1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Manuala de viteze si/sau Ambreiaj la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de paul_e88, 22 Oct 2008.

  1. mihaela123 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.6,2008
    Ambreiaj

    Buna ziua,

    Am si eu o dilema. La cati km se schimba un ambrejaj, sau care sunt motivele de schimbare. Mentionez ca am un A3, 1.6 benzina si are 120.000 km.
     
  2. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    cand incepe sa patineze, sa "clantane" la relantiu ...auzi un sunet ciudat ca o bataie ...care se opreste in momentul in care apesi ambreiajul. nu este din ce stiu eu un numar de km... cu cat mai multi, cu atat mai bine :)
     
  3. hxplucian

    hxplucian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a3 2.0tdi 2004
    AUDI A3 8P an 2003(4) motor 2.0 tdi cod BKD

    Salutare, imi recomanda cineva un mecanic bun specializat pe cutii de viteze in Bucuresti? De preferat specializat pe VAG.
    Am tot gasit tot felul de site-uri (fiecare se lauda cu cate ceva) dar tind sa cred ca operatiunea mea e destul de delicata...
    Incep asa:

    Huruit in frana de motor initial in jur de 1800rpm, calcat ambreiaj in mers, sunetul a disparut.. ridicat din nou ambreiaj tot in jur de 1800rpm, iar huruit.. Deci face doar cand e in frana de motor...

    Bun, am schimbat volanta cu ambreiaj si rulment.. tot kitul. Pe moment s-a diminuat huruitul, am zis ca asta e, am rezolvat-o..

    La nici o luna a inceput sa reapara acel huruit pana in ziua de azi cand deja e enervant si face chiar si cand e pe liber.. Mentionez ca huruitul nu este unul uniform, tinde sa "sacadeze" asa..
    In frana de motor cand coboara de pe la 3000rpm e cam deranjant.. face din ce in ce mai rau...

    Mecanicul care a lucrat pana acum la masina mi-a zis ca ar fi din cutie, rulmentii care se inlocuiesc sau se schimba cutia cu totul.

    Am mers sa aud si alta parere de la alt mecanic, acelasi diagnostic.. rulmentii din cutie..

    Vin si va intreb daca se pot schimba sau nu se merita reparata cutia asta si sa incerc sa caut alta prin dezmembrari?!?

    Orice sfat si recomandare ar fi de ajutor. Multumesc!
     
  4. Florinsv 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3, 1,6 benzina, 105 CP, 2005
    ajutor va rog

    Am un audi A3 din 2005, 1,6 benzina, 105 cai. nu-l am de mult l-am adus din germania. cand stau la semafor scos din viteza cu motorul pornit simt niste trepidatii usoare in scaun asa. cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie volanta, dar in acelasi timp am inteles de la altcineva ca de volanta iti dai seama doar in mers nu cand stai pe loc. ea merge super. ce ar putea fi? :uhm: :(
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Volanta, suporti cutie/motor.
    Motorul merge rotund ? Cate rpm ai la ralanti ?
     
  6. valentyn_b 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A3, motor BKD, an 2005
    As avea si eu o problema cu pedala de ambreaj la un audi a3 motor BKD, in sensul ca uneori dupa ce iau piciorul de pe pedala de ambreaj parca intarzie sa revina sus, ramane o secunda la jumatatea cursei a pedalei. Am vazut ca a mai patit cineva asa, se remediaza cu aerisirea ambreajului? daca da, unde se afla aerisitorul asta?
     
  7. Lulululu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A3 2.0tdi 2004
    Sub filtru de aer se afla aerisitorul la ambreiaj ......dai jos toate plasticele ce tin de filtru de aer si o sa il vezi acolo e un tumburuc mic orientat in sus
     
  8. Ionelll 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2015
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a3 2.0 TDI 2005
    ambreiaj

    La masina mea din profil am si eu o problema pot sa zic grava: pedala de ambreiaj nu imi revine pana sus, imi ramane cateodata cuplat in treapta 1-a si pe marsarier si nu mai pot sa schimb viteza. In celelalte trepte nu pot schimba decat daca las acceleratie din timp. Mi se inmoaie pedala in mers. Vreau sa precizez ca am aerisit ambreiajul, verificat uleiul si schimbat disc, placa si rulment presiune. Astept pareri. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mai 2015
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai mult ca sigur ai problema la cilindrul receptor de la ambreiaj.
     
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Va salut si eu!

    Cand schimb din vit. 4 in 5, sau din 6 in 5, calc ambreiajul, bag in viteza, si cand ridic pedala de ambreiaj, pe la jumatatea cursei daca mentin pedala, simt in pedala un usor huruit, ca o frecare asa. Dau drumul de tot pedalei, accelerez, si apoi daca o las in frana de motor, face ca si cand ai merge in marsarier. ( atunci cand accelerezi si apoi o lasi sa mearga singura, este cam acelasi sunet ... sau ca o motocicleta care accelereaza si apoi ii taie gazul ...) Scuze, dar nu stiu cum sa descriu mai bine sunetele respective.

    Daca accelerez, sunetul dispare, am facut cam 800km in acest wknd si sunetele nu s-au agravat, insa mi-e teama sa nu ma lase cutia cand mi-e lumea mai draga.
    Mentionez, ca la motorul rece, sunetele/vibratiile in pedala sunt mai profunde, dupa ce merg 10-20km se mai diminueaza.

    Daca a mai patit cineva ceva asemanator, ce rezolvare a fost ? Sa schimb uleiul din cutie ? Am tot citit ceva de sincroane sau rulmenti sau pinioane de viteza a 5-a. Ce ma sfatuiti sa fac ?

    Multam!
     
  11. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    AndreyPH nu ai posibilitatea sa mergi cu ea la "doctor" ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iul 2015
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Nu prea... stau foarte prost cu timpul, sunt liber doar in wknd, si atunci nu prea gasesc mecanici in zona mea. Parca vad ca trebuie sa-mi iau concediu pentru a rezolva masina...
     
  13. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    pai in weekend se lucreaza prin romania din cate stiu. cel mai bine suni la un service audi sau partener audi si faci o programare mai devreme sau sambata. daca eu pe aici am reusit si in germania este destul de greu. chiar la audi poti merge pe mine nu m-a costat nimic sa mearga un mecanic cu ea sa imi zica daca e ok sau nu.
     
  14. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Intrebare rapida, am un scartait in pedala de ambreiaj atunci cand este apasata la schimbarea vitezei, aveti idee cum se poate rezolva? Sa nu mai scartaie?
     
  15. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Legat de volanta si a mea da semne de oboseala. Are ceva daca o iau aftermarket, gen Sachs sau Luk impreuna cu tot kit-ul de ambreiaj ? Sau volanta trebuie musai OEM ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Aug 2015
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si cea OE vine tot Sachs sau LuK, depinde cu ce a fost echipata masina de fabrica.
     
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    O mica intrebare, un CAXC 1.4 tfsi ce model de cutie are ? Si cati litri de ulei intra in ea ?
     
  18. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Ultima editare de un moderator: 24 Aug 2015
  19. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am schimbat si eu azi uleiul de cutie OEM care avea 57k km cu altul nou OEM.

    In autodata scrie ca am nevoie de 2 litri ulei. Unii recomanda 2.2 litri ulei ?

    Pana la urma il las la 2l ulei sau bag 2.2 ?
     
  20. Danicbx

    Danicbx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2004
    Ulei cutie 6 trepte 2.0 BKD

    Seara buna tuturor,
    Va rog luminati-ma si pe mine referitor la ce ulei trebuie pus in cutie. Eu am pus Castrol AXLE EPX 80w90 cu specificatie GL-5. Mecanicul meu zice ca nu e tocmai ok, ca trebuia GL-4 75W90 ca si la modelele mai vechi diesel din VAG. Nu se specifica pe ambalaj daca e sintetic sau mineral si nici nu am gasit pe mama Gugăl ce ulei recomanda Audi pentru cutia in cauza. O seara faina. :salute:
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Oct 2015

Distribuie pagina asta