1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Am inteles dar foarte simplu putea sa fie doar discurile alea dinauntru si sa nu coste mai mult de 500 euro. La un service specializat in cutii aici in arad , nu dau nume, te duci cu masina iti face o constatare si un deviz cu ce piese trebuie si cat costa, iti dai acordul le schimba si piesele vechi la ai in cutie in portbagaj. Asa mi se pare normal.
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    ciudat cum ai incredere dar daca zici tu ? ce garantie ti-au dat ? ti-au dat pe toata cutia ? sau cum ? sti de ce iti spun ca se poate defecta din nou (sper sa nu se intimple asta niciodata) si cel care ti-a reparat-o o sa zica aaaaaaa stai domnule ca piesa asta nu ti-am schimbat-o eu deci nu este din cauza mea si atunci................ai sa vezi. sper ca nu te-am suparat cu atitea intrebari dar vezi unde am ajuns cel putin eu cu masina. ii ajutam pe altii sper mai departe.
    daca ai factura atunci este o.k. trebuie sa ai si certificat de garantie. atunci poti sta linistit ca ai pe ce sa pui mina daca se intimpla ceva. asa este cum zici tu. aia sau oricine altcineva poate zice orice de unde sa stim noi cei care nu avem treaba cu asa ceva daca este pe bune sau nu. aici chiar sunt de acord cu tine. cine sa se priceapa la toate.............dar este o.k.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2011
  3. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Am sunat la Arad si au spus ca nu va fi sub 1000E (sa ma astept la 1400E-1500E inclus TVA). Daca calculez transport cutie sau masina , dat jos, pus sus cutia atunci iese aproape la 1800E-1900E
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Te-am inteles dar trebuia sa iti spuna ce piese schimba iar piesele vechi sa ti le dea, ca as este normal. In fine, bine ca ai reparat-o.
     
  5. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Eu nu cred ca este cineva care schimband discurile la o cutie automata ca a mea da garantie dupa reparatie pe toata cutia (de exemplu pe mekatronica). Tu ai da garantie pe toata cutia?
     
  6. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    eu am schimbat pompa de inalta presiune de ulei din interiorul cutiei, discurile alea sunt 2 seturi si am primit 12 luni garantie fara limita de km. cutia a fost desfacuta in totalitate. si sigur ca asta vroiam sa-i spun si lui Cristi ca daca cei de la service cutii iti spun ca o piesa trebuie schimbata sau 2 sau 3 tu cu ce sa ii combati ? nu ai cu ce deoarece intervine garantia care.........si etc. putem vb. pina miine pe acesta tema dar nu cred ca este bine. ma bucur ca ai reusit sa o repari si sper sa tina mult si bine. :friends:
     
  7. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Cealalta varianta ar fi :
    15.000 RON + TVA este cutia noua la reprezentanta . Pret la schimbul cutiei mele vechi. Garantie 2 ani sau 100K km.


    Si eu la inceput cand ma duceam la reprezentanta la cluj le ziceam sa puna piesele uzate in portbagaj. Aveam de toate : filtre de motorina uzate , filtre habitaclu uzat!. Piesele acestea le mai cunosc si eu cum arata dar la cutia de viteze putea mie personal omul sa-mi dea o piulita sau un surub zicand ca era problema ca eu oricum nu ma pricep.


    Clujul e mic fratilor :P ...
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    SlayeRC , tu nu ai cum sa ai garantie pe toata cutia. Ai garantie pe lucrarea facuta de ei si pe piesele care ti le-au schimbat, dar pe care tu nu le sti si in caz de ceva ei poate sa zica ca or schimbat altceva. Aia nu sunt nebuni sa iti dea garantie pe mecatronikul tau vechi (daca nu l-au schimbat).
     
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    ai inteles gresit. pret motor romania 41.000 lei cu motor la schimb sau 46.000 lei fara motor la schimba - aici vorbim de motor complet iar cutie undeva intre 20.000 sau 25.000 lei nu stiu cu sau fara cutie la schimb. daca era pretul care il spui tu imi luam o cutie noua si gata dar...........nu :( in sf. eu ma opresc aici cu deliberarea si sper sa nu mai avem niciunul dintre noi probleme. numai bine domnilor.
     
    Ultima editare: 6 Apr 2011
  10. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Sa nu ziceti ca va aburesc. Oferta reprezentanta Audi Cluj-Napoca.
     
  11. BogdanRoata 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi, A4
    Numeri pe degetele de la o mana locatiile in care poti repara cutii de VAG.
    C-ta, Buc, Tim......solutiile sunt la ei, secretul este profesional, costurile pe masura. Poate fi o valva de 30 eur sau un o-ring de 3 lei. Sau contacte imperfecte in mechatronic, sau simplu o resoftare. Cat costa atata face cat timp ai garantie. Oricum mai bine decat costuri de reprezentanta.
     
  12. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    Dupa cum am promis astazi am scris o scrisoare la Audi in Germania. Sa vedem ce va iesi. Cel mai mult ma doare ca voi toti ceilalti care aveti probleme (si sunt sigur ca nu sunteti putini) taceti ca pesti in apa. Dar in fine se pare ca nu ne dezmintem noi romanii. Sa vedem ce va iesi. :arco::thrashi:
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2011
  13. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Bravo Lucian, eu sunt de acord cu parerea ta, mult succes, te sustin.
     
  14. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    Salut baieti! De astazi imi pare aceasta eroare pe bord si masina ramane in viteza a3a fara posibilitatea sa mai pot schimba decat daca opresc motorul, restart si abia dupa pornire merge ok...timp de 10 minute dupa care se blocheaza din nou cu aceeasi eroare pe bord...aveti imaginea atasata. Cam ce poate fi?
     
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ai o eroare la cutie dar pana nu faci un test cu vag-com nu putem sa ne dam seama. Scaneaz-o si pune eroarea aici.
     
  16. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    shift problem intre viteza 3 si 4
    eroarea este: P0783-0001

    plus:

    P0185-000
    p/n 883-000
     
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    P0783 AUDI
    AUDI P0783 - 3-4 Defecţiune Shift

    Simptomele
    - Lumina Engine ON (sau Engine Service Atentie curând Light)
    - De transport nu pot trece la treapta de viteză.

    Cauze posibile
    - Low transmisie nivelului de fluid
    - Dirty de transport fluid
    - Defecte schimbare electrovalva
    - Schimbarea harnasament electrovalva sau conectori
    - Schimbarea circuit electrovalva este deschis sau scurtcircuitat

    Atunci când este codul de detectat?
    Codul P0783 este detectat atunci când poziţia de viteze reală şi poziţia de viteze poruncit sunt diferite

    P0783 AUDI Descriere
    Acest cod P0783 indică faptul că supapa de schimbare 3-4 în corpul vanei este blocată în direcţia de compresiune a arcurilor. Transmission Control Module (TCM) controleaza schimbarile de treapta prin rotirea supape solenoid schimbare "ON / OFF" şi trecerea presiunea uleiului la valvele în corpul vanei. TCM calculează "reale" de transmisie prin compararea semnalelor de la senzorul de viteză de intrare şi de ieşire a senzorului de viteză.



    Prima varianta ar fi sa verifici nivelul uleiului din cutie sau ar fi chiar indicat sa-l schimbi daca nu l-ai schimbat.


    Textul l-am tradus cu google si pot fi mici greseli.
     
  18. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    am luat din nou erorile:
    P185-000 SEMNAL INCARCARE MODUL MOTOR DEFECT
    P/N P188300 CIRCUIT INTRARE SEMNAL IMPLAUZIBIL
    COMUTARE TREAPTA 3/4
    P0783-001
     
  19. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    @tucudean87 Multumesc frumos oricum pentru efort! Imi poti spune te rog unde as putea citi semnificatia codurilor? Exista vreun site ceva?
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC

Distribuie pagina asta