1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Nu fi asa de sigur cu Bmw - am avut un 535d si m-a costat cca 4000 euro in 6 luni - convertizor , turbinele , etc .
    Ideea este ca nu se mai fac masini fiabile .
    Pe cat de laudabila este initiativa , pe atat de condamnabila este reactia celorlalti ( daca situatia este asa cum o descrii tu ) .
    Eu am avut un caz oarecum asemanator cu ZF-ul .
    Am comandat convertizorul de 535d printr-un dealer din Cehia - dupa montare au disparut simptomele reclamate initial ( trepidatii la acceleratie ) insa a aparut un zgomot suspect .
    Am retrimis convertizorul la dealer-ul din Cehia iar aici a aparut marea diferenta fata de dealer-ul din Romania .
    Timp de 2 saptamani , toata corespondenta purtata cu fabrica ZF mi-a fost adusa la cunostinta , inclusiv intentia dealer-ului din Cehia de a da in judecata fabrica ZF pentru ca IN CAZUL IN CARE FABRICA ZF NU IMI REMITEA UN ALT CONVERTIZOR , DEALER-UL CONSIDERA CA EU ORICUM TREBUIE SA FIU DESPAGUBIT SI TREBUIA EL SA SUPORTE COSTUL .
    In cele din urma ZF-ul a dat la schimb alt convertizor ( care a functionat ok ) Este vorba de o diferenta de mentalitate - chiar daca sansele de reusita sunt minime , atat timp cat este vorba de un drept al tau , trebuie sa faci tot posibilul ( in limita rentabilitatii si a timpului ) pentru a beneficia de acel drept.
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    salut din nou. colegul Zuzg7 sincer nu cred ca as avea de ce sa nu spun realul celor intimplate. cu atit mai mult a celor care mi-au telefonat sesizind/intreband de aceeasi/aceleasi problema/probleme aparute. cert este ca eu cel putin m-am lamurit. masinile facute in zilele noastre (vorbesc incepind cu 2002) sunt asa ca uniforma scolara se rupe se roade se ponoseste se descoase se se se o arunci si iei alta. numai ca mie nu mi-se pare nimic nomal ca o masina care a costat de noua 62.000 euro (07.2005) sa se duca asa de repede in nici 200.000 km dar in fine. si de astfel de exemple nu cred ca se duce dorul dar...........in fine sunt eu asa mai dur mai drastic. m-am uitat si la BMW si la Mercedes putem sa stam linistiti cei care avem Audi si acolo ca si aici este jale. am amici si nu putini cu ambele marci si povestim ce si cum. deci probleme sunt peste tot. ma repet si neamtului a inceput de mult sa-i placa banul nemuncit asa cum ne place si noua si de fapt tuturor asa ca daca a mers de ce sa nu mearga si in continuare. si stiti cum se zice sa fim sanatosi si sa cumparam in continuare marile si frumoasele lor masini care, nu mai sunt nici pe departe ce au fost si nici ei ca tara nu mai este ce a fost asa ca..........comentariile sunt cam de prisos. spre surprinderea mea chiar simbata am fost sunat de inca o persoana cu probleme similare deci..............:think::whistle2::drag: cam asa stau lucrurile si nu avem ce face. sa fim sanatosi cu totii si va doresc numai bine. :salute::hi::respekt:
     
    Ultima editare: 27 Feb 2012
  3. bebe_nick_17 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 4f 3.0 tdi, 2005
    Salut baieti,
    Sunt si eu detinatorul unui a6 din 2005, 3.0 tDI BMK, cu tiptronic pe el si de vreo saptamana a aparut o mica problema careia nu ii dau de cap si am zis sa scriu si eu aici poate a mai intalnit cineva acceeasi problema sa imi dea o idee sau un sfat.
    Problema suna cam asa: pe o plaja de turatie intre 1600 si 2000 apare un tremurat usor, in special in treapta a 3-a. Nu se intampla de fiecare data cand motorul trece prin plaja asta de turatie si nici mereu in treapta a 3-a dar de cele mai multe ori eu am observat ca in a 3-a.
    Si inca ceva, am observat ca atunci cand e foarte cald afara se intampla mai des. Cand au fost zilele alea mai racoroase nu prea mi-a facut probleme. Mentionez ca nu imi da nici o eroare pe VAG nici la cutie nici la altele, iar uleiul in cutie nu a fost schimbat niciodata iar masina are 185k km. A mai intalnit cineva pana acum aceasta problema ? Nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa testez. Orice idee e binevenita. Multam.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Iun 2012
  4. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    bebe_nick_17 Ar putea fi de la convertizorul de cuplu din fata cutiei automate. Asa mi-a facut mie dar cei de la mercom au rezolvat pe garantie (convertizorul era schimbat de ei anul trecut).
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2012
  5. bebe_nick_17 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 4f 3.0 tdi, 2005
    Si cat costa convertizorul asta? trebuie demontata cutia? ce anume se poate schimba la el sau cum se poate verifica daca e defect?Dar tie iti dadea vre-o eroare pe VAG?? Sau mai aveai si alte simptome??Nici acum nu am reusit sa aflu de la ce e vibratia aia cu care deja m-am obisnuit . Am verificat planetarele iar cea de pe partea dreapta ar avea un joc ciudat la capatul dinspre cutie; mecanicul a zis ca trebuie sa desfacem ca sa vedem ce e acolo iar weekul asta am zis ca ma duc sa o desfacem . Sper sa fie de la planetara .
     
  6. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    Vibratia aceea e foarte posibil sa fie de la convertizor. Convertizorul se afla exact intre motor si cutie - masinile cu cutie manuala au disc de ambreiaj iar hidramatele clasice au converizor de cuplu.
    La masina mea reconditionarea in Germania a convertizorului costa cam 250 de euro . Nici la a ta nu ar trebui sa fie mai scump.
    Verifica la cei care repara cutii automate. Va fi nevoie sa dea cutia jos pentru a scoate convertizorul. Mai pune la socoteala schimb de ulei .
    Cred ca o scoti la capat cu vreo 2000 de lei .
     
  7. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Prieteni eu acum mi-am achizitionat un A6 2,7 Quatro 2007 si am fost la ZF cei care fabrica cutiile automate. E un reprezentant in Romania in incita fostei fabrici Faur, mi-a spus clar la 100.000 km producatorul recomanda schimbarea uleiului din cutie si a filtrului, ma refer la cutii tiptronice care sunt fabricate de ZF. La ei uleiul pentru cutie are cel mai bun pret 140 lei cu tot cu tva pe langa 240 lei cat costa la reprezentanta.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Aug 2012
  8. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    in sfirsit mai este cineva de acord cu mine sau mai este cineva care a auzit ceeace este si era normal, ca doar nu este/era ulei de la N.A.S.A. :faint::undwech::respekt::hi:
     
  9. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    ZF recomanda schimbara uleiului la cel mult 8 ani sau in caz ca folositi masina intr-un regim mai sever schimbat uleiul la fiecare 80 000 km.
     
  10. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    E mai bine sa nu-l schimbi deloc si patesti ca un prieten de al meu, a mers mai sportiv si a busit cutia la aproape 190.000 km. Uleiul nu a fost schimbat niciodata si reparatia a costat 1.600 euro.
    Schimbul la cutie la masina mea m-a costat cu tot cu filtru din cutie 1.700 lei si am 107.000 km .
    Eu am dat un sfat. Fiecare face ce vrea.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Aug 2012
  11. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    vedeti ca se poate gasi ulei de la ZF si cu 90 lei
     
  12. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Pentru multitronic da.
     
  13. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    nu, pentru tiptronic. eu la pretul asta am cumparat
     
  14. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    Multitronic e facuta de LUK . Zf e concurenta :gun2:
    Tot la ZF in uzina Faur sau direct la ZF in Germania se poate cumpara cutie cu reparatie capitala cu predarea cutiei vechi la schimb.
     
  15. bebe_nick_17 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 4f 3.0 tdi, 2005
    Salut baieti. Am revenit cu vesti noi. Intr-adevar uleiul la cutie trebuie schimbat indiferent de ce spun cei de la Porche. Si se schimba la cel putin 60 de mii in functie de cutie. La CVT-uri de exemplu, unde frecarile sunt mult mai numeroase si mai mari se face schimbul la 60 mii iar la celelalte la 120 sau mai sigur la 90-100 mii.
    Noi cei cu A6 BMK avem un tip de cutie unde frecarile nu sunt asa mari de aceea sunt multi dintre noi care am ajuns la 200 mii aproape si nu am schimbat ulei iar masinile se comporta inca destul de bine.
    Eu mi-am rezolvat problema cu putina bataie de cap dar s-a rezolvat si nu era de la convertizor ci era de vina o piesa metalica numita hub care functioneaza prin intermediul presiunii de ulei.Problema era ca acest hub s-a crapat si pierdea presiune iar de aici iesea tremuratul ala.
    Un mic sfat va dau daca va duceti sa va reparati cutia nu lasati pe nimeni sa umble fara sa stati sa ii urmariti ce scot din cutie si ce baga si cum baga indiferent cat de bun prieten si de bine cunoscator s-ar da, si cereti-le codurile sau piesele care sunt defecte si cautati sa vi le comandati singuri pentru ca toti sunt niste japcari. Eu era sa o patesc insa am iesit cu bine din asta.
    O sa va mai atasez si un manual pentru cutia 6hp19 sa vedeti ce aveti in cutie si sa identificati piesele care va trebuiesc in caz ca va apucati sa reparati sau sa revigorati cutiile.

    http://www.automaticchoice.com/Catalogue/zf6hp19.pdf

    Bafta si sper sa fi fost de ajutor.
     
    Drive Set apreciază asta.
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Spuneti-mi va rog, codul cutiei. (GZW)
    Stiu ca era ZF6HP19,...dar sigur nu mai urmeaza vreo litera, ceva ?

    Am o nedumerire, vreau sa fac o comparatie cu o alta motorizare si nu-i dau de cap intr-o problema.
    (stiu ca pot sa ma uit la masina, dar e in garaj si nu am drum pe acolo)
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 22 Aug 2012
  17. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Buna baieti,
    Detin un audi a6 din 2009 2.7 tdi quatrro. De curand l-am luat din Germania, are 150.000 de km cu service doar la reprezentanta facut. Am inceput sa simt niste socuri la schimbarea vitezelor sau cand sunt in coada si accelerez si las acceleratia la fel imi da niste socuri nu puternice, dar le simt plus ca la semafor cand e rece motorul in D imi tremura masina. De curand cand am schimbat din P in D mi-a murit motorul. Am fost cu ea la reprezentanta Audi i-am schimbat uleiul si filtrul plus i-am facut update la soft, nimic aceasi problema.
    Acum sunt cu ea in service la cutii automate sa vada aia ce are. Am dus-o unde am mai facut un X5 acum 2 ani.
    Eu sunt ghinionist cu cutiile automate, circa 5 mii de euro investitie pana acum in ele si ce mai urmeaza. Scuze de acest mesaj lung dar cine se pricepe poate sa imi dea o parere ? E sigur cutia de viteze ? Specific ca e tiptronic. Tare as vrea sa stiu pentru ca eu sunt in Italia si astia sunt hoti mari. Cei de la service au zis ca ma costa 3 mii o cutie noua revizionata plus tva si 2 ani garantie. Astept niste sfaturi sau raspunsuri daca sunteti amabili. Multumesc. id meu de mess: belgianu19. Toate cele bune.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2012
  18. iulian-andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a6 3000tdi quattro motorBMK
    schimb ulei cutie de viteze

    Salut baieti,
    Si eu sunt intr-o mare dilema referitor la schimbul de ulei al cutiei de viteze, nu stiu ce sa fac. Am un prieten care i-a picat cutia de viteze si m-a sfatuit sa schimb uleiul ca cica rau nu o sa-i faca, dar am vorbit cu cei de la reprezentanta si au spus ca uleiul nu se schimba (asa zic cei din Germania pe codul masinii).
    Masina mea are 136 mii si merge impecabil numai ca mi s-a parut ca ceva timp in urma am o mica smuncitura in mers (la viteza cand schimba in treapata inferioara in rampa) sau e normal sa se manifeste in asa fel ?, nu stiu. Nici nu vreau sa schimb uleiul preventiv si dupa aia sa ma trezesc ca imi pica cutia cum au patit-o altii. Voi ce ma sfatuiti ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2012
  19. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Eu l-am schimbat si ii sfatuiesc pe toti peste 100000km sa faca la fel.
    Ma refer la tiptronic.
     
    Drive Set apreciază asta.
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La mine in cartea de service scrie ca a fost schimbat la 32.000km si al doilea la 65.000km, si acum masina are 207.000km , probleme nu am si nici nu stiu ce sa fac in privinta schimbatului.

    Am fost la reprezentanta si aici mi-au spus ca casa mama AUDI - NU SCHIMBA uleiul la tiptronik, atunci am intrebat cum de a fost schimbat de doua ori tot la o reprezentanta AUDI si mi-a raspuns ca nu stie :keule:.

    Atunci am zis ca nu mai stiu ce sa fac si eu :)
     
    Drive Set apreciază asta.

Distribuie pagina asta