1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Manuala de viteze si/sau Ambreiaj la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de paul_e88, 22 Oct 2008.

  1. Anusk

    Anusk 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a3/1.9/206
    Volanta

    Buna seara,detin un a3/1.9/2006 recent am aflat ca ma lasa volanta,am fost in service.kitul luk are un pret si cel Sachs alt pret. Problema e ca vreau sa merg cu piesa mea ,dar am primit raspunsul ca ce dau jos aia tre si pus si ca nu stiu asta pana nu o desface,nu as plati de 2 ori manopera ca sa aflu ce ii,am gasit piesa la un pret mai bun decat service. Cert ii ca mi se par niste imbarligaturi si mai multe chestii care se bat cap in cap.ma intereseaza daca stiti cu ce vine echipata masina Sachs sau Luk ? Si daca are vreo relevanta ca trebuie pusa aceasi piesa sus? Multumesc scz daca am gresit incadrarea in topic dar nu am gasit cv despre prob mea.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa pui linistit ori LUK ori Sachs, dar sa fie compatibil cu masina ta.
    Nu are nici o relevanta, ambii producatori isi imprumuta piese. Eu am cumparat kit-ul de ambreiaj si volanta LUK, abia cand am dat jos am constatat ca pe masina tot LUK aveam. :)
    Ca idee, posteaza seria de caroserie in topicul de mai jos pentru a primi fisierul PDF + TXT si iti zic eu ce ai pe masina.

    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/14660-vin-decoder-audi-550.html
     
  3. Joe1 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2004 (BKD)
    As avea si eu nevoie de un sfat de la cineva mai priceput ca mine.

    Am schimbat saptamana trecuta tot kit-ul de ambreiaj la masina din semnatura. Piesele noi le-am luat de la un coleg de pe forum iar montajul l-am facut la un service destul de cunoscut, nu stiu daca am voie sa dau numele dar se termina in "garage" si mai are 2 litere in fata. Dupa schimb, am facut vreo 200 km iar ieri mi-a dat eroare cu nivelul de ulei este la nivelul minim. Am tras imediat pe dreapta si am completat cu ulei, circa 1,7 litri pana am ajuns acasa. Astazi am dus masina la acelasi service sa vad unde este scurgerea de ulei, in trecut neavand niciodata pierderi. Cand am ridicat masina pe elevator, uleiul baltacaia pe la garnitura dintre motor si cutia de viteze. Au recunoscut ca e vina lor si ca zilele urmatoare or sa dea iar cutia jos sa vada ce e acolo, fara sa ma coste nimic suplimentar. Dilema mea este daca nu cumva uleiul acela care s-a scurs, estimez eu cam 3 litri pana am ajuns cu masina la service si am lasat-o acolo, nu a ajuns la discul de ambreiaj ceea ce din cate stiu l-ar cam compromite. Se poate degresa in vreun fel discul daca a fost afectat sau trebuie sa iau iarasi altul?

    Orice parere este binevenita!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e compromis decat daca mergi cu el plin de ulei, nu doar de la service pana acasa. Se poate degresa si folosi in continuare fara probleme, stai linistit.
     
  5. katalyn A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A3 ,1.6 ,2005
    Salut colegi
    Am si eu o intrebare
    Dc tremura masina la plecarea de pe loc cu treapta 1,care ar fi cauza?
     
  6. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Am aceeași problema....
    Cum ai rezolvat?
    Mulțumesc.

    Menționez ca am facut aerisirea (vreo 12-15 pedale cu aerisitorul deschis).... a fost ok cam jumătate de ora dar apoi a revenit acea pauza sau întârziere a pedalei.
    Am schimbat si pompa de ambreiaj.

    Sa fie cilindrul receptor?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  8. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Câteodată "agața" la intrarea in treapta a treia.....
    Daca ar fi rulmentul din cutie ....cum pot sa-mi dau seama?
    Mulțumesc.
     
  9. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Azi am schimbat si "receptorul",am facut aerisirea.... o sa vad zilele urmatoare cum se comporta....
     
  10. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Am avut aceeasi problema. Volanta defecta. Trebuie inlocuita
     
  11. katalyn A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A3 ,1.6 ,2005
    cat a costat toata reparatia ?
    Am motor 1.6 FSI.
     
  12. AdriAdrian

    AdriAdrian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8p
    Salutare la toti fani Audi , am o problema : la relanti cutia de viteze face zgomot ( troncane). Daca apas pedala de ambreiaj zgomotul dispare. Daca plec incet cu prima cutia de zgomotoasa. Am observat cand este frig afara nu imi intra prima treapta de viteza. Daca reusesc sa introduc maneta in 1 treapta, imi sare din viteza. Dupa ce parcurg cativa km problema dispare. Mi s-a spus ca sunt rulmentii de pe trenul fix. Cineva care ma poate lamuri ?? Multumesc
     
  13. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Au trecut mai bine de 10 zile si se pare ca cilindrul receptor a fost cauza pentru care pedala de ambreiaj nu revenea de fiecare data inapoi....avea o oarecare întârziere.

    Acum...problema 2...
    Ziceam ca agatza in viteza a 3 - a in momentul cand schimb repede, adica imping repede schimbatorul.Face un "crrr"....
    Daca imping usor (cu trecere prin "zero"),nu sunt probleme.

    Am atasat un filmulet....
    Ce pareri aveti?
    Mulțumesc.... si un an mai bun la toti!

     
  14. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Nu stiu cat ar putea fi o volanta de A3. Problema am avut-o la A6, pentru care volanta a costat aproximativ 2000 lei. Pentru A3 ar trebui sa fie mai ieftina.
     
  15. Crap 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8p/vW MK5
    Va salut, sper sa postez unde trebuie...am o problema cu a3'u din dotare si anume volanta, face urat cand parchez cu spatele doar din ambreiaj, practic trebuie ambalata ca o benzinara, atfel tremura din toate inchieturile, cand se incalzeste daca iesi din masina il auzi cum "trage" "poc poc" tace 10 secunde, iar trage un poc, mecanicul m-a sfatuit sa pun MASA SIMPLA, eram curios daca are cineva de aici sa-mi spuna daca se merita sau nu. 1.9 5 trepte.

    Va multumesc
     
  16. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Cum as putea sa imi dau seama ce cutie de viteze am la masina?
    Am problema care este discutata aici: http://vwforum.ro/topic/94901-fluiera-in-viteza-a-v-a/?page=3&_fromLogin=1
    As vrea sa cumpar piesele necesare pentru reparatia de acolo, dar as vrea sa fiu sigur ca sunt compatibile, si ca nu le cumpar degeaba.
    Dupa 10 merg cu ea la mecanic sa o aranjeze cu tot cu distributie.
     
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    In ETKA sau ELSA, pe baza VIN'ului. Vorbeste cu cineva care are ETKA instalat si poate filtra pe baza VIN.
    Si eu am aceeasi problema, tot in treapta 5. Merg cu ea de 20k km si nu s-a agravat.
    Daca o rezolvi, te rog posteaza aici si zi-mi si mie solutia.
     
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Asa. Postez si aici. Solutia de mai sus din link, functioneaza.
    Daca va șuiera in viteza a 5-a la frana de motor sau cand bagati 4->5, se rezolva relativ ieftin cu piese in valoare de ~50-60lei si o mana mai priceputa.
     
    george-d și AndreyPH apreciază asta.
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Pana acum problema a fost comuna doar pe cutiile cu codul HDV, indiferent de marca VAG. Codul cutiei il puteti afla pe stickerul din portbagaj sau cel din cartea service.
    A fost o greseala de proiectare a acestei cutii, si-au dat seama si fabricantii si au scos ulterior acest kit de reparatie.
     
  20. sergiu_vlad87

    sergiu_vlad87 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    Popesti, Bihor
    Masina:
    A3, sportback, 1.6 FSI BLF, 2006
    Salut, sper ca postez unde trebuie. As vrea sa schimb kitul ambreiaj la audi a3 sporback din 2006, 1.6 fsi, cod motor BLF. As merge pe Luk sau Sachs. Daca ma puteti ajuta ce tip de kit sa iau v-as fi recunoscator. Stiu ca la fiecare marca sunt mai multe tipuri de kituri ambreiaj, diferite coduri. As vrea sa stiu de la fiecare producator ce kit de ambreiaj, respectiv cod se potriveste pentru masina mea. Multumesc
     

Distribuie pagina asta