale, fina. Imi placea foarte mult, speram sa fie la fel, sau aproape la fel, eh.

    Volanta era cam dusa, avea tot felul de jocuri, ambreiajul era si el intr-o stare nasoala. Mi-a aratat mecanicul. Dar nu aveam sunetele alea specifice la volanta, tacanituri, etc, in fine, totul e bine.

    Sunetul ala pe care l-am postat se mai aude cand las de ambreiaj in treapta I, e foarte ciudata treaba. Nu influenteaza cu ceva, doar ca se aude. O sa merg pana la mecanic saptamana viitoare sa se mai uite. Dar e ciudat pentru ca am cam schimbat tot ce era de schimbat cand a fost nevoie, deci intretin masina. In fine, poate ii dau de cap si la sunetul ala :)))
     
    Ultima editare: 26 Iun 2020
  2. Kspic

    Kspic Gold Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI Stage 1 Powertech
    Cateva observatii dupa ceva timp de la remedierea cutiei de viteze manuala la masina mea Audi A4 1.4 TFSI

    - Rulmentii de la diferential pica, asta e clar, mai devreme sau mai tarziu pica. Se schimba si ulterior difera foarte mult fiabilitatea in functie de calitatea rulmentilor pusi si viitorul ulei de cutie.
    - Uleiul din cutia de viteze, nu este 75w90 cum am vazut ca au tendita unii mecanici sa puna in ele ci 75w - Ravenol MTF-3 fiind alegerea mea pentru cutia de viteze. Sincer am ramas putin dezamagit de calitatea uleiului de cutie original ( am fost deja cu cutia de viteze pe masa de doua ori ).
    - Cantitatea de ulei necesara este 1.9-2 litri pentru o revizie si pentru o cutie uscata de 2.2 litri. Sfatul meu este sa folositi aproximativ 2.5 litri de ulei in cutia de viteze care vine cu motorul de 1.4 TFSI ( LNY in cazul meu ). Conform spuselor mecanicului care mi-a reparat cutia, nu ar fi suficient ulei in cutie si ar putea determina uzura prematura pentru pinionul de la treapta 6.
     

Distribuie pagina asta