1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    A folosit cineva un vizor baie de ulei de acest fel: https://www.machinerylubrication.com/oil-sight-glass-31561 In Romania nu am gasit cu filet de 18 x 1.5 mm.

    Stamel are M16 sau M20: https://stamel.ro/files/produse/fise-tehnice/1505302219_743_24030200.pdf

    Kipp face ce cred ca ar potrivi: https://www.kipp.com/ro/en/Products...ght-glasses.html?search_keywords=K0448.241815

    Asa ceva ar fi interesant dar e extraordinar de scump: https://www.luneta.com/products/con...7460048&__hsfp=3314592920&variant=20305579206

    Am mai gasit si la Kramp https://nordic.kramp.com/store/dk/en/item/LCPM1815M Inteleg ga ar fi ceva distribuitori in Romania. Doar ca nu gasesc date tehnice legate de temperatura maxima de functionare.

    Si am mai gasit cele de 22 x 1.5mm: https://www.kramp.com/shop-gb/en/p/oil-level-st-glass-m22x15-alu--LCPM2215M
     
    Iustin24 apreciază asta.
  2. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Si vizorul gata montat la cutia 5HP19

    upload_2020-7-11_10-21-20.jpeg
     
    Iustin24 și Aurel G apreciază asta.
  3. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    Salut,
    Masina in cauza Audi A6 C6 3.0 TDI 240 cp an 2010.

    Probleme cu cutia de viteze, s-a schimbat ulei + filtre...tot probleme. Cod cutie KJC. 1071040103
    Am luat alta cutie + convertizor, cod 1071301252.

    Cand s-a pus cutia "noua" nu o gasea sa imperecheze cu masina. Asta ori ca ceva nu era ok ori nu a stiut cum.
    S-a montat calculatorul de pe cutia veche, pe cea noua ... a recunoscut-o si s-a montat.

    S-a mers 20 minute, schimba perfect, toate problemele au disparut ... apoi, a revenit exact cum facea cutia veche.

    Ce sfat imi dati, ce nu este ok ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Trebuie sa ghicim noi ce inseamna “probleme” si “cum facea cutia veche” ?
     
  5. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    Nu schimba ok si trepideaza cand da de un deal.
    Is acele socuri la schimbarea treptelor.

    Dar e ciudat ca asta a mers super ok vreo 20 minute apoi a inceput sa faca precum cea veche.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Citeste tot topicul. Chiar nu am starea necesara pentru a ma repeta cu aceleasi raspunsuri.
    Si sper sa nici nu primesti alt raspuns pana nu citesti tot topicul si pui in aplicare ce scrie aici.
     
  7. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Iustin24 apreciază asta.
  8. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
  9. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    Revin cu un update.
    S-au rezolvat problemele cutiei prin clonarea softului de pe cutia de Facelift pe cea Non-facelift. Nu mai smunceste, are putere masina insa vibreaza masina foarte tare.
    Initial am zis ca e din convertizor ( convertizor tot non-facelift), l-am inlocuit cu un alt convertizor non-facelift si masina vibreaza la fel de tare.

    Vibreaza doar in sarcina. De schimbat, cutia schimba bine.. Turele nu fluctueaza, nu patineaza, doar vibreaza, urat!
    Ce cauze ar putea fi? Cutia poate dezvolta un astfel de vibratii?
    Posibil sa fie totusi din convertizor ? Ambele erau SH deci nu se stia starea lor, cat erau de Ok sau nu, cu toate ca provin de pe cutii cu km putini.

    Ce altceva se mai poate face?

    Cutia originala pe masina avea codul KJC, cutia ce a fost montata ulterior e una de non-facelift, tot de 3.0, tot 6HP19...
    Trebuie neaparat sa fie acelasi cod? Totusi dupa clonarea softului din cutia KJC in cea non-facelift nu mai sunt probleme cu schimbatul treptelor sau smuncitori din N in D si invers.
    Dar Vibreaza.....
     
  10. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Ce vezi pe tester când sunt trepidațiile ? Patinează convertizorul ? vezi filmulețul asta:

     

Distribuie pagina asta