1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Am facut update de soft inainte de a schimba uleiul. Am mers vreo 5000 km cu SW0110 si uleiul vechi.
     
  2. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Pacat ca nu ai schimbat si uleiul conform TPI 2007190/13 inainte de aschimba convertizorul.Vedeai cum functioneaza si puteai urmari in blocul de valori masurate 007 patinarea controlata si valorile electrovalvei care regleaza patinarea. De asemenea puteai sa observi cum se modificau adaptarile dupa resetarea lor. Eu asa as fi facut si mai apoi as fi schimbat convertizorul daca era nevoie si as fi urmarit valorile mentionate in comparatie.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Aveam certitudinea 100% ca de vina este convertizorul. Nu avea rost sa ma leg la cap cu ce ai zis tu.
    Niciodata nu as fi amestecat 6l de ulei nou ZF8 verde cu 4l de ulei vechi galben ramas in cutie (da, capacitatea totala este de 9.8l) avand deja SW 0110.
    Dupa sa am aceeasi problema, sa demontez cutia, sa schimb convertizorul si sa fac iar alt schimb de ulei.
     
  4. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Cu certitudine ca trepidatiile proveneau de la convertizor dar convertizorul este un element de executie nu de comanda. Astfel este posibil sa fi fost doar efectul nu cauza unor alte defectiuni. Patinarea controlata la aceste cutii, atat la convertizor cat si la ambreiaje este cea mai pretentioasa procedura si asta a dus la folosirea uleiului verde incepand cu modelele 2008. Chiar si asa softurile au continut sa fie imbunatatite. E posibil ca uzura ambreiajului din convertizorul vechi sa fi fost mare sau etansietatea diferitelor camere din convertizor sa fi fost compromise dar atunci s-ar fi vazut probleme in functionare si in momentele in care convertizorul trebuia sa fie deschis sau inchis complet. Dar hai sa zicem ca decizia de a-l schimba s-a luat in momentul in care nu uleiul nu era schimbat. Ce te costa sa demontezi baia, filtrul si blocul hidraulic pentru a inlocui si garnitura rectangulara dintre bloc si cutie? Te-ai fi asigurat ca faci tot ce se poate inainte de a schimba convertizorul. Ai fi avut nevoie de mai bine de 8 L de ulei sa pui totul la loc cu filtru nou si puteai sa faci testari.
    Mi-a placut ce ai zis legat de cat ulei intra in convertizor dar nu uita ca el sta in pozitie orizontala pe masina si mai are si camera din spatele ambreiajului in care este tot timpul ulei si pe care tu nu poti sa o umpli fara presiune. Daca totusi trebuia sa-l schimbi mai aveai nevoie de putin peste 1 L de ulei simacar stiai sigur.

    Ce vreau eu sa spun de fapt este ca, citind toate postarile in acest topic si multe altele pe forumuri, observ ca nu se face diagnosticarea corecta si se sare la inlocuirea de piese din experienta unuia sau altuia. Asta in ciuda faptului ca multi dintre voi, in teorie inteleg si stiu mai multe dacat cei mai multi "mecanici/schimbatori de piese" de pe piata. Trebuie facuti niste pasi de diagnosticare nu de constatare cum adesea se exprima"specialistii". De cele mai multe ori este greu sa gasesti pe cineva care sa o poata face corect sau care sa aiba timp sa o faca. Voi insa aveti mult mai mult timp sa circulati cu testerul pornit, sa studiati si sa incercati sa intelegeti principiul de functionare. Iar daca nu intelegeti, sa puteti macar sa comparati modificarile in comportament dupa ce faceti anumiti modificari.

    Eu am scris multe despre aceste cutii pe alte forumuri bazandu-ma pe ce am incercat sau studiat. Daca tot stam in casa si vreti sa lecturati puteti citi in aceste forumuri:
    http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...tiptronic-gearbox-(A6-3-0-TDI-Quattro)/page34
    https://www.audiworld.com/forums/a6...values-what-your-gearbox-telling-you-2973888/
    https://www.jaguarforums.com/forum/...ion-fluid-flush-diy-217150/page6/#post2178438
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Asculta, apreciez informatiile scrise de tine dar am vazut personal uzura din convertizorul meu original dupa ce a fost taiat de o persoana ce se ocupa cu reconditionarea lor.

    Eu nu sunt genul de persoana care le iau prin eliminare sa reduc initial costurile, ca la sfarsit sa ajung la un cost dublu.

    Am preferat sa inlocuiesc convertizorul si in acelasi timp sa fac schimbul de ulei cu un kit ZF din 2 motive :
    1. Stiam 100% simptomele unui convertizor dus (trecand gradual prin toate, pret de 80.000 km si 1 an si ceva).
    Degeaba imi zici de verificari cu VCDS. Trebuie sa invatam ca deseori cea mai buna verificare e fizic, nu prin informatiile ce le vedem pe interfata.

    2. Nu stiam cand a fost schimbat ultima oara uleiul.
    Fapt pentru care am profitat si de situatia ca trebuia sa inlocuiesc convertizorul ca sa schimb cat mai mult ulei posibil din cutie.
    Acum macar stiu ca am 8 din 9.8l ulei nou in cutie.
    Daca era sa fac dupa scenariul tau, aveam maxim 5l noi (ca atat scoti prin metoda gravitationala, recomandata de Audi si de producatorul cutiei).

    Ce ma costa in plus ? Circa 500 ron manopera cat costa un schimb de ulei in cutie (daca ai deja piesele). Ca dupa aia sa mai platesc alta manopera pentru inlocuit convertizor si alt kit ZF.
    Deoarece nu as fi refolosit uleiul pus anterior niciodata in viata dupa ce s-a amestecat cu cel vechi (ar fi rezultat 5l de ZF8 verde + 4.8l de ulei vechi).

    Sper ca te-am lamurit si hai sa incheiem aici discutia asta.
     
  6. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Crede-ma eu apreciez contributia ta in acest forum mult mai mult decat ai putea aprecia parerile mele pentru ca nu cred ca ai avut timp sa citesti toate prostiile spuse de mine pe alte forumuri. Tocmai de aceea nu as vrea ca altii sa interpreteze gresit mesajele tale pentru ca esti, si pe buna dreptate, respectat si ascultat .
    Am recitit mesajele tale legate de cutia ta si, doar din ce ai spus, nu reiesea ca ar fi trebuit inlocuit convertizorul. Presupun ca uzura pe care ai vazut-o era la ambreiajul convertizorului. Asta inseamna ca el patina si in sarcina, peste 2000 turatii cand e greu sa simti patinarea lui daca nu e excesiva. O poti insa vedea in timp ce conduci pe tester.

    Aici nu e un concurs de cine are dreptate. Dorinta mea a fost sa deschid ochii multora de aici care, macar in teorie, stiu deja atat de multe. Eu mentionez atunci cand cred ceva insa, atunci cand stiu ceva, fac afirmatii pentru ca am facut cu manutele mele. Poate ca m-am dilit de atata autoizolare pentru ca stau cu familia din 10.03 si afacerea noastra e inchisa total si de aceea am scris pe acest forum. Nu intentionez sa intru in polemici ci doar saprezint o posibila alta perspectiva. Adevarul e intotdeauna undeva la mijloc.

    Repet: Daca se demonteaza blocul de valve(blocul hidraulic), 8 L de ulei s-ar putea sa nu ajunga sa se faca nivelul corect. E foarte usor de demontat si, pe langa faptul ca se inlocuieste mai mult ulei cu efort minim, se inlocuieste si garnitura rectangulara care este ieftina si care, daca nu etanseaza corect, creeaza atat de multe probleme greu de diagnosticat. Deci 8L nu 5L cum spui tu. Kitul ZF contine 7L simai bine de 6L se folosesc la metoda gravitationala cand se inlocuieste si filtrul. De aceea iti spuneam ca, daca ai fi facut cum spuneam eu, ai mai fi avut nevoie de putin peste 1L de ulei sa inlocuiesti convertizorul. Crede-ma am desfacut inlocuit inclusiv conductele de racire cu racitor cu tot si am facut multe experimente cu manutele mele si daca reusesti sa schimbi mai bine de 8L la primul schimb, nu cred ca trebuie sa fii ingrijorat de cat va fi contaminat acel ulei. Iar daca demontezi cutia sa inlocuiesti convertizorul o faci fara sa drenezi uleiul din ea si de aceea te descurci cu mai putin de 2L sa refaci nivelul corect. Absolut acceptabila contaminarea si asta o spune cineva care a incercat niste metode total neconventionale de a schimba cat mai mult ulei folosind canalul WK AUF de deasupra conductelor de ulei.

    Viata mea in domeniul auto a inceput in 1977 cand am avut primul concurs de karting. Sunt total si iremediabil dereglat de atunci. Manutele mele doua au fost murdare de multe ori de atunci.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Convertizorul necesita inlocuire. Aveam fix simptomele care le-au avut alte masini care mi-au trecut prin mana si care si-au rezolvat problema cu reconditionarea convertizorului.
    Cu un schimb de ulei rezolvam fix nimic.

    Si ba da, sunt ingrijorat cat de contaminat e acel ulei atata timp cat nu am reusit sa inlocuiesc cantitatea integrala.

    Cum am zis, nu sunt genul de om sa caut compromisuri sau sa fac teste pe banii mei.
    Am inlocuit ce era de inlocuit, masina merge bine, sunt multumit.

    Si vad ca inca nu vrei sa intelegi sau te faci ca nu intelegi.
    Ce zici tu ca trebuia eu sa fac ar presupune :

    Inlocuit ulei + filtru, dand jos blocul de valve ca sa bagi minim 7-8l ulei (si mai mult de 7l fac pariu ca nu schimbam). Aici manopera e minim 7-800 lei.
    Bun, 7-800 lei cheltuiti pana acum si problema mea cu siguranta persista.

    In momentul acesta trebuia sa ma duc iar in service, sa dau cutia jos, sa inlocuiesc convertizorul si sa fac iar schimbul de ulei. Manopera pentru acest lucru fiind minim 1000-1200 ron.

    Acum, uleiul pus anterior fiind contaminat cu alti 2-3l de ulei uzat, ma vedeam nevoit sa cumpar alti 8l de ulei nou ZF8 (care daca il cumperi separat costa fix 125 lei /l), deci alti 1000 ron.

    Per total, trebuia sa cheltui 2800-3000 ron ca doar am platit 2 schimburi de ulei si 2 manopere ca speram eu dupa sfaturile tale ca nu necesita inlocuire convertizorul.

    Cum am zis, daca ajungi sa faci astfel de lucruri, la final te costa dublu, sau chiar triplu.
     
  8. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Daca tot am curatat schimbatoarele de caldura pe care intentionez sa le instalez, am verificat si cat de mic este racitorul, pentru cutie, original din radiator. Chiar daca are o suprafata de schimb termic mare si este scufundat in partea rece a radiatorului, de fapt tocmai de aceea volumul lui este foarte mic. Aproximativ 50 ml. Inca un motiv de a nu mai folosi acest racitor pe langa faptul ca tind in timp sa amestece antigelul cu uleiul de cutie (defect frecvent) ceea ce poate duce la distrugerea cutiei. Si nici la incalzirea uleiului mai rapida nu ajuta ci dimpotriva.

    OE transcooler ID.JPG OE transcooler.JPG
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Capacitatea lui este irelevanta.
    Cum ai zis si tu, suprafata de schimb termic este mare si ii scade din grade doar faptul ca in timp ce uleiul isi face circuitul complet sub presiune, ajunge sa treaca prin racitorul respectiv.

    Il anulezi si pui dopuri pe radiatorul actual sau folosesti radiatorul de pe 2.7 / 3.0 TDI manual ?
    La fel si pe cutie, anulezi conductele tur/retur si pui dopuri sau le mufezi una cu alta pentru a avea continuitate circuitul ?
    Ai monitorizat temperatura uleiului la un mers relativ egal cu/fara radiator sa vezi ce diferente sunt ?

    upload_2020-4-7_1-58-56.png
     
  10. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Initial ma gandeam sa folosesc racitorul original la servo directie dar parca nu as vrea sa ajung in situatia de a amesteca antigel cu uleiul servo. In plus am un racitor aer/ulei Setrab de dimensiuni mai mici pentru servo pe care-l voi monta impreuna cu racitorul extern de cutie in fata radiatoarelor. Am un termostat extern si pentru servodirectie.

    Sunt tentat sa mufez turul cu returul pentru a vedea cat de repede si cat de tare se incalzeste uleiul in cutie atunci cand nu e racit prin radiatorul rece. Acum e complicat sa o fac dar poate voi incerca inainte de a instala incalzitorul de A8 si racitorul extern. Am scris multe despre intentiile mele pe http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...tiptronic-gearbox-(A6-3-0-TDI-Quattro)/page34 si in paginile urmatoare pe forumul din UK Deocamdata sunt la primul pas in care am instalat un termostat extern si un filtru magnetic pe retur inaite de a reveni in cutie.
    Trans fluid warmup step 1.1.jpg
    Nu se pot pune dopuri pe cutie pentru ca ar insemna sa obturezi circuitele de ungere/lubrifiere.
    Oil flow WK.jpg
    Sistemul deracire si ungere este parte activa in comanda ambreiajului de convertizor
    TC Open-Close.jpg
    Ca sa va faceti o idee de cantitatea de ulei directionat spre racire/ungere
    AUDI ZF6HP19 COOLER FLOW.jpg
     
  11. stoian90 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi
    Buna seara,
    Detin un Audi A6 C6 an 2004, 3.0 TDI. Masina o am in jur de un an de zile, am facut revizia la cutie 6HP19, ulei si filtru, iar acuma nu mai schimba decat 1, 2, 3 dar 4, 5, 6 absoult deloc. Pe modul sport schimba perfect toate vitezele, iar in VCDS am zero erori.
    Update de soft nu s-a facut si nici adaptare. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai cam omis sa ne spui unele lucruri.
    1. Ce ulei ai bagat ?
    2. Prin ce metoda s-a facut schimbul de ulei, gravitational sau cu aparat dedicat ?
    3. Ce cantitate s-a scos si ce cantitate s-a introdus ?
    4. De ce nu s-a facut update de soft si adaptarea cu VCDS la final ?
    5. De ce nu s-a facut un log in mers pe 02-Auto Trans. sa vezi cum lucreaza ?
     
    Drive Set și Iustin24 apreciază asta.
  13. Iustin24

    Iustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 4F, 3.0tdi BMK, 2005
    Salut!
    Masina in cauza a6 c6 2005, 3.0tdi quattro BMK, cod cutie GZW, 224000km.
    Dupa ce am citit intreg topicul (uuufff), m.am inarmat cu curaj si saptamana aceasta imi voi face programare pentru schimbul de ulei, filtru si garnitura la ZF Faur. (I.am sunat saptamana trecuta si mi.au spus sa revin dupa paste).
    Ca si probleme ar fi:
    1. - lacrimeaza ceva ulei (galben) pe la un oring (unde intra o mufa in cutie), asa mi.a zis mecanicul (daca o fi corect).
    De aici si ideea cu verificarea cutiei si schimbul de ulei, care nu a fost facut niciodata.
    2. - un tremur mic (nu.i deranjant) la schimbarea 3-4 si 4-5
    3. - cateodata un scrășnit (hârșâit) scurt, mie imi pare a se freca ceva fara lubrifiere, asta se intampla aleator atunci cand demarez puternic (se aude efectiv la momentul cand schimba treapta).
    In rest nu am nici in fel de socuri, nici la rece nici la cald, schimba lin, fara probleme.
    M.am hotarat sa fac schimbul (in speranta ca nu e tarziu si sa previn alte rele), dupa ce am vazut pe elevator ca lacrimeaza la cutie putin ulei.
    Singura problema va fi resetarea adaptarilor dupa schimb, deoarece la ZF nu se face (asa am citit intr.unul din posturile anterioare).
    Am sa vad ce si cum si va tin la curent. Daca aveti ceva sugestii (in afara de tot ce s.a scris pe aici), le astept. Multumesc.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2020
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Salut Iustin.
    Fii atent ca ZF nu face nici update de SW la cutie, nici resetarea adaptarilor.
    Pune-o pe pilot automat imediat cum schimba a 6-a la 70-80km/h si fii atent la turometru daca fluctueaza.
    Daca are fluctuatii, impreuna cu acel tremurat la schimbarea 3/4 si 4/5 inseamna cel mai probabil un convertizor pe duca.

    Probabil iti pierde foarte putin ulei si abia a inceput sa supureze acolo. Nu e nimic ingrijorator, mufa respectiva pe interior are 2 O-ring-uri de cauciuc cod 01V 927 322 A (costa in jur de 30 lei buc. original). Are o clema metalica, scoti clema, scoti mufa, schimbi O-ring-urile si ai rezolvat problema (bineinteles, asta cand schimbi uleiul si ai baia de ulei data jos de pe cutie).
    Daca pierdeai mai mult, primele simptome erau socurile, nu tremuratul la schimbarea treptelor.

    Eu te-as sfatui, sa faci totul ca la carte, implicand :
    -cumperi un kit ZF (cu ulei ZF8 verde). Cauta ZF 1071.298.027 (eu l-am gasit la 150€ in oferta, acum e 200€ pe eBay, vezi si tu pe unde il gasesti mai ieftin).
    -faci update la SW 0110
    -schimbi tot ce include acel kit ZF
    -resetezi adaptarile cu VCDS

    upload_2020-4-20_23-49-54.png
     
    Drive Set și Iustin24 apreciază asta.
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Iustin24 despre adaptare, la modelul tau, nu se poate face decat printr-un update de soft al cutiei si apoi invatarea noilor parametrii prin proba de drum.
     
    Iustin24 apreciază asta.
  16. Iustin24

    Iustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 4F, 3.0tdi BMK, 2005
    audi66
    Multumesc foarte mult pentru sfaturi.
    Ideea in sine este ca eu nu ma pot ocupa personal de toata nebunia, de aceea caut sa fiu cat mai bine informat si sa merg la cei buni pentru a.mi efectua schimbul corect, pentru a nu pati altele mai rele, asa cum am tot citit pe aici.
    Rugamintea mea este daca imi poti recomanda pe cineva pentru update de SW si pentru adaptarile treptelor ulterior schimbului, cu VCDS.

    P.S.:

    Astazi am iesit pe centura in proba pentru verificarea functionarii convertizorului (operatiune conform posturilor anterioare). Nu am fluctuatii de nici un fel si masina urca in ture progresiv.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Orice coleg care este din Bucuresti si are VAS te poate ajuta cu update de SW, dureaza 10 minute.
    Fisierul pentru update l-am pus eu cateva pagini in urma.

    De curiozitate, cat ti-au cerut cei de la ZF ?
    Stiu doar ca in ultimii 2 ani si-au dublat pretul pentru manopera schimbului de ulei, nu stiu si despre piese si kit-urile in sine.
     
  18. Iustin24

    Iustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 4F, 3.0tdi BMK, 2005
    Mi-au spus cost total 2300 lei (ulei, filtru, garnituri, suruburi, manopera).

    Nu am inteles clar: la modelul meu nu se poate face adaptarea daca-i pun tot ulei galben ?
    Sau nu are nici o legatura tipul de ulei (galben sau verde) cu posibilitatea realizarii adaptarilor fara update ?
    Am inteles ca pentru a trece la ulei verde sau albastru trebuie musai update.
     
  19. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Update recomandat sa se faca doar odata cu schimbarea uleiului la cel verde.
    Recomand sa inlocuiesti uleiul cu ZF LifeGuard 8, cel verde si sa faci update de soft. Gasesti kit zf 1071.298.027 pana in 1000lei si aici https://www.autodoc24.ro/zf-getriebe/8817963
    Kitul contine 7 litri de ulei. Nu mai tin minte daca sunt incluse si o-ringurile de la cablajul Mechatronicului. Eu recomand sa mai cumperi 2 litri si garnitura rectangulara dintre Mechatronic si cutie si sa o inlocuiesti. Vei elimina posibile probleme actuale sau viitoare si, de asemenea, vei inlocui mai bine de 8 litri din cutie.
    Nu mai gasesc codurile de piese dar eu am cumparat garnitura rectangulara si oringurile de la cablaj pe ZF. Oare de ce tin eu minte ca in kit venea si piesa de plastic cu oringuri care se schimba la cablaj?
    Incearca sa vezi ce pret are reprezentanta doar pentru manopera inlocuire Mechatronic si poate iti fac si update de soft cu inca 120-150lei.
    Apoi cauti un drum de vreo 30km intre localitati, resetezi adaptarile cu Vagcom intr-o seara si iti faci singur "adaptations re-learn procedure"
    Cumpar eu ce-ti ramane din al 9-lea litru de ulei.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2020
    Iustin24 apreciază asta.
  20. Iustin24

    Iustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 4F, 3.0tdi BMK, 2005
    Am sa sun la reprezentanta pentru update soft (probabil la Porsche Vest .. Pipera), apoi la ZF Faur pentru schimb (merg pe mana lor), si dupa schimb iar la reprezentanta pentru resetarea adaptarilor.
    Adaptarea (re-learn procedure) am sa o fac singur dupa procedura din posturile anterioare.

    P.S.:
    Nu este rea vointa dar chiar nu ma pricep, deci nu am sa fac singur operatiunile, ci vreau sa merg sa le fac acolo unde s.au mai facut si stiu foarte bine procedurile. Merg, se efectueaza lucrarea, platesc, plec acasa multumit (asa ar fi ideal).
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta