1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Pana la urma se schimba uleiu in cutie la motoare 3000 daca nu ai nici o problema cu,cutia?
     
  2. criss43

    criss43 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    a6,3.0 tdi,2005
    Iulian,se schimba uleiul si implicit filtrul+garnitura,la 120.000 de km,chiar daca ai sau nu probleme cu cutia.Pentru linistea ta,cutiile cu care sunt echipate motoarele de 3000,sunt foarte reusite,dar uleiul trebuie schimbat periodic.Iti recomand sa faci acest schimb NUMAI la un service autorizat AUDI.O zi buna
     
  3. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Ok am inteles ce zici tu dar am fost la audi in italia pentru a-mi schimba uleiul la cutie si mi-a zis ca nu se schimba. M-a intrebat daca am vreo problema cu ea si i-am zis ca nu. Eu ce sa mai cred acum ? L-am intrebat pe ala de 2 ori.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iun 2011
  4. criss43

    criss43 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    a6,3.0 tdi,2005
    Ce sa zic...eu in locul tau l-as schimba.Asa am facut de fiecare data cand am luat o masina.Te costa cam 2400 ron,dar crede-ma merita sa faci efortul asta si sa stai linistit 120.000 km.O cutie de viteze nu e un simplu bec sa-l schimbi asa in fiecare zi.toate cele bune
     
  5. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Pana la urma mi-am dus masina in Arad la mercom si am rezolvat din nou cutia de viteze. Sper sa fie in regula acuma.
    Flavius mi-a zis la 40K km sa schimb uleiul din cutie, primul schimb la 5000Km de la reparatie.


    Cu toate ca multi nu recomanda arad-ul eu voi zice ca am avut experienta pozitiva cu fratii aradeni.
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Pai ai zis ca ai facut cutia la cineva in Cluj si merge bine si ai si garantie . Ce s-o intamplat ?


    Eu ti-am recomandat de la inceput pe cei doi frati pt ca eu am dus la ei multe automatice si de fiecare data au rezolvat-o + garantie reala.
     
  7. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    O mers o saptamana ... dupa care nu a mai mers ; cu factura si chitanta in mana omului pagubit nu te pui. Am recuperat banii si am dus-o la Arad.
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Atunci ii ok. Felicitari ca ti-ai recuperat banii macar. ;)
    Din punctul meu de vedere eu am numa cuvinte de lauda pt cei doi frati.
     
  9. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Am gresit si am recunoscut :banghead: . Pot sa va zic alta sansa cu exceptia Arad nu este in Romania
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iun 2011
    Macedon199 apreciază asta.
  10. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Pana la urma am fost iar la service si m-a intrebat cati km si cand i-am zis ca am 200 mi-a zis ca ar fi bine sa schimb uleiu la cutie. :) Oricum dupai aia am sa il schimb la 120 k parca asa este bine nu?

    Am uitat sa precizez ca m-a costat 600 euro, include ulei 9L + filtru + garnitura + mana de lucru.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iun 2011
  11. imparaturosu

    imparaturosu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro tiptronic 2005
    Ciao baieti.
    Va rog am si eu o nelamurire. Acum un an am cumparat un audi A6 C6 3.0 tdi quatro din 2004 si avea 158.000km si am mai facut eu 100.000km pana acum.
    Probleme nu are dar fiind prima masina cu cutie automata nu stiam ca trebuie facut schimbul de ulei. Imi poate spune cineva la cati km se face si ce se poate intmpla daca nu-l faci ? si care sunt primele simptome ca ar incepe sa aiba probleme. Va multumesc.
    Vali.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Noi 2011
  12. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Salut.
    Eu am cumparat acum vreo 8 luni tot un A6 motor 3.0 tdi autro cu 200 de mii de km si primu lucru care l-am facut am scimbat uleiu la cutie.Lucrarea am facut o in italia la reprezentanta si mi sa zic ca la vreo 125 de mii de km ar trebui sa il schimbi sa poti prrevine ssau sa nu dai in alte treburi.Costu a fost de 650.Sper ca am fost de folos si sa ai bafta cu masina
     
  13. imparaturosu

    imparaturosu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro tiptronic 2005
    Mersi pentru sfat. Eu stau la Milano si zilele trecute am fot sa intreb de treaba asta, nici nu o sa va vina sa credeti cea ce mi-au spus. Mi-au zis preturi in jur de 600 -700 E, dar aparte am discutat cu unul de acolo si mi-a zis ca el a vazut si masini cu 400 de mii de km care nu aveau facut schimbu de ulei la cutie. Dar a intalnit si FOARTE multi care dupa ce au facut schmbul de ulei la cutie au avut probleme cu cutia. Credeti-ma dupa discutia cu tipul chiar nu stiu ce sa zic. O sa merg si prin alte parti sa mai intreb. Oricum nu e primul care il aud de treaba asta. Voi ce parere aveti ? Mersi
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  14. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Depinde de norocu cum o prinzi si depinde cum a fost rulata,parerea mea daca faci lucru asta si daca tot te afli la Milano schimba acolo la reprezentanta ca nu sunt fraieri oamenii si sunt seriosi.
     
  15. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Cred ca nu a ajuns scrisoarea!Asteptam!
     
  16. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    imi cer scuze ca nu am scris raspunsul pina acum Rodica. am primit in 3 zile raspunsul de la o directoare de la Audi chiar de la Ingolstadt in care spune ca in cel mai scurt timp cineva ma va contacta din interiorul sistemului ca sa rezolvam problema. dupa alte 3 zile ma suna unul de la reprezentanta Audi de la noi din Romania Radu si nu stiu cum director tehnic sau asa ceva. imi spune ca nu are ce sa vorbeasca cu mine deoarece eu din noiembrie 2008 nu am mai fost niciodata in reteaua de service Audi din nicio tara asa ca, nu poate sa constate sau sa considere ca este ceva defect cu acest tip de motor. eram sigur zic eu ca asta este raspunsul. va dau motorul cadou sa vedeti ce are daca doriti. ce sa va mai zic d-nul Radu ca eu sunt un pic nebun si am ajuns sa schimb filtrul de aer si de motorina la 7 - 8.000 km, ca schimb uleiul la motor cu filtru la 10 maxim 12.000 km, ca daca aud ceva suspect a doua zi sunt la service la amicii mei si etc. dar sigur pe dvs. nu va intereseaza decat sa fiti chipurile ca nemtii foarte exacti si sa fiti litera legii ce vrajala dar..........totu-si stiti foarte bine ca sunteti niste samsari de piese si de masini atit. nu am posibilitati si dovezi sa arat celor din Germania ce faceti voi aici cu noi sau poate si cei de acolo se complac in acesta situatie pentru ca le convine si lor trimitind in Romania si nu, numai masini care nu sunt chiar o.k. ca si cum ar fi pentru Germania. cei care stiu despre ce este vorba nu are rost sa mai exemplific. oricum eu nu vroiam nimic din punct de vedere financiar dar macar bunul simt sa zice ceva ca poate sa fie ceva cu injectoarele sau cu turbo boala lor de fapt la motoarele de 3000. in fine. cert este ca nu putea sa recunoasca nimic deoarece va puteti imagina si voi la cate sute de mii de masini sa schimbi cateva sute de mii de injectoare sau de turbine. in fine deci nimic rezultat ZERO. cert este ca sunt foarte suparat pe toti cei 8 OPT oameni care m-au sunat in acest rastimp de 1 an de cand am spart motorul si care mi-au relatat ca au aceeleasi simptome si probleme ca si mine evident unii mai mici altii mai mari iar cand le-am cerut o copie dupa buletin si dupa cartea de identitate a autovehiculului lor au inceput sa o de-a in tango ca nu pot, ca ei nu se baga in chestii de genul asta si etc. deci concluzie nu am avut cu cine sa merg la drum sa ma bat cu acesti producatori de autovehicule (poate nu aveam nicio sansa dar merita incercat) nu am cerut nici un ban nimanui pentru nimic. vorbisem deja cu un avocat si eram decis sa merg pina la capat sa le arat ca au probleme cu aceste ''fantastice'' masini care le cred ei ca sunt asa. si neamtul a ajuns ca romanul. a inceput sa-i placa banul castigat usor fara sa muceasca. a vazut ca merge hai si noi asa ca doar nu suntem prosti si altii destepti. daca ne uneam cu totii poate facem ceva. asa ca stati linistiti si nu va mai dati mari care va dati ca sunteti/suntem cu totii NISTE LASI asa sunt romanii si asa vor ramine in veci. eu va doresc succes la toti si va doresc sa nu aveti nicio problema ca mine. :hi:
     
  17. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Dar la o expertiza tehnica facuta de experti autorizati te-ai gandit?
     
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    acum dupa 1 an nu cred ca mai are rost mai ales ca m-am resemnat/obisnuit cu ideea ca am fost eu poate ghinionist (vezi cele 8 persoane care m-au sunat in decurs de un an !!!). deci punct si de la capat. nu mai conteaza. am vrut sa o vand dar cu 14000 - 14500 euro ce sa-mi iau ? asa am ramas cu ea. merge este o.k. si nu mai vreau sa stiu nimic din ce a fost.
     
  19. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Bafta!
     
  20. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    Bravo Lucian, sa sti ca eu unul apreciez foarte mult curajul si ambitia ta. Poate daca am fi toti romanii asa Romania ar fi fost mult mai sus si poate traiam mai bine si nici motorina nu ajungea asa scumpa. Astia suntem noi romanii ,,lasa-ma sa te las''.
    Si eu am un a4 2.0 tdi, pana acum nu mi-a facut probleme si sper sa nu imi faca.
    DIN PARTEA MEA MULT RESPECT

    Poate ar trebui sa ne luam BMW, sunt sigur ca un 530d 235 hp te-ar satisface mai mult la cele mai multe capitole...
    Numai bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2012

Distribuie pagina asta