1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. Iustin24

    Iustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 4F, 3.0tdi BMK, 2005
    Da, nu ar fi o problema sa mi.o cumpar, dar mai trebuie sa ai si habar s.o folosesti, si asta nu e punctul meu forte. Multumesc.
     
  2. Octavian Stoleru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2020
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi A6 3.0 quattro 2009
    Salut băieți și scuzați-ma ca îndrăznesc ! Știu ca s-a discutat mult pe aceasta tema dar sincer am nevoie de părerea voastră mult mai experta decât a mea înainte sa dau comanda ! Așadar ! Dețin un Audi A6 2009 3.0Tdi Quattro Facelift deci Tiptronic ! Codul cutiei HNL KJC/ Cod Motor CDYA 240 cp ! Nu prea am găsit exemple de cutii cu acest cod (Poate greșesc ) ! Nelămuririle mele pentru schimb complet ulei :

    1.Îi și a mea 6hp19a?

    2.kitul ZF lifeguard 8 (verde) mi se potrivește ?

    3.Garnitura de la baia de ulei ii cea cu 13 sau 23 găuri așa cum “audi66” (căruia ii mulțumesc )a menționat intr o prostate însă nu mi am regăsit CODUL in tabelul lui !

    4.Ce e ăla cod SW in care se cere sau nu soft-update ? Si cum îl aflu pe al meu !

    Va mulțumesc pentru răbdarea voastră ! Aștept cu drag răspunsurile voastre !
     
  3. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    1.Da
    2.Da. ZF 1071.298.027
    3. 13 aluminiu cu cauciuc si e continuta in Kit
    4. Cand selectezi 02 Auto Trans iti vor aparea codul si softul cutiei. AG6 09L 3.0 RdW 0040 a ta probabil. 0070 e ultima versiune
     
    Hodeniuc Bogdan și Octavian Stoleru apreciază asta.
  4. Octavian Stoleru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2020
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi A6 3.0 quattro 2009
    Mulțam’ fain Pitzury !
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Cineva ma lumineaza in legatura cu SW cutiei mele, La un GZW din 03/2004 , adica prima luna de productie de 4F, am SW RdW 0110. Nu s-a umblat de loc la cutie ceia ce priveste flash sau ceva de genere, chiar si cu vag-ul cand intru imi arata data ultimei modificare, adica 03/2004. Mi se pare straniu ca este o versiune sa zicem recenta la o masina veche.
     
    Iustin24 apreciază asta.
  6. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Ultima editare: 10 Mai 2020
    Iustin24 și Aurel G apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Cod de piesa ? Si eu tot GZW am, 07/2004 si versiunea era 0050 sau 0070 inainte de flash, nu mai retin exact.
     
    Iustin24 apreciază asta.
  8. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Uitati-va in lista ce cod de cutie si ce cod de piesa e calculatorul
    Unii au cu H
    4F0910156H 0080 GZW A6
    4F0910156H 0100 GZW A6
    4F0910156H 0110 GZW A6
    4F0910156H 0060 GZW A6
    Noi cei cu KJC avem cu Q
    4F2910156Q 0040 KJC A6
    4F2910156Q 0060 KJC A6
    4F2910156Q 0070 KJC A6
     
    Octavian Stoleru și Iustin24 apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Se vorbea strict de GZW. Chiar daca e cu H sau alta litera, fiind prima luna de fabricatie cum e posibil sa aibe ultima revizie 0110 inca din 03/2004.
    Masina mea e mai noua ca si constructie si aveam o versiune mult mai veche.
     
    Iustin24 și Aurel G apreciază asta.
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    De aici si vine intrebarea.
     
    Iustin24 apreciază asta.
  11. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Am inteles gresit intrebarea. Plecasem de la cutia KJC a lui Octavian si am crezut ca nelamurirea era cum de o cutie mai noua are o versiune in cifre mai mica.
    Sunt curios daca mie imi apare in istoric schimbarea de soft de anul acesta. A fost facuta cu ODIS in reprezentanta Audi. Oare daca se face modificarea prin alta modalitate se vede interventia?

    In alta ordine de idei aveti cunostinte de cineva care sa poata modifica softul cutiei? Mi-as dori doar sa limitez patinarea controlata pana ce nu trece temperatura de 40*C. Atat si nimic altceva. Darkside developments fac asta la BMW dar eu nu am gasit nimic la Audi iar germana mea scartaie rau ca sa pot urmari forumurile germane.

    Mai am putin pana montez incalzitorul de cutie cu filtrele externe si cu un termostat modificat de mine. O fac din dorinta de a grabi considerabil incalzirea cutiei dar, chiar si asa, as prefera sa nu existe patinaj controlat pana ce nu e caldut uleiul.
     
    Iustin24 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai, doar cu ODIS, VCP sau alte instrumente se poate face.
    VCDS, fie el si original, nu poate face flash.

    Orice tunner iti poate modifica soft-ul cutiei.
    De obicei Stage 2 (remap ECU motor) vine la pachet si cu modificarea soft-ului pentru cutiile automate.
    Daca ai Kess sau alta unealta sa poti citi FW cutiei, il poti trimite oricui in tara/lume sa ti-l modifice dupa bunul-plac dupa care il rescrii.
     
    turbo_diessel și Iustin24 apreciază asta.
  13. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Sunt tot mai aproape de instalarea radiatoarele de racire ale cutiei. Sa vedem daca este loc suficient in fata radiatorului de clima. Grosime totala 13 cm din care as putea reduce 8-12 mm. Greutate 5 Kg fara ulei. Mai adaugam aprox 710 ml fluid 520 + 190 ml.

    Zilele acestea au fost 26*C ambient si cutia a ajuns putin peste 90*C chiar si cu ventilatoarele functionand cu clima pornita. Asta in trafic lejer si fara ambuteiaje.

    1.jpg 2.jpg
     
    ianculets apreciază asta.
  14. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Am gasit ceva informatii legate de inlocuirea racitorului original din radiator cu unul extern aer/ulei. Pe langa eficienta marita mai e si eliminarea unei verigi slabe care poate sa cauzeze distrugerea cutiei si anume amestecul ulei cutie/antigel.
    https://www.fordxr6turbo.com/forum/topic/91468-zf-6-speed-best-external-trans-cooler/page/2/
    https://www.audiworld.com/forums/au...ooler-high-flow-crash-bar-a4-a5-line-2980859/
    La cel de pe RS5 eu as face cateva lucruri altfel dar, in ansamblu, sunt idei bune acolo.
     
  15. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Am testat ieri schimbatoarele de caldura de A8 4E0317021E sub presiune aprox 7 bar. Fabricatie 2004 si 2007, cel din 2007 e defect. Cele doua circuite comunica. Le aveam cumparate din 2018 asa ca planurile mele s-au dat peste cap. Nu reusesc sa gasesc pe net situatii in care s-au defectat aceste schimbatoare de caldura folosite pana in anul 2010. A auzit cineva de defectiuni la aceste schimbatoare de caldura?

    WhatsApp Image 2020-06-16 at 11.30.02.jpeg
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Da, au fost probleme cu acele radiatoare si pana in 2010, nu numai dupa.
    Tin mine ca in anii trecuti au fost si pe forum vreo 2-3 cazuri in topicul dedicat A6-lui.
     
  17. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    M-am saturt de atata cautat fara succes. Nu gasesc nicaieri pe net povesti cu probleme strict la racitorul de A8 mentionat. Toate recitoarele antigel/ulei pot sa cedeze dar ma intereseaza daca sunt cazuri cu schimbatorul de caldura 4E0317021E care a fost doar pe A8 intre anii 2003-2010.
    Informari tehnice exista la toate modelele cu racitoare de cutii cu antigel. Eu am intalnit doar defectiuni la racitoarele din radiatoare pana acum.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Probleme exista cu orice piesa.
    Mai ales cand tu vorbesti de un racitor din dezmembrari, cu o vechime de peste 10 ani.

    Cumpara-l nou, si probabil o sa te tina foarte multi ani pana sa se strice, asta daca se va strica vreodata.
     
    ianculets apreciază asta.
  19. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    3681.86 lei pret lista-22%(masina veche)=2871.86 lei cu TVA. Livrare estimata 7-10 zile. Stoc 0 Ungaria si Austria.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Un Nissens e pana in 500 ron.
    Un NRF 6-700 ron.
    Ambele pe stoc, ambele marci foarte bune pentru racitoare, radiatoare, calorifere, etc.
    Da, cateodata experimentele costa.

    Si este irelevant daca exista sau nu probleme cu acest racitor pe A8 in conditiile in care tu vrei sa folosesti o piesa veche de 10-15 ani, stata cine stie cat timp prin rafturile dezmembrarilor.
    Evident ca sunt mari sanse sa intampini probleme.

    Foloseste o piesa noua, OE, OEM sau de calitate neindoielnica si nu vei intampina probleme.
     

Distribuie pagina asta